تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820503129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارت های شهروندی نقش کارت پول را ایفا می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: پورزرندی خبر داد:
کارت های شهروندی نقش کارت پول را ایفا می کنند
مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر توزیع کارت‌های شهروندی در سطح کشور به صورت یکپارچه گفت: این کارت داراي يک نوار مغناطيسي است که امکان پرداخت تماسي و غيرتماسي را امکان پذير مي کند.
 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، محمدحسین پورزرندی  با بیان این مطلب تصريح کرد: اين کارت که داراي کيف پول الکترونيک هوشمند است، محصول خلاقانه بانک شهر است که به عنوان بستری امن، سریع، قابل اطمینان و منعطف در راستاي ارائه خدمات نوين بانكي و به منظور رفاه عمومي شهروندان طراحي شده است.

وی با بیان اینکه با داشتن کارت شهروندی ديگر نيازی به حمل پول نقد نيست، افزود: به کمک کارت شهروندی مي‌توان کلیه پرداخت های خرد شهری اعم از هزينه مترو، تاکسی و اتوبوس را بدون نیاز به پول نقد پرداخت نمود.

مدیرعامل بانک شهر ادامه داد: این کارت ترکیبی از کارت شتابی و کارت هوشمند مبتنی بر فناوری citypay است که با ایجاد امکانات مناسب، پرداخت های خرد و روزمره شهروندان را تسهیل می کند.

پورزرندی مهمترین هدف کیف پول شهروندی را ایجاد اطمینان خاطر برای مالکان و سرعت بخشیدن به فرآیندهای مالی خرد عنوان و تصریح کرد: این نوع پرداخت‎ها بدون نیاز به اتصال به شبکه و وارد کردن رمز با سرعت بالا میسر می‎شود.

وی اضافه کرد: این کارت همانند سایر کارت های عضو شبکه شتاب، امکان خرید از پایانه های فروش، دریافت پول از دستگاه های خودپرداز و ... را به صورت برخط (Online) فراهم می‌سازد. همچنین امکان پرداخت های خرد را به صورت سریع، آسان و برون‌خط (Offline) در شبکه پذیرندگی citypay از طریق کیف پول الکترونیکی هوشمند هم فراهم می‌ کند.

پورزرندی افزود:دارا بودن نوارمغناطیسی جهت پذیرش در کلیه پذیرندگی های مجاز شتاب و شاپرک، دارا بودن چیپ با واسط تماسی (Contact) جهت پذیرش در کلیه پذیرندگی های مجاز شاپرک، دارا بودن چیپ با واسط غیرتماسی(Contactless) جهت پذیرش در کلیه پذیرندگی های مجاز و ناوگان حمل و نقل عمومی شهری،امنیت بالا و بکارگیری روش های رمزنگاری و مدیریت کلید بومی و امکان تخصیص اعتبار به کیف پول الکترونیکی هوشمند از ویژگی های منحصر به فرد کارت شهروندی است.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن