تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802814255




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امروز دايره نفوذ جمهوري اسلامي ايران جهاني شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ شهريور ۱۳۹۳ (۱۱:۲۴ق.ظ)
وزير دفاع: امروز دايره نفوذ جمهوري اسلامي ايران جهاني شده است وزير دفاع گفت: امروز مي‌بينيم که دايره نفوذ جمهوري اسلامي ايران جهاني شده و کلام مقام معظم رهبري نيز بر تصميمات بزرگ جهاني تأثيرگذار است.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار حسين دهقان، وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح، ‌در مراسم سالگرد شهادت شهيد محمود کاوه که در محل گلزار شهداي بهشت رضا برگزار شد، طي سخناني اظهار داشت: امروز ملت و نظام سياسي ما در اوج اقتدار در صحنه جهاني قرار دارد.
وي افزود: امروز دامنه نفوذ جمهوري اسلامي ايران از مرزهاي جغرافيايي پيراموني گذشته و نقش تعيين کننده‌اي در صحنه جهاني دارد.
وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با تأکيد بر اينکه پس از فروپاشي نظام دو قطبي نظام مستقري هنوز ايجاد نشده، گفت: شکل‌گيري اين نظام نياز به فعل و انفعالات جغرافيايي و سياسي داشته است و امروز مي‌بينيم که دايره نفوذ جمهوري اسلامي ايران جهاني شده و کلام مقام معظم رهبري نيز بر تصميمات بزرگ جهاني تأثيرگذار است.
سردار دهقان تأکيد کرد: امروز در سطح منطقه ما هيچ موازنه قدرت و هيچ نظمي نمي‌تواند مستقر باشد به دليل اينکه نظام ما از قدرت و اقتداري برخوردار است که مي‌تواند اثرگذار باشد.
وي با بيان اينکه امروز مقاومت و حزب‌الله لبنان و همچنين مقاومت فلسطيني‌ها در اراضي اشغالي از تأثيرگذاري انقلاب اسلامي ايران بر آنان حکايت داشته است، گفت: امروز روحيه مقاومت بر حزب‌الله لبنان و فلسطيني‌ها بر اراضي اشغالي نمايانگر بوده و مي‌بينيم که چگونه قدرت‌هاي بزرگ جهاني در مقابل مقاومت به زانو در مي‌آيند.
وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح خاطرنشان کرد: حزب‌الله لبنان در آغازين روزهاي شکل‌گيري بساط حضور آمريکا، اسرائيل و انگليس را در لبنان در هم پيچيد و در حقيقت بايد گفت اين روحيه و اين مقاومت در سايه انقلاب اسلامي ايران بوده است.
سردار دهقان افزود: اسرائيل ارتش چهارم جهان را داشته و همواره در مقابله با جهان عرب آنها را شکست مي‌داده، اما؛ امروز مي‌بينيم که چگونه روحيه مقاومت آنان را به زانو در آورده است.
وزير دفاع با اشاره به اينکه دشمني ابرقدرت‌هاي جهاني به دليل همين قدرت و اقتداري است که خارج از اراده آنها توسط جمهوري اسلامي عمل مي‌کند و تصميم مي‌گيرد گفت: امروز غزه، لبنان، عراق و افغانستان و ساير نقاطي که انقلاب اسلامي به آنها صادر شده است، جمهوري اسلامي ايران با تمام توان در حمايت از آنها آماده است.
سردار دهقان تصريح کرد: اين حرکت عظيم انقلاب اسلامي چيزي نيست جز عنصر شهادت‌طلبي و ايثارگري که هم‌اکنون انعکاس حرکت عظيم انقلاب اسلامي را در ساير کشورها مشاهده مي‌کنيد.
وي ادامه داد: اين عزت و افتخار را بايد به رهبري نظام و شهدا انتصاب داد؛ زيرا شهدا و روح آنها مقوم قيام‌هايي که در طول دوره‌هاي مختلف شکل گرفته است و اين حقيقتي غيرقابل انکار است، امروز ملت ما کماکان در صحنه‌هاي مختلف جهاني حضوري فعال دارد.
وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با بيان اينکه امروز نظام سلطه به بهانه‌هاي مختلف تلاش مي‌کند هر روز ملت ما را تحت فشار بيشتري قرار دهد، افزود: دشمن به دنبال اين است که نظام ما را تسليم خواسته‌هاي خود کند و به همين دليل است که به ما اتهام مي‌زنند که جمهوري اسلامي به دنبال سلاح هسته‌اي است.
سردار دهقان با اشاره به اينکه ملت‌هاي دنيا نبايد از تهديدهاي پوشالي به خود واهمه‌اي ايجاد کنند، گفت: ملتي که مسير جمهوري اسلامي ايران را انتخاب کند، حتماً به پيروزي دست پيدا مي‌کند، لذا ما امروز به دنيا اعلام مي‌کنيم که هيچ‌گاه به دنبال سلاح هسته‌اي نيستيم و آن را مشروع نمي‌دانيم.
وي با اشاره به اينکه دنيا اين حقيقت را نمي‌پذيرد که ما به دنبال سلاح هسته‌اي نيستيم، اظهار داشت: اين امر به اين دليل است که اين حقيقت برايشان سخت است. آنها ظلم و اقدامات غيرانساني را بر ما به بهانه موضوع سلاح هسته‌اي اعمال کردند، ولي؛ هنوز مدرکي دال بر اينکه ما از سلاح هسته‌اي استفاده مي‌کنيم، پيدا نکردند.
وزير دفاع افزود: قبول نکردن دشمنان که جمهوري اسلامي ايران از سلاح هسته‌اي استفاده نمي‌کند به اين دليل است که يک نوع فروپاشي در منطق آنها ايجاد مي‌کند که آن هم به واسطه ظلمي که بر بسياري از ملت‌ها روا داشته‌اند در حقيقت نه گفتن به منطق خودشان است.
وي بيان کرد: اگر امروز ملت ما در اين وضعيت قرار دارد، مرهون خون شهدا و رهبري حضرت آيت‌الله خامنه‌اي است و اميدواريم که اين مسير توسعه کشور روزبه‌روز ادامه پيدا کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن