تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس فرزندش را ببوسد ، خداوند عزّوجلّ براى او ثواب مى نويسد و هر كسى كه او را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

صندوق تضمین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803359016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکارچیان قتل‌عام حیات وحش تهران دستگیر شدند+ تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: شکارچیان قتل‌عام حیات وحش تهران دستگیر شدند+ تصاویر خبرگزاری پانا: رئیس ادراه پارک ملی لار از دستگیری پنج شکارچی غیرمجاز که اقدام به شکار غیر قانونی در محدوده پارک ملی لار کرده بودند، خبر داد.
۱۳۹۳ شنبه ۱۵ شهريور ساعت 09:16



به گزارش خبرنگار اجتماعی پانا، نقی میرزاکریمی - رئیس ادراه پارک ملی لار در این باره گفت: با توجه به اینکه هوا در حال تاریک شدن بود و امکان جستجوی عاملین شلیک در ارتفاعات وجود نداشت، محیط بانان با احتمال اینکه شکارچیان قصد خروج از منطقه پس از تاریک شدن هوا را دارند به کنترل دقیق و تشدید بازرسی در خروجی های منطقه پرداختند. وی افزود: نهایتا ساعت ۱۲٫۳۰ نیمه شب یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با پنج نفر سرنشین که قصد خروج از منطقه را داشت در ایست و بازرسی پاسگاه محیطبانی قوشخانه متوقف و توسط محیط بانان مورد تفتیش قرار گرفت. در جریان بازرسی از خودروی پژو هیچ مورد مشکوک یا ادوات جرمی مشاهده نشد اما محیط بانان که با شگردهای شکارچیان غیرمجاز آشنا بودند و می دانستند که معمولا برای خروج از منطقه ابتدا یک خودروی فاقد هرگونه آلت جرم از منطقه خارج می شود و در صورت امن بودن مسیر خروج، خودروی دوم که حاوی لاشه شکار، اسلحه و غیره است با فاصله زمانی کمی از خودروی اول از منطقه خارج می شود.
 

رئیس ادراه پارک ملی لار اظهار داشت: سه نفر از محیط بان بلافاصله سوار خودروی پیکاپ شده و به داخل منطقه رفتند تا خودروی دوم را که معمولا کمی عقب تر حضور دارد شناسایی کنند.
وی افزود: محیط بانان نیز با خودروی پیکاپ به تعقیب آنان پرداختند و در حین تعقیب و گریز متوجه شدند یکی از سرنشینان مزدا مشغول پرتاب کردن تعدادی کیسه و گونی از درون وانت به بیرون می باشد.
 

میرزاکریمی گفت: محیط بانان بلافاصله وارد عمل شده و ۳ نفر از سرنشینان مزدا را دستگیر نموده و یک نفر از آنان در تاریکی شب موفق به فرار شد. در جریان بازرسی از خودروی وانت مزدا و تفتیش کیسه های پرتاب شده از خودرو متاسفانه لاشه ۳ بز وحشی و دو راس بزغاله وحشی را کشف و ضبط کردند.
 
 
نقی میرزاکریمی گفت: محیط بانان مستقر در پاسگاه محیط بانی ایرا نیز خودروی پژو را متوقف نموده و دو نفر از سرنشینان آن را بازداشت نمودند اما دو نفر سرنشینان پژو نیز به همراه اسلحه های بکار رفته در شکار متواری شده اند.
رئیس ادراه پارک ملی لار افزود: متهمین در جریان بازجویی ها هویت و مشخصات افراد متواری را فاش نمودند و هر پنج متهم با دستور مقام قضایی تا زمان بازداشت افراد متواری روانه زندان شدند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 399]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن