تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه امساك از خوردن وآشاميدن نيست بلكه روزه،خوددارى ازتمامى چيزهايى است كه خداوندسبحان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820354024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره برداری از متروی شهریار سه سال زمان می‌برد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: گروسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
بهره برداری از متروی شهریار سه سال زمان می‌برد
نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس درمجلس شورای اسلامی گفت: درصورت تحقق ابلاغ رسمی عبور مترو از مناطق 17 و 18، بهره برداری از پروژه مذکور سه سال زمان می‌برد.


 حسین گروسی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن اشاره به ضرورت احداث مترو در غرب استان تهران اظهار داشت : شهرستان‌های ملارد، شهریار و قدس، 1 میلیون و چهارصد هزار نفر جمعیت یکی از متراکم ترین مناطق جمعیتی در سطح شهرستان‌های استان تهران و حتی کشور محسوب می‌شود که با  را اندازی مترو در آن، روند حمل و نقل به نحوه قابل توجهی در این منطقه تسهیل خواهد شد.


نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس درمجلس شورای اسلامی گفت: مانع اصلی در بهره برداری از پروژه متروی شهریار، گره موجود در منطقه 17 و 18 بود که مساعدت به منظور عبور مترو از این منطقه بصورت شفاهی اعلام شده و ما منتظر ابلاغ رسمی آن هستیم که در صورت تحقق، بهره برداری از پروژه مذکور سه سال زمان می‌برد.

وی در ادامه افزود: گره اصلی در بهره برداری و  پیگیری عملیات احداث پروژه مذکوره درمنطقه 17 و 18 بود که موانعی درجهت عبور مترو از این منطقه وجود داشت که بصورت شفاهی رفع و حل مساله اعلام شده اما ما در انتظار ابلاغ رسمی آن از سوی نهادهای زیربط  هستیم.

نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: درصورت ابلاغ رسمی رفع مانع مورد اشاره، بهره برداری از پروژه مذکوره 3 سال زمان می‌برد که امید به آن داریم با مساعدت و همیاری کلیه مسئولین و دستگاه‌های مربوطه این طرح عظیم شهری به مرحله بهره‌ برداری برسد.


انتهای پیام/  







تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن