تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820469224




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرانه‌های میادین میوه و تره بار در منطقه 19 افزایش می‌یابد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
سرانه‌های میادین میوه و تره بار در منطقه 19 افزایش می‌یابد
معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 19، از افزایش سرانه‌های میادین میوه و تره بار در این منطقه خبر داد.


 مسعود سلیمی معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 19 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: احداث افزایش سرانه‌های میادین میوه و تره بار در محلات 13 گانه منطقه 19 در دستور کار معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور توسعه سرانه‌های میادین و میوه و تره بار، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در محلات 13گانه منطقه 19 در دست اجرا است.
 
سلیمی اظهار داشت: در این طرح معاونت فنی و عمران، معاونت امور شهری و فضای سبز، شهرداری نواحی 5 گانه و شورایاری محلات 13 گانه به منظور توسعه سرانه‌های میادین میوه و تره بار در محلات 13 گانه منطقه 19 مشارکت و همکاری دارند. 

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: احداث میادین میوه و تره بار در محلات 13 گانه منطقه 19، توسعه سرانه‌های میادین میوه و تره بار در محلات 13گانه منطقه 19، ساماندهی میادین میوه و تره بار آماده باش اکیپ‌های ساماندهی میادین میوه و تره بار از اقدامات اجرایی این طرح است. 

سلیمی خاطر نشان کرد: انتقال مشاغل آلاینده و مزاحمه به خارج از بافت مسکونی، اجرای طرح زیباسازی نماهای شهری، احداث سرانه‌های فضای سبز در بزگراه‌ها، معابر و محورهای اصلی، بهسازی انهار در محلات 13 گانه از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است. 

انتهای پیام/  







تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن