تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805466744




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف طرح بمب گذاری بزرگ لبنان/جزوه های النصره در غار


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: کشف طرح بمب گذاری بزرگ لبنان/جزوه های النصره در غار


طرح بزرگ تروریست ها برای بمب گذاری در لبنان کشف شد. یکی از خودروهای کشف شده پلاک ایالت نیوجرسی آمریکا را دارد. جزوه های آموزشی جبهه النصره، دارو، گلوله های خمپاره که به تازگی ساخته شده و گلوله های دیگری که در حال ساخت بوده است، در یک غار کشف شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  طرح تروریستها برای اجرای عملیاتی بزرگ با استفاده از خودروهای بمب گذاری شده در لبنان پیش از اجرا کشف و خنثی شد. اطلاعات طرح تروریست ها همراه با تصاویر است. همچنین، یک کارگاه جدید بمب گذاری خودروها در قلمون به کنترل ارتش سوریه در آمده است.
کشف طرح بزرگ بمب گذاری در لینان/93/06/13
این اطلاعات جزئیات طرحی که لبنان را هدف قرار داده بود و اواخر هفته گذشته خنثی شد، فاش کرده است. گزارشگر شبکه المنار در گزارشی گفت: به پرونده بمب گذاری خودروها ظرف چند روز گذشته دو ضربه بزرگ وارد شده است.
کشف طرح بزرگ بمب گذاری در لینان/93/06/13
تصاویری که المنار به دست آورده است نشانگر جزئیات یکی از این ضربه هاست. این خودروهایی که در تصاویر می بینید، برای بمب گذاری آماده شده بود، اما کاملا آسیب دیده است.
کشف طرح بزرگ بمب گذاری در لینان/93/06/13
برخی از این خودروها پلاک لبنان را دارند. یکی از این خودروها نیز به  تازگی وارد شده بود. یکی از خودروها  خودرو دارای پلاک ایالت نیوجرسی آمریکاست.
کشف طرح بزرگ بمب گذاری در لینان/93/06/13
یک دستگاه خودروی ویژه آتش نشانی نیز در این مکان دیده می شود که روی آن عبارت « یگان آتش نشانی حوش عرب ( از گروههای تروریستی)» نوشته شده است. مواد منفجره ای که در این خودروها کار گذاشته می شود و همچنین تجهیزات جنگی در غاری که در نزدیکی این مکان وجود دارد، انبار شده است. المنار سپس تصاویری از  داخل این غار را نشان داد. افراد مسلح در  داخل این غار حضور داشتند. جزوه های آموزشی جبهه النصره، دارو، گلوله های خمپاره که به تازگی ساخته شده  و گلوله های دیگری که در حال ساخت بوده است و صندوقهای مهمات در این غار دیده می شود. پیش از حمله به این محل بمب گذاری خودروها، به بزرگترین کارگاه بمب گذاری خودروها در منطقه قلمون و مشخصا در منطقه طفیل در داخل خاک سوریه حمله شده بود. منابع نظامی در گفتگو با المنار فاش کردند پیش از حمله به دومین محل بمب گذاری خودروها، کارهای شناسایی و ردیابی صورت گرفته بود که این کارها نیز پیش از حوادث عرسال لبنان آغاز شده بود. این منابع گفتند ابو مالک الطلی فرمانده جبهه النصره در قلمون با ابو حسن الحمصی مسئول ساخت مواد منفجره چندین نشست داشتند. الحمصی در درگیریهای عرسال کشته شد. این منابع افزودند این طرح، بزرگ و هدفش نیز لبنان بود. شبکه المنار با پخش تصاویر جاده های خاکی افزود: برای اجرای طرح حمله با خودروهای بمب گذاری شده به لبنان، جاده های خاکی احداث شده بود تا این مناطق به خاک لبنان در منطقه بریتال بقاع متصل شود. در یکی از این جاده های خاکی یک دستگاه خودروی نفربر زرهی بمب گذاری شده دیده می شود که قرار بود به سمت هدف طراحی شده برود. این منابع فاش کردند طرح حمله قرار بود با چندین دستگاه خودروی بمب گذاری شده و به صورت همزمان صورت
بگیرد. قرار بود این خودروها از طریق جاده های خاکی به منطقه بقاع انتقال داده شود. همچنین قرار بود خودروی اول به سوی موضع ارتش یا نیروهای امنیت داخلی حرکت کند و فرد انتحاری آن را منفجر کند و راه را برای خودروی دوم آماده کند و سپس خودروهای بعدی وارد عمل شوند تا در نهایت به هدف برسند. این منابع تصریح کردند ضربه ای که به محل بمب گذاری خودروها وارد شده باعث شده است لبنان از یک فاجعه حقیقی در امان بماند و این طرح در نطفه خفه شده است. همچنانکه چشمان سوریها در سمت مرزهای سوریه با لبنان باز است در لبنان نیز چشمان بیداری وجود دارد و نتیجه نیز خنثی سازی یک طرح تروریستی جدید است.
دانلود

لینک را کپی کنید


پنج شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن