تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نصيحت و خيرخواهى از حسود محال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820951650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز طرح های ضربتی بازدید از رستوران ها/ کشف 50 کیلوگرم گوشت غیربهداشتی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان رفیعی خبر داد
آغاز طرح های ضربتی بازدید از رستوران ها/ کشف 50 کیلوگرم گوشت غیربهداشتی
اصفهان – خبرگزاری مهر: مدیر گروه بهداشت محیط استان اصفهان گفت: اجرای طرح های ضربتی بازدید از واحدهای صنفی عرضه کننده مواد غذایی به شکل بسیج وار در اکیپ های صبح و بعدازظهر مرکز بهداشت استان اصفهان برنامه ریزی شده است که یکی از مراکز مدنظر در این طرح رستوران ها و کبابی ها هستند.



مهدی رفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر با توجه به گزارشات دریافتی در روزهای اخیر درباره طرز تهیه کباب کوبیده در رستوران ها اظهار داشت: در تمامی اصناف تعدادی افراد متخلف وجود دارند اما نمی توان یک یا دو مورد تخلف در یک صنف را به تمام افراد شاغل در آن صنف نسبت داد.

مدیر گروه بهداشت محیط استان اصفهان اضافه کرد: تنها یک مورد تخلف در این باره کشف شده که مربوط به 50 کیلوگرم گوشت نامناسب و غیربهداشتی بوده و برخورد محکم قانونی نیز با فرد متخلف انجام شده است.

وی با بیان اینکه در بازدیدهای روتین از واحدهای صنفی عرضه کننده کباب مانند رستوران ها وضعیت مطلوب بوده است، ادامه داد: دیدگاه درست این است که تمامی این واحدهای صنفی را بهداشتی بدانیم مگر اینکه هنگام بازرسی خلاف آن ثابت شود اما اینکه بدون تحقیق این گونه قضاوت شود که تمام واحدهای صنفی متخلف هستند صحیح نیست. واحدهای رستورانی در لیست طرح ضربت

رفیعی تصریح کرد: این نکته قابل ذکر است که به طور معمول علاوه بر بازدید روتین از مراکز حساس همچون رستوران ها و کبابی ها بازدیدهای کمتر از یک ماه نیز انجام می شود و این گونه واحدها در لیست طرح های ضربت بازدید نیز قرار دارند.

وی اضافه کرد: از روز شنبه این هفته طرح های ضربت بازدید به شکل بسیج وار در اکیپ های صبح و بعدازظهر مرکز بهداشت اصفهان برنامه ریزی شده است که یکی از مراکز مدنظر در این طرح رستوران ها و کبابی ها هستند.

رفیعی گفت: به طور معمول برای تهیه کباب کوبیده گوشت قسمت های راسته و ران مخلوط می شود تا به اندازه کافی چرب بوده و نیاز به چربی اضافی هماند دنبه نباشد.

وی با اشاره به اینکه این موضوع دستور تهیه کباب کوبیده است و هیچ ماده اضافه و استاندارد دیگری در این راستا وجود ندارد افزود: البته اگر برخی واحدها به گونه دیگری عمل کنند بحث دیگری است اما نباید تمامی واحدهای صنفی را با یک یا دو مدرک متخلف بدانیم.

اصناف از زعفران طبیعی برای پخت و پز استفاده کنند

این مقام مسئول همچنین درباره استفاده از افشره های زعفرانی در مواد غذایی گفت: توصیه ما این است که اصناف مواد غذایی از این مواد چون امکان تقلب در آنها وجود دارد استفاده نکنند و از خود زعفران برای خوش طعم و خوش رنگ کردن تهیه مواد غذایی استفاده کنند.


۱۳۹۳/۶/۳ - ۱۰:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن