تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805305280




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه به تربیت قرآنی و سبک زندگی قرآنی در تمام مراحل زندگی ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاد معارف و علوم دینی دانشگاه های استان خراسان شمالی در گفت و گو با پانا: توجه به تربیت قرآنی و سبک زندگی قرآنی در تمام مراحل زندگی ضروری است خبرگزاری پانا: استاد معارف و علوم دینی دانشگاه های استان خراسان شمالی گفت: امروزه توجه به تربیت قرآنی و به ویژه توجه به سبک زندگی قرآنی در تمام مراحل زندگی و در همه جنبه‌ها از ضروریت‌های اساسی است که باید مورد توجه افراد مختلف جامعه قرار گیرد و این مهم با تلاش و همّت مسئولین و اهل قرآن در فرهنگ‌سازی قرآنی میسر می‌شود.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۳ شهريور ساعت 11:29



عباس کیفی بجستانی در گفت و گو با خبرنگار پانا با اشاره به اینکه اگر کسی به وادی قرآن قدم گذارد خداوند رزق و روزی را به او می‌دهد، افزود: خداوند با قرآن همه مشکلات را حل می‌کند و انسان می‌تواند به‌وسیله این کتاب گشایش مشکلات خود را از خداوند بخواهد.لذا هر اندازه بتوانیم مباحث قرآنی را برای مردم شکوفا کنیم،برکات وافر آن در زندگی شان راه می یابد.
عضوجامعه قاریان قرآن کشور با بیان اینکه برای به سرانجام رساندن هر کاری باید فرهنگ‌سازی اولویت آن قرار گیرد، بر نهادینه‌‎سازی فرهنگ قرآنی و دینی و اقدامات فرهنگی به‌عنوان زیرساخت جامعه اسلامی تأکید کرد.
وی افزود: مسائل فرهنگی و هویتی باید از حاشیه و انزوا درآمده و به متن جامعه و درون خانواده‌ها ورود یابد، چراکه کار فرهنگی و اقدام عملی در این زمینه در کنار ارائه برنامه‌های فرهنگی مناسب، معنا پیدا می‌کند.
این مدرس دانشگاه گفت: امروزه با گسترش روز افزون تهاجم فرهنگی دشمن که به صورت غیر مستقیم بیشترخانواده‌ها را مورد هجوم قرار داده، شناسایی آسیب‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی مهم و ضروری به نظر می رسد تا بدین نحو با ارائه راهکارهای لازم به صورت عملیاتی برای رفع این بحران و حل معضلات تلاش شود.
وی افزود: برنامه‌های تولیدی ماهواره خطرناک‌ترین تهدید فرهنگی جامعه است که از سوی استکبار جهانی برای انحطاط اخلاقی و سقوط هویت دینی جامعه اسلامی ایران طراحی و اجرا شده است.
کیفی بجستانی با اشاره به الگوسازی به‌عنوان یکی از راه‌های محبت اهل بیت برای خود گفت: لازم است رفتار و سنت پیامبراکرم (ص) و ائمه اطهار(ع) به‌عنوان الگو قرار گیرد.
وی تأکید کرد: برنامه‌های ماهواره ارزش‌های خانوادگی و هویت جوانان کشور را نشانه گرفته است و باید برای مقابله با این ابزار جنگ نرم با هوشیاری کامل عمل شود؛ چراکه دشمنان با برنامه‌ریزی و صرف هزینه‌های کلان برای دستیابی به اهداف خود تلاش می‌کنند.
کیفی بجستانی اظهارداشت: یکی از بزرگترین آسیب‌ها در جامعه ما مسئله ماهواره است که تبدیل به معضلی خانمان سوز شده است و هر کاری در این زمینه می توانیم باید انجام دهیم.
وی با بیان اینکه ماهواره‌ها تاثیر بسزایی در ایجاد انحرافات اخلاقی دارد، گفت: ماهواره‌ها که امروزه به دجال زمان نیز معروف شده‌اند سعی در عادی جلوه دادن کارهای ضد دینی و ضد اخلاقی دارند که به صورت آرام در شخصیت افراد نفوذ پیدا می‌کند و تاثیرات منفی را بر زندگی فردی و اجتماعی افراد می‌گذارد.
این مدرس دانشگاه تاکیدکرد:اگر بتوانیم به دستورات دین اسلام به صورت فردی و اجتماعی عمل کنیم و آن را توشه راه خویش قرار دهیم جامعه ای آرمانی را می‌سازیم که در آن همه برادرانه و با صلح و آرامش در کنار هم زندگی کنند.
وی تصریح کرد: اگر نگاه به دین، نگاه مادی‌گرایی باشد گرایش اخلاقی نیز مادی می‌شود، اگر نگاه به دین نگاه سکولار باشد گرایش اخلاقی نیز سکولار می‌شود و اگر نگاه نگاه دین‌محوری باشد اخلاق نیز اخلاق جامع و کاربردی می‌شود.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن