تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820653697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خوش‌قلب‌ترین خیاط دنیا +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:


خوش‌قلب‌ترین خیاط دنیا +عکس
یک پیرزن ۹۹ ساله آمریکایی تصمیم گرفت تا روز تولد صدسالگی‌اش ۱۰۰۰ لباس برای دختران نیازمند آفریقایی بدوزد. او سه سال است که برای این موضوع تلاش می‌کند و تا به حال دختران آفریقایی زیادی را خوشحال کرده است.
جام جم سرا: «لیلیان وبر» خیاطی آمریکایی است که در شهر آیوا آمریکا زندگی می‌کند. خانم وبر تاکنون ۸۴۰ پیراهن دخترانه دوخته است و آن‌ها را در اختیار یک موسسه غیر انتفاعی قرار داده تا به‌دست دختران نیازمند آفریقایی برسد.

این زن امیدوار است تا قبل از ۶ مه ۲۰۱۵ که ۱۰۰ ساله می‌شود بتواند ۱۰۰۰ لباس آماده کند. او در مصاحبه‌هایش گفته است توانایی دارد که روزی ۲ لباس بدوزد اما از آنجا که دوست دارد لباس‌ها با حساسیت و دقت بیشتر دوخته شود به دوختن یک لباس در روز بسنده می‌کند. چون دوست دارد دخترانی که این لباس‌ها را می‌پوشند احساس غرور کنند.



این خیاط خوش قلب هر روز صبح دوختن لباس جدید را آغاز می‌کند. ظهر استراحت کوتاهی می‌کند و تا بعد از ظهر لباس را تمام می‌کند و به دخترش می‌دهد تا لباس‌ها را در اختیار موسسه قرار دهد تا آن‌ها برای دختران آفریقایی فرستاده شود.

خانم وبر گفته اگر تعداد لباس‌ها به هزار هم برسد بازهم به تلاشش ادامه خواهد داد و لباس‌های بیشتری خواهد دوخت و این در حال حاضر تنها چیزی است که می‌خواهد انجام دهد.

موسسه غیر انتفاعی «لباس کوچک برای آفریقا» در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد. این موسسه تاکنون حدود ۲/۵ میلیون لباس از ۵۰ ایالت آمریکایی به علاوه انگلستان، کانادا، مکزیک و استرالیا از طریق وب سایت خود در می‌شیگان جمع آوری کرده است.

«راشل اونیل» موسس این انجمن در مصاحبه با دیلی میل گفته است که دوست دارد بعضی از لباس‌های خانم وبر را خودش مستقیما به دختران نیازمند مالاویایی بدهد. این کار قرار است ۱۸ سپتامبر انجام شود. این موسسه غیر انتفاعی تاکنون توانسته به ۴۷ کشور آفریقایی لباس بفرستد و لباس‌های خانم وبر از محبوب‌ترین لباس‌های این موسسه است. (خانه مهر)


پنج شنبه 13 شهریور 1393 10:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن