تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 22 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799821531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نبرد نابرابر صدا و سیما با فدراسیون بر سر حق پخش / باز هم تلویزیون، فوتبال را ضربه فنی می کند؟


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


نبرد نابرابر صدا و سیما با فدراسیون بر سر حق پخش / باز هم تلویزیون، فوتبال را ضربه فنی می کند؟ ورزش > مدیریت ورزش - واکنش صدا و سیما در مقابل موج رسانه ای که مدیران باشگاه ها برای دریافت حق پخش راه انداخته اند، سکوت است؛ فقط سکوت.

میثم بهرامی/ فدراسیون فوتبال به شدت پیگیر ماجرای حق پخش است؛ حق پخشی که سازمان صدا و سیما خیلی هم آن را حق فوتبال نمی داند. فدراسیون فوتبال که سال های درازی است بر سر این ماجرا با صدا و سیما مشکل دارد، هنوز نتوانسته در این مورد با این سازمان به توافق برسد. هر سال فدراسیون فوتبال رقمی را به عنوان رقم پیشنهادی اعلام می کند و صدا و سیما هم بدون توجه به این رقم، رقم بسیار کمتری را پیشنهاد می دهد و همان رقم هم قطعی می شود. در سال های گذشته هیچ وقت زور فدراسیون به صدا و سیما نرسیده و همیشه برنده این چانه زنی، تلویزیون بوده است.
حالا در شرایطی که 6 هفته از مسابقات لیگ برتر برگزار شده، مدیران باشگاه ها و مسئولان فدراسیون به فکر گرفتن حق واقعی فوتبال افتاده اند. در این مورد جلسات بسیاری هم برگزار شده و خروجی تمام این جلسات این بوده که رئیس فدراسیون فوتبال بگوید اگر تلویزیون حق واقعی فوتبال را نمی دهد، لیگ تعطیل خواهد شد. علی کفاشیان روز سه شنبه گفت: «اگر نمی‌خواهند حق پخش بدهند لیگ باشگاهی را تعطیلی می‌کنیم. می‌گویند می‌خواهیم بهترین‌ در آسیا باشیم اما بی پول بی همه امکانات مگر می‌شود؟! می‌گویند که ما فلانی را نمی‌خواهیم اما پول هم باید بدهیم. بدون پول مگر می‌شود.»
علی کفاشیان مذاکرات با صدا و سیما را طوری پیش برده که حسن تقدس نژاد معاون مالی و اداری صدا و سیما حتی حاضر نیست با او به صورت مستقیم مذاکره کند. در چنین شرایطی جامعه فوتبال دست به دامن وزیر ورزش شده تا شاید محمود گودرزی بتواند شرایط را طوری پیش ببرد که تلویزیون پول بیشتری بپردازد. مدیران باشگاه ها و فدراسیون اخیرا اعلام کرده اند از رقم 160 میلیارد تومانی که برای حق پخش درخواست کرده اند، نهایتا 50 درصد را کسر می کنند و حاضر نیستند با رقمی کمتر از 80 میلیارد تومان حق پخش را به تلویزیون بدهند. اما صدا و سیما همچنان بر رقم 22 میلیارد تومانی که پیشنهاد داده بود پافشاری می کند. آیا در چنین شرایطی وزیر ورزش می تواند حق فوتبال را بگیرد؟
صدا و سیما به عنوان نهادی مستقل که بودجه مستقل دارد، بارها ثابت کرده که اگر نخواهد با دولت همراهی کند، حتی مسئولان رده بالاتر از وزیر ورزش هم نمی توانند خللی در تصمیمات این نهاد ایجاد کنند. حالا هم که این نهاد به دلیل وضعیت اقتصادی کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند نقدینگی است، بعید است که زیر بار رقم حدود 4 برابری اهالی فوتبال برود. با این حال مدیران باشگاه ها همچنان امیدوارند که فدراسیون مشکلات باشگاه ها را درک کند و پول بیشتری بدهد. علیرضا رحیمی مدیرعامل پرسپولیس در این مورد می گوید: «مسئله حق پخش موضوع مهمی است که باشگاه‌های فوتبال بر روی آن حساب کرده‌اند و این موضوع برای همه تیم‌های لیگ برتری موضوع مهمی است و از ضرغامی انتظار داریم که یک جلسه با مدیران لیگ برتری برگزار کند و مطمئن هستم که در صورت برگزار شدن این جلسه این موضوع هم برای ضرغامی باز می‌شود و او متوجه خواهد شد که مشکل چیست. وقتی ضرغامی بداند باشگاه‌های فوتبال چقدر مشکلات مالی دارند و وضعیت پولی آنها بد است، قطعا به فوتبال کمک خواهد کرد چون باشگاه‌ها درآمدی ندارند و البته همه بازی‌های پرسپولیس از تلویزیون پخش می‌شود و این حق باشگاه ماست که بالاترین درآمد را از حق پخش تلویزیونی داشته باشیم.»
باشگاه ها حتی تصمیم گرفته اند در صورت عدم توافق با صدا و سیما، مانع ورود دوربین ها به ورزشگاه شوند. جمشید نظمی مدیرعامل تراکتورسازی تبریز در این مورد می گوید: «اگر قرار است صدا و سیما حق پخش را ندهد، با راه ندادن دوربین‌های تلویزیونی به ورزشگاه موافق هستم چراکه نمی‌شود باشگاه‌ها با مشکل تیمداری کنند و آن وقت پول پخش فوتبال را صدا و سیما به جیب خودش بریزد.» با وجود صحبت های مدیران باشگاه ها و قاطعیتی که در لحن آن ها وجود دارد، مسئولان صدا و سیما خیالشان از این بابت راحت است که این بار هم فوتبال را ضربه فنی می کنند و در این نبرد نابرابر، از پیش برنده هستند. شاید به همین دلیل است که مسئولان تلویزیون نیازی نمی بینند در این مورد مصاحبه کنند و حرفی بزنند.
43 43



پنجشنبه 13 شهریور 1393 - 08:00:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن