تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820749438




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جريان داعش اهداف آمريكا و اسرائيل را تامين مي كند / خوشحالی ترکمن های گلستان برای آزادی شهر آمرلي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گلستان حجت الاسلام ولی نژاد:
جريان داعش اهداف آمريكا و اسرائيل را تامين مي كند / خوشحالی ترکمن های گلستان برای آزادی شهر "آمرلي "
گرگان- خبرگزاري مهر: مديرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان ضمن ابراز خرسندي از آزادي شهر تركمن نشين عراق از دست گروهك تروريستي داعش، گفت: جريان داعش اهداف آمريكا و اسرائيل را تامين مي كند.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد عصر چهارشنبه در گفتگو با رسانه های استان، افزود: شيعه و اهل سنت با داعش مقابله كرده اند چون نوع فكر داعش غير اسلامي است شيعه و سني با اتحاد عليه داعش مبارزه مي كنند. وي با اشاره به اين مطلب كه داعش از ديگران دستور مي گيرد، گفت: جريان داعش اهداف آمريكا و اسرائيل را تامين مي كند؛ اين دو مستكبر دشمن مسلمانان، فلسطين، لبنان و ساير كشورهاي مسلمان هستند. وي با بيان اين نكته كه داعش ادعا دارد كه مسلمان است در حالي كه نيست، افزود: چنين جناياتي را هيچ گاه يك مسلمان مرتكب نمي شود پس اعمال و رفتار آنها بيانگر اين موضوع است كه آنها مسلمان نيستند. اين مسئول گلستاني خاطر نشان كرد: داعش ادعا كرده كه به نام اهل سنت اين جنايات را انجام مي دهد درحالي كه اهل سنت از اين افراد تبري جستند. حجت الاسلام ولی نژاد با تاكيد بر اين كه داعش دستورات را از دو مستكبر مي گيرد، اذعان كرد: پس از پيروزي انقلاب اسلامي از مكتب امام خميني(ره) ياد گرفتيم كه دشمنان ما نمي خواهند كه مسلمانان آرامش و اتحاد داشته باشند  به دليل اينكه منافع دشمن در تفرقه بين مسلمانان است. وي ادامه داد: امروز مقام معظم رهبري هم بر اين نكته تاكيد دارد كه منافع مسلمانان در اتحاد و هم دلي بين شيعه و سني است، از جناياتي كه رخ داده و يا اتفاقاتي كه رخ مي دهد نشان مي دهد كه آمريكا و اسرائيل به سني و شيعه رحم نمي كنند آنها فلسطين و غزه كه اهل سنت هستند را نيز مي كوبد و لبنان شيعه را هم همينطور. مديرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان اظهار كرد: براي مستكبرين تفكر غلط خودشان مهم است نه تفكر شيعه يا سني بودن؛ اينها درس بزرگي است كه از حوادث اسلام گرفتيم و بايد شيعه و اهل سنت در اين راستا متحد، همدل و گوش به فرمان مقام معظم رهبري باشند كه البته هستند و اين نوع برخورد را به ساير مسلمانان جهان اسلام آموزش دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، برخي از شهرهاي سني نشين گلستان مانند بندرتركمن، آق قلا، گنبد كاووس، كلاله و گميشان در پي شكست گروهك تروريستي داعش در شهر تركمن نشين آمرلي عراق با حضور در خيابانها و پخش شربت و شيريني شادي كردند. به گفته تراکمه گلستان، گروهك تروريستي داعش به هيچ مبنا و معيار اخلاقي پايبند نيست؛ بر اساس اعلام نماينده صندوق كودكان سازمان ملل متحد در عراق گروهك تروريستي داعش 700 تركمن را در آمرلي قتل عام كرده است. شهر آمرلي با جمعيت 15 هزار تركمن در استان صلاح الدين عراق (90 کيلومتري شرق تکريت) قرار دارد كه ارتش و نيروهاي مردمي عراق دو روز پيش توانسته بود در نبردي سرنوشت ساز محاصره شهر آمرلي را بشکنند. اين منطقه دوماه در محاصره تروريست‌هاي داعش قرار داشت. قطعي آب و برق و قتل عام‌هاي دسته جمعي مردم غيرنظامي توسط تروريست‌ها توان مقاومت اين منطقه را کم کرده بود كه در نهايت سه روز پيش محاصره دوماهه اين منطقه، که ساکنان آن از اقليت‌هاي ترکمنهاي شيعه هستند، با حملات سنگين ارتش عراق شکسته شد. ارتش عراق روزگشته طي عمليات خود، موفق شد محاصره منطقه آمرلي را پايان داده و همچنين شهر سليمان بيک را کاملا تحت کنترل خود درآورد؛ در ماه گذشته اين گروهك تروريستي در شهر تلعفر به قتل عام تركمن هاي ساكن اين شهر نيز اقدام كرده بود.




۱۳۹۳/۶/۱۲ - ۲۰:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن