تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798294852




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد صد درصدي سهم راه آهن در جابجايي بار محمولات بندر شهيد رجايي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ شهريور ۱۳۹۳ (۲۰:۰ب.ظ)
رشد صد درصدي سهم راه آهن در جابجايي بار محمولات بندر شهيد رجايي مدير كل راه آهن هرمزگان از ۲ برابر شدن سهم اين راه آهن در جابجايي بار محمولات بندر شهيد رجايي خبر داد و اعلام كرد: اين ميزان رشد در حالي حاصل شده كه از ابتداي سالجاري هيچ سانحه اي در اين محور رخ نداده است.
به گزارش خبرگزار موج، محمد پورفخري، مديركل راه آهن هرمزگان، با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر توجه بيشتر به حمل و نقل ريلي گفت: در راستاي تأكيدات مدير عامل راه آهن با وجود ركود اقتصادي و تحريم هاي موجود، اداره كل راه آهن هرمزگان توانسته نسبت به افزايش سهم خود در حوزه بارگيري و تناژ بار بندر شهيد رجايي اقدام كند.
وي افزود: اين اداره كل در ۵ ماهه ابتدايي سالجاري با بارگيري ۵۲۸ هزار تن انواع محمولات باري بندر شهيدرجايي در مقايسه با مدت مشابه سال قبل از رشد ۱۰۶ درصدي برخوردار شده است.
پورفخري تصريح كرد: ميزان بار جابجا شده توسط اين اداره كل از نظر شاخص تن كيلومتر بار با ثبت رقم يك ميليارد و ۵۵ ميليون و ۷۷۶ هزار و ۹۰۶ تن كيلومتر نسبت به بازه زماني ياد شده رشد ۱۲ درصدي را از آن خود كرده است.
مدير كل راه آهن هرمزگان با اشاره به اينكه اداره كل هرمزگان از نظر شاخص تن كيلومتر و تخليه واگن رتبه اول را در ميان ۱۸ اداره كل موجود داراست، خاطرنشان كرد: در ۵ ماهه ابتدايي سال جاري سهم راه آهن هرمزگان از مجموع بار بندر شهيد رجايي از ۳ درصد به ۷ درصد رسيده كه اين رقم بيانگر رشد ۲ برابري سهم اين اداره كل از مجموع بار بندر شهيد رجايي است.
وي با بيان اينكه بندر شهيد رجايي عنوان دروازه طلايي واردات و صادرات جنوب كشور است، تصريح كرد: بندر شهيد رجايي محل اتصال و پيوند حمل و نقل ريلي و جاده اي و دريايي و در واقع يكي از مهمترين بنادر كشور به شمار مي رود و رشد سهم راه آهن هرمزگان از بار اين بندر نكته قابل توجهي است.
مدير كل راه آهن هرمزگان از حمل محموله گندله و شمش توسط راه آهن خبر داد و گفت: بخش عمده اي از افزايش سهم حمل بار راه آهن به جابجايي ۲ هزار واگن محموله گندله و شمش تعلق دارد كه براي نخستين بار به مقصد اهواز و فولاد مباركه خوزستان بارگيري شده است.
پورفخري با اشاره به اينكه بازاريابي مناسب و ارايه تخفيفات پلكاني از سوي راه آهن، از جمله رموز اين موفقيت بوده است، تصريح كرد: تعامل مطلوب راه آهن هرمزگان با اداره كل بنادر و دريانوردي بندر عباس و تشكيل كارگروه هاي مشترك و برگزاري جلسات متعدد، از جمله اقدامات قابل توجه در اين زمينه بوده است.
وي با بيان اينكه در ۵ ماهه ابتدايي سالجاري هيچ گونه سانحه اي در راه آهن هرمزگان رخ نداده است، گفت: افزايش ميزان جابجايي با حمل و نقل ريلي در شرايطي با اهميت است كه عاري از هرگونه حادثه باشد.
مدير كل راه آهن هرمزگان از برنامه ريزي براي ايجاد خطوط فرعي براي دسترسي راه آهن به سيلوي باز گندم خبر داد و گفت: با برنامه ريزي صورت گرفته بهره برداري از اين خط ظرف ۲ ماه آينده انجام خواهد شد، همچنين علاوه براين خط چندين خط فرعي به منظور دسترسي به ساير انبارها و پايانه هاي حمل و نقلي در دست مطالعه است.
به گفته وي با بهره برداري از اين خطوط با كاهش هزينه حمل و نقل صرفه اقتصادي قابل توجهي نصيب مصرف كنندگان و متقاضيان حمل بار با راه آهن خواهد شد.
وي با اشاره به رشد سهم راه آهن هرمزگان در حوزه بارگيري تصريح كرد: اميدواريم اين رشد در نيمه دوم سال نيز تداوم داشته باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن