تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804815076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطر بزرگي که پرسپوليس را تهديد مي کند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: خطر بزرگي که پرسپوليس را تهديد مي کند
محمد پنجعلي که حتما به خاطر دارد زمان بازيگري او در بازي هاي پرسپوليس کمتر از 60 هزار نفر به ورزشگاه آزادي نمي آمدند حالا در اوج نااميدي خواستار اين است که فقط 10 درصد سکوها در بازي عصر جمعه به هوادران تراکتورسازي اختصاص داده شود.

به گزارش "ورزش سه"، پنجعلي که مي داند استقبال از تيم اين فصل پرسپوليس روندي نزولي داشته در اوج نااميدي مي گويد:« اگر هواداران ما به ورزشگاه بيايند همان 10 درصدي که طبق قانون به تماشاگران تيم ميهمان اختصاص داده مي شود هم توسط پرسپوليسي ها پر خواهد شد.» اما موضوع مهم همان «اگر»ي است که مدير تيم پرسپوليس به کار برده چرا که خود پنجعلي هم مي داند در خوشبينانه ترين حالت بيش از 60 تا 70 درصد سکوها و صندلي هاي ورزشگاه خالي خواهد ماند.

البته خواسته پنجعلي و احتمالا باشگاه پرسپوليس (اگر رسما اعلام شده باشد) مبني بر اختصاص دادن تنها 10 درصد سکوها به تماشاگران تراکتورسازي عملي نخواهد شد چرا که غلامرضا بهروان گفته وقتي صندلي ها خالي باشد نمي توانند مانع از ورود هواداران تراکتورسازي در ورزشگاه شوند و از آنجايي که احتمالا اين اتفاق در عصر روز تعطيل تهران رخ خواهد داد خطري بزرگ پرسپوليس را در خانه خود تهديد مي کند.

پرسپوليس در بازي اول خانگي اين فصل مقابل نفت تهران که مسابقه اول تيم در فصل جاري هم بود تنها 18 هزار تماشاگر داشت در حالي که در بازي فصل قبل مقابل تراکتورسازي 65 هزار نفر به استاديوم رفته بودند. تيم دايي در دومين بازي خانگي مقابل ذوب آهن افت تماشاگر داشت و در خوشبينانه ترين حالت 15 هزار نفر به استاديوم رفتند .اما بازي سوم خانگي شرايط بسيار بدتر شد و بعد از باخت به ملوان دقايقي قبل از شروع بازي با پديده شمار هواداران اين تيم تازه به ليگ برتر آمده که تنها يک سال از به وجود آمدنش مي گذرد از تعداد هواداران پرسپوليس 51 ساله بيشتر بود!

هر چند اين اتفاق تاسف برانگيز براي پرسپوليسي ها با حضور هواداران اين تيم در ورزشگاه و در جريان مسابقه تغيير کرد اما در آن مسابقه تنها 8 هزار نفر در استاديوم بودند که 2 هزار نفرشان هوادار و تماشاگر تيم ميهمان به حساب مي آمدند.

حالا در شرايطي که پرسپوليس 8 امتيازي در رده هفتم قرار گرفته و البته تراکتورسازي به عنوان مدعي خودي نشان داده و شرايط خوبي دارد اين هراس در دل پرسپوليسي هاي متعصب به وجود آمده که عصر جمعه تعداد هواداران تراکتورسازي در ورزشگاه آزادي بيشتر از تعداد هواداران پرسپوليس باشد و بازيکنان پرسپوليس که روي ميزباني و حمايت هواداران شان حساب کرده اند با محو شدن صداي شعارهاي تماشاگران شان در همهمه هواداران پرشمار تراکتورسازي از اين امتياز محروم شوند.

پرسپوليس در سه بازي قبلي خانگي خود به ترتيب 18،15 و 6 هزار هوادار در ورزشگاه آزادي داشته و اگر قرار باشد استقبالي شبيه آنچه مقابل پديده از تيم دايي شد ،مقابل تراکتورسازي هم رخ دهد آنگاه پرسپوليس بزرگ مقابل تراکتورسازي در تهران هوادار کمتري خواهد داشت و اين مي تواند يک آمار نگران کننده و نکته اي منفي در تاريخ اين باشگاه باشد.

اين اتفاق در حالي تيم پرسپوليس و تاريخچه غني اين باشگاه و رکوردهاي برجامانده از حضورهوادارانش در ورزشگاه ها را تهديد مي کند که در کمال تعجب هيچ انگيزه اي براي به ورزشگاه رفتن از سوي کادر فني و بازيکنان در دل مخاطب پرسپوليس ايجاد نمي شود و هيچ کس حواسش به اين نيست که شايد با ادامه روند هواداري روي سکوهاي سرخ تعداد تماشاگران تراکتورسازي از پرسپوليسي ها بيشتر شود.

شايد در اين شرايط باشگاه پرسپوليس بايد حرکتي انجام دهد و مثل چند نوبت در سال هاي گذشته طي انتشار بيانيه اي با فراخوان عمومي از هوادارانش بخواهد تا تيم محبوب شان را در بازي حساس عصر جمعه تنها نگذارند.


پرسپوليس تهرانليگ برتر


1393/06/12 17:36  تعداد بازدید: 14,543





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن