تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798650958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمیته فنی الان تشکیل نشود دیگر معنی ندارد/ پرسپولیس خوب بازی نمی‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > فوتبال - فوتسال حسین عبدی در گفتگو با مهر:
کمیته فنی الان تشکیل نشود دیگر معنی ندارد/ پرسپولیس خوب بازی نمی‌کند
عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه از آخرین جلسه این کمیته مدت زیادی می‌گذرد تاکید کرد: الآن زمانی است که باید این کمیته تشکیل جلسه بدهد و اگر این کار صورت نگیرد دیگر بودن کمیته فنی معنی ندارد.



حسین عبدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص بازی تیم پرسپولیس برابر پدیده مشهد خاطرنشان کرد: انتظارات از پرسپولیس بالا است با این حال باید بگویم همین که در نیمه دوم توانستند گل بزنند خود یک نکته مثبت است. این تیم چندین بازیکن جوان دارد که جای نیفتاده‌اند. با این حال در نیمه دوم هواداران به آنها انرژی دادند و باعث شدند استرس نیمه نخست را از یاد ببرند و حتی می‌توانستند گل دوم را همه به ثمر برسانند. من به نوع بازی پرسپولیس کاری ندارم ولی این تیم در نیمه دوم بهتر ظاهر شد. در مجموع باید عنوان کنم که پرسپولیس خوب بازی نمی‌کند. وی در پاسخ به این سوال که چرا پرسپولیس خوب بازی نمی‌کند بیان کرد: این موضوعی است که خود جای بحث دارد. ما باید چیزهای زیادی را در نظر بگیریم. اتفاقاتی مثل مصدومیت‌ها هستند که نباید آنها را نادیده گرفت. بازیکن شاید خوب نخوابد، ریکاوری خوبی نداشته باشید یا تغذیه‌اش مناسب نباشد و همه این‌ها در مصدومیت‌ها تاثیرگذار است. از طرفی پیام صادقیان هم محروم شده و در کل بازیکنان نتوانستند آنطور که انتظار می‌رفت به پرسپولیس کمک کنند. این پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا استراتژِی کادر فنی را برای بازی مناسب می‌دانید، گفت: من در تمرین این تیم حضور نداشتم و نمی‌دانم که چه نوع تمریناتی را برگزار می‌کنند. بهرحال این روزها تیم‌ها به دنبال حفظ توپ هستند و استراتژِی که در مجموع به کار گرفته می‌شود تا حدی خطرناک است. به طور معمول برآیند تمرین و استراتژی همان است که در آخر هفته در بازی‌ها نمایان می‌شود. عبدی در خصوص اینکه آیا کمیته فنی در این شرایط می‌تواند به پرسپولیس کمک کند، تصریح کرد: متاسفانه زمانی کمیته فنی تشکیل شد که بازی‌ها شروع شده بود و البته در آن زمان هم دوستان در جلسه حاضر نشده بودند. به نظرم باید قبل از شروع لیگ این کار را می‌کردند. رحیمی رئیس کمیته فنی است و می‌تواند در این شرایط کمک کند. پرسپولیس مثل یک قایقی است که همه داخل آن نشسته‌ایم. وی افزود: متاسفانه وقتی نقدی صورت می‌گیرد دوستان فکر می‌کنند که با آنها تقابل شده است در حالی اینگونه نیست. اگر پرسپولیس نتیجه می‌گرفت و همه تعریف می‌کردند آنوقت خوب بود؟ البته نقد باید در چارچوب فنی و با احترام داخل باشگاه صورت گیرد. پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چرا کمیته فنی تشکیل جلسه نمی‌دهد، تصریح کرد: من نمی‌دانم چرا جلسات تشکیل نمی‌شود. الآن موقعی است که باید این کمیته تشکیل جلسه بدهد و با صداقت در خصوص مشکلات تیم پشت درهای بسته صحبت شود تا راهکارهای لازم را برای بهبود وضعیت پیدا کرد. اگر این کمیته الان تشکیل نشود دیگر بودن آن فایده ندارد. عبدی با اشاره به انتشار برخی مطالب از قول وی عنوان کرد: برخی دوستان تفسیرهایی از حرف‌های من داشته اند که اشتباه بوده است. از من پرسیده شد که تا قبل از هفته پنجم کسب چهار امتیاز قابل قبول است که من به طور کلی گفتم بر اساس معیارهای دنیا اگر یک تیم در هر چهار بازی تنها چهار امتیاز کسب کند در پایان فصل سقوط می‌کند ولی آنها از قول من نوشتند که پرسپولیس با این روند سقوط می‌کند در حالی که حرف من کلی بود و اصلا به پرسپولیس باز نمی گشت. من امیدوارم که صداقت و امانتداری در گفتار ما رعایت شود.




۱۳۹۳/۶/۵ - ۰۹:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن