تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ابتداى هر كتابى كه از آسمان نازل شده، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم است. هر گاه بس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820342550




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونق كسب و كار تنها با رضايتمندي مشتريان امکانپذیر است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان وكيل محمدي:
رونق كسب و كار تنها با رضايتمندي مشتريان امکانپذیر است
اهواز ـ خبرگزاري مهر: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: اگر بخواهیم کسب و کار در استان رونق پیدا کند این امر بدون رضایتمندی مشتری امکانپذیر نیست.



به گزارش خبرنگار مهر، سید مهرداد محمدی وکیل پيش از ظهر امروز در دومين همايش تجليل از شركت هاي صنعتي، خدماتي و توليدي نمونه خوزستان و حمايت از حقوق مصرف كنندگان اظهار كرد: اگر يك فعاليت اقتصادي و توليدي بخواهد ادامه پيدا كند بايد به مهمترين و ارزشمندترين سرمايه براي توليد كنندگان كه همان مصرف كننده است توجه بيشتري شود. اگر بخواهيم اقتصاد پويا و اشتغال داشته باشيم بايد كسب و كار خود را رونق ببخشيم كه اين رونق تنها با رضايتمندي مشتريان محقق مي شود.

وي افزود: رضايت مندي مشتريان در گرو كيفيت بالا و قيمت مناسب محصولات است. بيش از اينكه حقوق اوليه را رعايت كنيم  بايد به وضعيت استان رونق ببخشيم بايد كسب و كار خود را بهبود داده و حقوق مصرف كننده را نيز به خوبي رعايت كنيم.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصريح كرد: در هر عرصه توليد، فروش، آموزش و يا توزيع بايد حقوق مصرف كننده رعايت شود. اگر خدا را ناظر بر اعمال خود بدانيم آن وقت حقوق مصرف كنندگان را رعايت مي كنيم كه البته بسياري از كشورهاي ديگر نيز مانند ايران به اين موضوع به خوبي اهميت مي دهند.

محمدی وکیل خاطرنشان كرد: يكي از كارهايي كه مي تواند به كسب و كار رونق بدهد اين است كه از مشتريان در ارتباط با كيفيت محصولات سوال بپرسيم. مشتري محور توليد است چراكه اگر مشتريان و مصرف كنندگان نهايي وجود نداشته باشند ديگر توليد محصول معنايي ندارد.

وي در پايان گفت: سئوال پرسيدن از مشتريان در ارتباط با كيفيت محصولات در بازاريابي محصولات و رونق كسب و كار بسيار موثر و مفيد است. اميدوارم به جايي برسيم كه ميزان رضايت مندي مشتريان و مصرف كنندگان افزايش پيدا كرده و آن را به طور كامل  كسب كنيم.
 


۱۳۹۳/۶/۱۲ - ۱۶:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن