تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820288135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت تسهيلات مناطق زلزله زده آغاز مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ شهريور ۱۳۹۳ (۱۵:۲۶ب.ظ)
رئيس بنياد مسکن: پرداخت تسهيلات مناطق زلزله زده آغاز مي شود عليرضا تابش در حاشيه نشست شوراي برنامه ريزي مسکن افزود: به علت اينکه خانه هاي شهري سازه نامناسبي داشته به شکلي آسيب ديده است که به تخريب و نوسازي نياز دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، رئيس بنياد مسکن انقلاب اسلامي با اعلام اينکه پرداخت تسهيلات مناطق زلزله زده ايلام بزودي آغاز مي شود، گفت: زلزله اخير استان ايلام تفاوت هايي با بقيه زلزله ها دارد و سقفي فرو نريخت به شکلي که آسيب جاني داشته باشد. عليرضا تابش در حاشيه نشست شوراي برنامه ريزي مسکن افزود: اما به علت اينکه خانه هاي شهري سازه نامناسبي داشت به شکلي آسيب ديده است که به تخريب و نوسازي نياز دارد.
وي گفت: 6 هزار واحد به نوسازي و 10 هزار واحد نيز به مرمت نياز دارد.
تابش با اشاره به تأکيد رئيس جمهور براي آغاز سريع تر بهسازي و نوسازي اين مناطق اضافه کرد: اعطاي تسهيلات و پرداخت هاي بلاعوض را از هفته آينده آغاز مي کنيم و تسهيلات بلاعوض براي هر واحد مسکوني شهري و روستايي 5 ميليون تومان و تعمير هر واحد روستايي دو ميليون تومان است.
تابش گفت: تا 25 ميليون تومان نيز تسهيلات نيز بر اساس ميزان خسارت وارده به واحدهاي مسکوني پرداخت مي شود. وي با اشاره به اينکه فرايند معرفي به بانک هاي عامل زمان بر است، افزود: از منابعي که در اختيار داريم از هفته آينده پرداخت ها را آغاز مي کنيم تا کارها اغاز شود، البته صاحبان واحدهاي مسکوني خود نيز بايد مشارکت کنند و تجربه نشان مي دهد اگر دولت به تنهايي کار را انجام دهد نه مانند صاحبان واحدها انجام مي دهد نه کامل انجام مي شود و نه مورد قبول صاحبان واحدهاي مسکوني قرار مي گيرد.
رئيس بنياد مسکن گفت: براي بهسازي واحدهاي مسکوني روستايي تا سقف 15 ميليون تومان تسهيلات با بازپرداخت 15 ساله داده مي شود که دو سال تنفس و 13 سال بازپرداخت اقساط در نظر گرفته شده است، پيش از اين مبلغ تسهيلات 12 و نيم ميليون تومان بود.
تابش افزود: اين تسهيلات علاوه بر اينکه به مقاوم سازي واحدهاي روستايي خواهد انجاميد، مسکن مورد نياز براي ازدواج هاي جديد نيز تأمين مي شود؛ يعني تا سال 1405 هر روستايي يک واحد مسکوني خواهد داشت و 70 درصد واحدها نيز مقاوم سازي خواهد شد. وي ادامه داد: تاکنون بيش از يک ميليون و 450 هزار واحد مسکوني روستايي تکميل شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن