تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816746002




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گردش به راست ممنوع است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ شهريور ۱۳۹۳ (۱۰:۵۸ق.ظ)
جانشين راهور تهران بزرگ: گردش به راست ممنوع است جانشين پليس راهور تهران بزرگ، با اذعان به اينکه بسياري از شهروندان پايتخت با گذشت شش ماه از اجراي طرح گردش به راست ممنوع مطلع نشده اند، تأکيد کرد: اطلاع رساني در خصوص اين طرح نيازمند تبليغات محيطي است.
به گزارش خبرگزاري موج، حسن عابدي روز گذشته در حاشيه ديدار مردمي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ با شهروندان ري در مسجد فيروز آبادي اظهارداشت: همکاري شهرداري تهران و پليس راهنمايي و رانندگي به منظور آگاهي بخشي و اطلاع رساني به رانندگان در خصوص طرح گردش به راست ممنوع در تمامي تقاطع هاي پايتخت ضروري است.
وي افزود: ثبت جريمه تخلفات انجام شده در طرح گردش به راست ممنوع و به غير از چند تقاطع در مراکز مختلف پايتخت، در ساير تقاطع ها به تازگي آغاز شده و رانندگاني که اين تخلف را مرتکب شوند علاوه بر جريمه، پنچ نمره منفي نيز براي آنان ثبت خواهد شد.
عابدي با بيان اينکه، اکثر تقاطع هاي اصلي پايتخت هم اکنون به دوربين ثبت تخلف مجهز شده است، تأکيد کرد: تمامي تقاطع هاي شهر به مرور به اين دوربين هاي کنترلي مجهز و اين اينگونه تخلفات را ثبت خواهند کرد.
اين مقام انتظامي با تأکيد بر رعايت هرچه بيشتر حقوق عابرين پياده، تصريح کرد: همزمان با قرمز شدن چراغ راهنمايي، چراغ عابر پياده سبز خواهد شد و حرکت خودروها در دور زدن، گردش به راست و گردش به چپ ناديده گرفتن حقوق عابر پياده محسوب مي شود.
جانشين پليس راهور تهران بزرگ ادامه داد: مذکراتي با شهرداري تهران در خصوص احداث معبر جداگانه در برخي از تقاطع هاي تهران به منظور گردش به راست صورت گرفته تا در محل هايي که اين امکان وجود دارد راستگرد جداگانه تعبيه تا از ايجاد بار اضافي در پشت چراغ هاي قرمز جلوگيري شود.
عابدي با بيان اينکه، هم اکنون اجراي طرح جديد گردش به راست ممنوع همانند ساير طرح ها محدود به شهر تهران است، افزود: اين طرح پس از نهادينه شدن در پايتخت به ساير شهرهاي کشور نيز تسري خواهد يافت.
وي همچنين علت تجهيز دوربين هاي ثبت تخلف در تقاطع هاي شهر تهران را علاوه بر الزام رانندگان وسائل نقليه به رعايت قوانين رانندگي، تشخيص کارشناسانه تر قصورات تصادفات رانندگي عنوان کرد.
عابدي، عملکرد شبانه روزي پليس راهنمايي و رانندگي درخصوص کنترل محسوس و نامحسوس به منظور کاهش چشمگير تخلفات حادثه ساز، از جمله سرعت هاي غير مجاز، مارپيچ ها و لايي کشي در اتوبان ها و خيابان هاي تهران را بسيار مؤثر دانست.
جانشين پليس راهور تهران بزرگ در خاتمه گفت: تيم هاي کنترلي شبانه در حال حاضر نسبت به گذشته تقويت شده و با تخلفات رانندگي مخاطره آميز به خصوص در اتوبان ها به شدت برخورد خواهند کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن