تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 20 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810488492




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد خودکفای داعش/باج گیری از ۸ میلیون سوری/زهر چشم النصره


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: اقتصاد خودکفای داعش/باج گیری از ۸ میلیون سوری/زهر چشم النصره


ارتش سوریه درحومه شرقی دمشق، تونل های زیرزمینی تروریست ها را نابود کرد و با در دست گرفتن کنترل مناطق اطراف میدان نفتی «التیم» در دیر الزور، به تسلط بر این میدان نفتی نزدیک شد. داعش در سوریه و عراق، یک اقتصاد خودکفا براساس سرقت نفت دارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از شبکه تلویزیونی «العالم»، سازمان دیده بان حقوق بشر اعلام کرد، گروهک تروریستی داعش، از بمب خوشه ای در سوریه استفاده کرده است. برابر این گزارش، سازمان دیده بان حقوق بشر اعلام کرده است، داعش دست کم در یک مکان در سوریه، از بمب خوشه ای استفاده کرده است.
جنایت های داعش
این سازمان با استناد به گزارش مسئولان محلی و مدارک موجود اعلام کرد، این گروهک دوازدهم ژوئن 2014 و چهاردهم اوت 2014، نزدیک روستای عین العرب در حومه حلب، از بمب خوشه ای استفاده کرده است. اخضر ابراهیمی، فرستاده سابق سازمان ملل متحد در امور سوریه، نیز پارسال گفته بود این گروهک در حلب، از سلاح شیمیائی استفاده کرده است. اقتصاد خودکفای داعش با دزدی نفت نشریه آمریکایی «وال استریت ژورنال»، به نقل از مقامات عربی و غربی، نوشت: تروریست های داعش در مناطق تحت کنترل خود در سوریه و عراق، یک اقتصاد خودکفا براساس دزدی نفت دارند واز یک جمعیت هشت میلیونی نیز باج گیری می کنند. به نوشته این نشریه تاکید کرد: اخاذی و دزدی نفت، داعش را به ثروتمندترین گروه تروریستی در جهان، تبدیل کرده است. اقتصاد نامشروع داعش، تصویر جدیدی از اساس تامین مالی در یک دولت نامشروع ارائه می دهد.
دزدی داعش
پیشروی های میدانی ارتش سوریه در 24 ساعت گذشته *برابر این گزارش به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، ارتش سوریه در برابر حملات تروریست ها به دو پایگاه حامدیه و وادی الضیف در جنوب ادلب مقابله کرد. *در حومه شمالی حماه نیز نیروهای ارتش سوریه با پشتیبانی نیروهای دفاع ملی به سمت شهر حلفایا، در نزدیک محرده پیشروی کردند. *این گزارش به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، می افزاید: در عملیات ارتش سوریه در حومه حمص، شماری از افراد مسلح کشته یا زخمی شدند. *ده ها تن از عناصر داعش در روستای المخرم در حومه حمص، شهر انخل و روستای داعل به علت قرار گرفتن در کمین ارتش سوریه، کشته یا زخمی شدند. *یگان های ارتش بر مناطق و محورهای اصلی در منطقه زمالکه و مناطق دیگر تسلط یافتند و توانستند برخی از تونل های مهم افراد مسلح را نابود کنند. *در حومه شرقی دمشق نیز ارتش در عملیاتی ویژه تونل های زیرزمینی تروریست ها را منهدم کرد و یگان های توپخانه ای ارتش نیز مواضع و محل تجمع تروریست ها را در منطقه الزبدانی هدف قرار داد و منهدم کرد. *در منطقه القلمون در حومه دمشق نیز درگیری ها به صورت پراکنده ادامه دارد.
پیشروی های ارتش سوریه
*در شهر داریه نیز شماری از تروریست های موسوم به «ارتش اسلام» در درگیری های سخت با ارتش سوریه، به هلاکت رسیدند. *ارتش سوریه در بیشتر محورهای درگیری به ویژه در منطقه جوبر، نزدیک دمشق، پایتخت، پیشرفت چشمگیری به دست آورد که این نشان دهنده کاهش حجم تهدیدهای تروریستی پیرامون پایتخت است. *یگان‌های ارتش سوریه با در دست گرفتن کنترل مناطق اطراف میدان نفتی «التیم» در دیر الزور در شرق سوریه، در آستانه تسلط بر این میدان نفتی با هدف آزادسازی آن از گروه‌های مسلح تکفیری و پیگرد گروه‌های مسلح در مناطق البو عمر والمربعه قرار دارند. * نیروی هوایی ارتش سویه نیز مقرها و تجمعات وابسته به «داعش» در شهر «المو حسن»، در ریف شرقی دیرالزور راهدف گرفت.          *بر این اساس گزارش شده، هم اکنون درگیری‌های شدیدی میان ارتش سوریه با جبهه النصره در منطقه بطیش در نزدیکی شهر حلفایا در جریان است.     *از استان درعا نیز خبر می‌رسد، عملیات گسترده ارتش سوریه در ریف غربی درعا و به طور خاص در محور درعا – الیادوده جریان دارد و نیروهای ارتش سوریه موفق شدند کنترل مهمترین راه کمک و امدادرسانی گروه‌های مسلح از اردن به سوریه را به دست گیرند. 
پیشروی های ارتش سوریه
     *این پیروزی ارتش سوریه، مواضع و مقرهای گروه‌های مسلح تروریستی در شهرک‌های الیادوده و المزیریب و خراب الشحم را زیر آتش ارتش سوریه قرار می‌دهد، در حالی ‌که یگان‌های ارتش سوریه با مناطق مزبور فقط 1300 متر فاصله دارند.    *شبکه المیادین هم، ازهلاکت یکی از سرکرده‌های برجسته گروهک تروریستی داعش در شرق سوریه، نزدیک مرز با عراق خبر داد.   *گروه تروریستی تکفیری «جبهه النصره» در روزهای اخیر تهدید کرده، قصد حمله به شهرک مسیحی ‌نشین «صیدنایا» در منطقه القلمون، از توابع ریف دمشق و تصرف آن را دارد.   عملیات میدانی ارتش سوریه علیه تروریست ها در قنیطره همچنین منطقه القُنَیطَره شاهد درگیری شدید بین نیروهای ارتش سوریه، با افراد مسلح بود. ارتش سوریه برای پس گرفتن گذرگاه القنیطره تلاش می کند.
دانلود   اعضای گروهک جبهة النصرة، مسئولیت ربودن نیروهای سازمان ملل متحد را در قُنَیطَره سوریه برعهده گرفته اند و در ازای آزادی آنها، خواستار کمک رسانی به افراد مسلح در غوطه شرقی هستند. برابر این گزارش به نقل از شبکه تلویزیونی اسکای نیوز، با تسلط مخالفان سوری بر گذرگاه مرزی قنیطره در غرب سوریه، این منطقه ناآرام شده است. منطقه ای مرزی میان سوریه و رژیم صهیونیستی که با وجود جنگ در سوریه، تقریبا آرام بود. اعضای جبهة النصره، این اقدام را در واکنش به قطعنامه سازمان ملل متحد که این گروهک را در فهرست گروه های تروریستی قرار داد، صورت دادند. جبهة النصرة اعلام کرده، شرط آزادی نظامیان فیجیائی، اجازه کمک رسانی به غوطه در دمشق است که در محاصره نیروهای دولتی قرار دارد. همچنین ادامه جنگ در بخش سوری بلندی های جولان زمینه ای فراهم کرده تا گذرگاه القنیطره بیش از پیش در معرض ناآرامی ها قرار گیرد.
پیشروی های ارتش سوریه
  دستگیری سه تن از سرکرده های «جبهه النصره» روزنامه «الرای»، چاپ کویت، نوشت: حزب الله، سه تن از سرکرده های گروه تروریستی «جبهه النصره» را در منطقه «القلمون» سوریه دستگیر کرد. این گزارش به نقل از روزنامه الرای کویت افزود: تهدید جبهه النصره به کشتن نظامی های لبنانی در حقیقت واکنشی به انتقادهای گزنده داعش از عملکرد جبهه النصره، به خاطر آزادی شماری از نظامیان لبنانی بوده است. این منابع افزودند: جبهه النصره سعی می کند هیبت و قدرت خود رابازیابد و به همین دلیل است که بیشتر نیروهای خود را در القلمون نگهداشته است. زیرا به تازگی، 1500 تن از نیروهای جبهه النصره  به گروه تروریستی داعش پیوستند. این منابع افزودند: جبهه النصره، خواستار آزادی شماری از بازداشت شدگان در زندان "رومیه" است؛ تا جایگاه برتری نسبت به داعش داشته باشد.    

لینک را کپی کنید


سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن