تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 26 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806616719




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری آزمونهای بین المللی در ایران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور خبر داد: برگزاری آزمونهای بین المللی در ایران خبرگزاری پانا: رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور گفت: برنامه اصلی سازمان و حرفه ای کشور حضور در عرصه بین المللی و برگزاری آزمونهای بین المللی در ایران است.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۱ شهريور ساعت 11:25



به گزارش خبرگزاری پانا، کورش پرند در نشست خبری همایش دیپلماسی مهارت با رویکرد کیفیت بخشی به آموزشهای فنی و حرفه ای، گفت: از برنامه های اصلی این سازمان حضور در عرصه های بین المللی است که با شعار دیپلماسی مهارت به دنبال موفقیت در این بخش هستیم.
وی ادامه داد: در سال گذشته 385 مربی خارجی در کشور آموزش دیدند اما به دلیل مشکلات مختلف اجازه برگزاری آزمون بین المللی را نداریم.
رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور با اشاره به تفاهم نامه این مجموعه با مرکز گواهینامه های دنیا، گفت: این مرکز از مجموعه های بسیار معتبر بحث آزمونهای بین المللی است که با این تفاهم نامه در سال جاری این آزمون ها در ایران برگزار می شود.
پرند تاکید کرد: بر این اساس چند مرکز آزمون الکترونیکی دولتی و خصوصی در کشور راه اندازی می شود و اقدام به برگزاری آزمونهای بین المللی خواهیم کرد.
وی ادامه داد: آزمون 100 هزار نفر مربی، مدیر و مسئول آموزشگاه های آزاد مهارت توسط چند مدرس بین المللی نیز انجام می شود.
رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور افزود: آموزش زبان تخصصی در حوزه اعزام نیروی کار به خارج از کشور برنامه ریزی شده و با شرکت توئک تفاهم نامه و قرارداد نیز امضا شده است.
وی تصریح کرد: در مباحث فنی و حرفه ای یک دلار سرمایه گذاری، 15 دلار ارزش افزوده به همراه دارد و در این راستا ما از تمام توان کشور استفاده خواهیم کرد.
وی با یادآوری اینكه هم‌اینك 5 هزار استاندارد آموزشی وجود دارد، گفت: یكی از الزامات اعزام نیروی كار به خارج كشور، ارائه آموزش زبان‌های تخصصی در حوزه فنی و حرفه‌ای است كه متاسفانه تاكنون در این زمینه شاهد اقدام مناسبی نبوده‌ایم اما اكنون برنامه‌ریزی شده است كه این كلاس‌ها برگزار و آزمون TOEIC نیز برگزار شود.
پرند خاطرنشان كرد: افراد دارای مهارت‌های فنی و حرفه‌ای كه متقاضی كار در كشورهای خارج هستند، با قبولی در این آزمون و دریافت مدرك زبان تخصصی، روند كار برایشان تسهیل خواهد شد.
رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای كشور با بیان اینكه دروه‌های آموزشی یاد شده اول در تهران، سپس در شیراز و فردا نیز در اصفهان برگزار خواهد شد، گفت: اعتقاد راسخ داریم كه هر یك دلار سرمایه‌گذاری در آموزش معادل 15 دلار ارزش افزوده است لذا باید توجه ویژه‌ای به برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارت‌آموزشی معطوف شود.
پرند همچنین با تصریح اینكه فرهنگ كار در كشور ما با مشكل مواجه است، گفت: باید تلاش كنیم تا فرهنگ كار جایگزین فرهنگ مدرك گرایی شده و افراد از دوران جوانی، نوجوانی و حتی كودكی مهارت‌آموزی و كارآفرینی را فراگیرند. موضوع كار و كارآفرینی نیازمند ایجاد و توسعه و نهادینه شدن فرهنگ كار و تولید و كارآفرینی است.
او با بیان اینكه هم‌اینكه تفاهم‌نامه‌هایی در خصوص برگزاری اردوهای مهارت‌آموزی برای نوجوانان و جوانان، با كشور هند منعقد شده است، گفت: هم‌اینك 250 مربی كارآفرینی در كشور حضور و فعالیت دارند.
پرند همچنین در خصوص برگزاری مسابقات جهانی مهارت ضمن یادآوری اینكه ایران برای شركت در چند رشته این مسابقات با تحریم مواجه است، خاطرنشان كرد: این مسابقات از سال 1954 در جهان آغاز شده است و ایران قبل از انقلاب سابقه حضور در سه دوره را دارد اما تنها یك‌بار یكی از زنان شركت كننده در رشته سی‌ان‌سی، به‌دلیل اینكه تنها شركت كننده زن بود، جایزه‌ای دریافت كرد.
وی ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی، ایران در هفت دوره این مسابقات شركت كرده و در آخرین دوره نیز موفق بك كسب عنوان چهارم در میانگین نمرات كسب شده توسط تیم‌های شركت كننده، شده است.
پرند با بیان اینكه در دوره قبل كه در لایپزیك آلمان برگزار شد، ایران موفق به كسب 2 مدال نقره، 1 برنز و 8 دیپلم افتخار شد، گفت: در دوره قبل 11 تیم از ایران شركت داشت و در دوره بعدی كه سال 2015 در برزیل برگزار می‌شود، قصد داریم كه یك تیم كوچك و چابك را به این رقابت‌ها اعزام كنیم تا امكان كسب مدال را برای ایران افزایش دهیم.
رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای كشور همچنین گفت: امسال برای اولین بار مسابقات مهارت ویژه افراد دارای معلولیت برگزار خواهد شد، این مسابقات در جهان هر چهارسال یك‌بار برگزار می‌شود و دوره آینده آن در سال 2016 خواهد بود و ایران نیز قصد حضور در این رقابت‌ها را دارد.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن