تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820970695




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فشار فتنه گران برای انتصاب معاون سیاسی وزارت کشور


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



فشار فتنه گران برای انتصاب معاون سیاسی وزارت کشور
جریان فتنه و احزاب قانونی مشارکت و مجاهدین فشارهای فراوانی برای انتصاب یک چهره نزدیک به خود در پست معاونت سیاسی وزارت کشور به دولت وارد می‌کنند.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش جام نیوز به نقل از تسنیم؛ جریان فتنه و احزاب غیرقانونی مشارکت و مجاهدین فشارهای فراوانی برای انتصاب یک چهره نزدیک به خود در پست معاونت سیاسی وزارت کشور به دولت وارد می‌کنند.
رییس جمهور برای پذیرش افرادی چون علی‌محمد حق‌شناس یا محقر (مدیرکل انتخابات وزارت کشور در دوره دوم محمد خاتمی) در پست معاونت سیاسی وزارت کشور به شدت تحت فشار است.
همچنین اصلاح طلبان سعی می‌کنند این فشار را به وزیر کشور هم منتقل کنند.
استدلال جریان فتنه اکنون این است که دولت تا‌کنون در حوزه سیاست داخلی قدم جدی که مطلوب آنها باشد برنداشته و به همین دلیل باید این پست را به‌عنوان «سهمیه چپ» به اصلاح طلبان واگذار کند.
این در حالی است که مطابق اظهارات عبدالله رمضان‌زاده سخنگوی دولت محمد خاتمی هم اکنون 90 درصد استانداران اصلاح طلب هستند.
همچنین برخی اصلاح طلبان به‌قدری برای تصاحب کرسی معاونت سیاسی وزارت کشور جدی هستند که حتی گزینه‌ای مانند امیری (قائم‌مقام فعلی وزارت کشور) برای این پست هم مقبول آنها واقع نشده است.
به نظر می‌رسد این جریان در پی آن است که پست معاونت سیاسی وزارت کشور را هم برای تسریع بازگشت احزاب فتنه به صحنه سیاسی کشور و هم به‌منظور ورود به صحنه انتخابات مجلس، به هر قیمت ممکن به دست بگیرد. 29  




۱۱/۰۶/۱۳۹۳ - ۰۸:۲۷




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن