تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 16 آبان 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

زانوبند زاپیامکس

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

قیمت سرور dl380 g10

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

پوستر آنلاین

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

اوزمپیک چیست

خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

بی متال زیمنس

ساختمان پزشکان

ویزای چک

محصولات فوراور

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

دوربین سیمکارتی چرخشی

همکاری آی نو و گزینه دو

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

الک آزمایشگاهی

الک آزمایشگاهی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1826699711




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

Animation Managment -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Animation Managment Iman3D 1982 15 دي 1388, 12:05من بیشتر مواقع بعد از اینکه یه انیمیشنو میبینم به تیتراژ پایانیش توجه خاصی میکنم و کلا به افراد و عواملی که در اون کار نقش داشتن توجه میکنم ، تا اونجا که من فهمیدم بخش انیمیشن توسط Animation Manager سرپرستی میشه، بخش انیمیشنش هم باز در ببشتر مواقع به Character Animation و Simulate $ Crowd تقسیم میشه که هرکدومشون باز توسط سرپرستاشون جداگونه مدیریت میشن . و قاعداتاً توسط مدیر بخش انیمیشن به هم لینک میشن. تو ایران معمولا انیماتور ها بصورت جداگونه روی سکانسهای مختلف از همون انیمیشن کار میکنند که سر آخر هم ممکنه بدلیل سلایق مختلف انیماتور ها تو حرکات یه کاراکتر در چند تا سکانس تغییرات اساسی پیش بیاد که خیلی هم تابلو باشه .مدیری هم فک نمیکنم به اون صورت وجود داشته باشه که این حرکاتو زیر نظر بگیره . میخواستم راجع به اینمیت کردن به صورت گروهی در استودیو های حرفه ، Manage کردن اون ، و میکس کردن این دو بخش از انیمیشن (Character - simulate & Crowd) بحث کنیم .(البته فک می کنم حرکات دوربین و هر حرکتی که شامل جلوه ویژه باشه توسط بخشهای جداگونه ای انیمیت بشه ...) Iman3D 1982 17 دي 1388, 15:53تو درس چهاردهم از مجموعه Master Class II در مورده پروسه ساخت انیمیشن برای دموی اول یه بازی توضیحات جالبی داده. تا قبل از خروجی آخر تو مرحله تست از Bone تنها استفاده میشه ( متاسفانه تو استودیو های انیمیشن ما این کار صورت نمیگیره) تو فاز بعدی تعداد polygon ها رو بیشتر میکنن . بعدش نور وی یواش یواش افکتهایی مثل موشن بلور رو اضافه می کنن . سر آخر هم Texture ... Iman3D 1982 17 دي 1388, 16:01یه چیز دیگه هم که می خواستم بگم در مورد Render Elements بود . عناصر یه Scence رو بصورت مجزا خروجی میگیرن مثل Deffuse یا ُShadow ها یا Spcular ها ... بخصوص Occlusion pass کسی در مورد فواید جدا جدا رندر گرفتن اطلاعاتی داره؟؟ Iman3D 1982 19 دي 1388, 17:45عجیبه!! من سعی کردم موضوعات بحث یه خورده بازترش کنم کسی نمیخواد چیزی بگه ؟؟ mahdilal 19 دي 1388, 22:33خوب وقتی جدا رندر می گیرند دستشون برای کامپوزیت و رندر اصلی خیلی باز تر هست و با تلفیق لایه های مختلف خروجی بهتری می گیرند کاری فکر کنم در ایران اصلا انجام نمی دن چون صرف نمی کنه Moralist-Boy 20 دي 1388, 14:56من نمی دونم که منظورت اینه که می خوای راجع به چی بحث کنی ؟ در مورد عوامله ؟ در مورد تکنیکاست . در مورد عوامل و اینا توی ایران اگه میگی تا جایی که من دیدم ( بستگی به بزرگی کار ) هر کسی کار انیمیت یه کاراکتر رو دست میگیره . کاراکتر رو بعد از تائید نهایی کارگردان و کشیدن اسکچ های زیاد توسط یه طراح شخصیت میدن مدلر که مدل کنه . بعد یکی دارن که تخصصش ریگینگه . مدل ریگ شده میره زیر دست انیماتور و اون انیمیت میکنه . البته اگر کاراکتراه زیاد و زمان کم باشه ممکنه هر کسی یک یا چند کاراکتر رو انیمیت کنه . مسئول تکسچر جداست . نور و رندر جدا . کامپوزیت هم جدا . حالا هرچی کار گنده تر شه همینا می تونن به بخشای کوچیک تر هم تقسیم شن . اینا رو من توی ایران دیدم . از لحاظ کامپوزیت هم آره . خیلیا کار نمی کنن و المان های مختلف رو رندر نمی گیرن . اما من خودم به شخصه همیشه کارام رو کامپوزیت می کنم . البته نمیام هزار تا لایه رندر بگیرم وقتی که مطمئنم نیازی ندارم . بلکه تنها اونایی رو رندر می گیرم که میدونم ممکنه بعدا یا بخوان عوض شن و یا بخوام کاری روشون انجام بدم مثل color correct . ولی با این حال هستن شرکتایی توی ایران که خروجی رو برای کامپوزیت می خوان و کامپوزیت می کنن . هر چند که کنده ولی داره راه میافته کم کم این قضیه . موفق باشید :rose:




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 309]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن