تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818978971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظریف با رییس شورای اروپا در بروکسل دیدار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ظریف با رییس شورای اروپا در بروکسل دیدار کرد
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) با ˈهرمان ون رامپویˈ رییس شورای اروپا دیدار و در مورد روابط ایران و این اتحادیه و همچنین تحولات منطقه رایزنی کرد.
آفتاب: به گزارش منابع خبری، ظریف بعد از این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: امروز با مقام های اتحادیه اروپا و بلژیک گفت و گو کردیم؛ جلسه اول ما در مورد موضوعات عمومی و منافع کلی ایران و اتحادیه اروپا، موضوع هسته ای و افراطی گری و تروریسم در منطقه بود. 


رییس دستگاه دیپلماسی ایران ادامه داد: آنها همچنین در مورد شرایط اروپا، نگرانی ها و امکان همکاری دو طرف در خصوص این موضوعات بحث کردند. 


وی یادآور شد که امروز دیدارهای دیگری از جمله با ˈکاترین اشتونˈ مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مورد پیشرفت در خصوص مذاکرات هسته ای و با مقام های بلژیکی دارد.


ششمین دور گفت و گوهای ایران و شش کشور آمریکا، انگلیس، فرانسه، چین، روسیه و آلمان 19 ژوئیه ( 28 تیر) پس از نشست خبری مشترک ظریف و اشتون و با انتشار بیانیه مشترک آنها در تایید تمدید مذاکرات، انجام شد. 


به گزارش ایرنا، ایران و گروه 1+5 در جریان این مذاکرات که در وین برگزار شده بود، مهلت شش ماهه توافق مقدماتی ژنو را تا 24 نوامبر( 3 آذر) تمدید کردند. هدف، دستیابی به یک توافق جامع و رفع تحریم ها علیه ایران است. از زمان تمدید مهلت مذاکرات تاکنون، یک دور مذاکره دوجانبه میان معاونان وزارت خارجه ایران و آمریکا در ژنو برگزار شده است. 






تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن