تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820338788




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه‌های وزارت نفت برای کاهش مصرف بنزین


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: برنامه‌های وزارت نفت برای کاهش مصرف بنزین
معاون وزیر نفت با بیان این‌که 300 جایگاه جدید سی‌ان‌جی تا پایان سال جاری اخداث خواهد شد، گفت:مصرف سی ان جی تا پایان سال 94 به روزانه معادل 30 میلیون لیتر بنزین می‌رسد.
آفتاب: عباس کاظمی در گفت و گو با ایسنا، با بیان این که با هدف مدیریت مصرف بنزین در کشور جایگاه های سی ان جی را در کشور توسعه داده ایم، تصریح کرد:در مجموع امکان سوخت گیری به میزان پنج میلیون متر مکعب سی ان جی در کل کشور وجود دارد.

مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی با بیان این که در بخش سی ان جی ظرفیت مازاد وجود دارد، تاکید کرد: به دنبال آن هستیم تا خودروهای بیشتری به مخزن های سی ان جی مجهز شوند تا این ظرفیت مازاد مورد استفاده قرار بگیرد.

کاظمی با اشاره به این که حدود دو هزار و 300 جایگاه سی ان جی در کشور وجود دارد، گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته 300 جایگاه سی ان جی جدید تا پایان سال در کشور ایجاد می شود.

معاون وزیر نفت با بیان این‌که اکنون معادل 21 میلیون لیتر بنزین روزانه سی.ان.جی مصرف می‌شود، اظهار کرد: برنامه داریم که تا پایان سال94 مصرف سی.ان.جی را به روزانه معادل 30 میلیون لیتر بنزین برسانیم.

در بخش حمل و نقل میزان انرژی تولیدی از هر متر مکعب گاز طبیعی بطور تقریبی معادل یک لیتر بنزین منظور می‌شود و با راه اندازی جایگاه‌های جدید، سالانه میلیاردها لیتر بنزین با گاز طبیعی جایگزین و از این طریق صدهامیلیون دلار صرفه جوئی در هزینه های سوخت مصرفی بخش حمل و نقل صورت می گیرد.




تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن