تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821205214




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش 30 درصدي تقدير شهروندان تهراني از پليس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ شهريور ۱۳۹۳ (۹:۴۰ق.ظ)
افزايش 30 درصدي تقدير شهروندان تهراني از پليس رئيس پليس پايتخت با اشاره به طرح "سامانه فوريتي 197" از استقبال شهروندان و ابراز رضايت آنان از اين طرح خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار حسين ساجدي نيا در مراسم معارفه جانشين رئيس پليس پايتخت با بيان اينکه از ابتداي سال تاکنون در اکثر حوزه ها، وضعيت مطلوبي داشته ايم، گفت: در طول 4 سال گذشته پليس تهران مقام هاي اول، دومي کشور را کسب کرده که اميدواريم تا پايان سال به همين وضعيت باشد.
فرمانده انتظامي تهران بزرگ بر مبارزه در حوزه هاي سرقت، موادمخدر و برخورد با اراذل و اوباش تأکيد کرد.
وي با اشاره به راه اندازي سامانه فوريتي 197 از اوايل خردادماه در کلانتري هاي تهران، تأکيد کرد: اميدوارم به واسطه نظارت هاي صورت گرفته از سوي بازرسان، وضعيت بهتري را در کلانتري ها شاهد باشيم؛ اين طرح به صورت جدي انجام خواهد شد.
ساجدي نيا تصريح کرد: مردم بايد پليس را ارزيابي کرده تا بتوانيم خلاء هاي موجود را برطرف کنيم.
فرمانده انتظامي تهران بزرگ با اعلام تحت پوشش قرار گرفتن ساير فعاليت پليس هاي تخصصي نظير پليس راهنمايي و رانندگي، آگاهي، امنيت، اداره اماکن و گذرنامه با فوريت هاي 197 در آينده نزديک، افزود: همانند کلانتري ها، بنرهايي با موضوع دستور العمل حقوق شهروندي در جلوي درب ساختمان هاي رده هاي پليسي که با مردم سروکار دارند، نصب مي شود تا شهروندان در صورت مشاهده سهل انگاري و يا شکايت بتوانند با اين سامانه تماس گرفته و تيم هاي مزبور در اسرع وقت مراجعه و به آن رسيدگي مي کنند.
اين مقام ارشد انتظامي پايتخت با بيان اينکه براساس نظارت هاي مردمي صورت گرفته، سره از ناسره مشخص و عملکرد کارکنان به صورت دقيق رصد و در بوته نقد و بررسي قرار خواهد گرفت، تصريح کرد: با کارکنان متخلف در اين راستا به جد برخورد مي کنيم هرچند ميزان آنها کم است، اما؛ مي خواهيم ثابت کنيم پليس خدمتگزار است که بايد اين موضوع در مجموعه نهادينه شود.
وي با اشاره به اينکه قبل از انقلاب، مردم، پليس را افرادي قلدر مي دانستند، گفت: اما پس از پيروزي انقلاب به واسطه اقدامات انجام شده شاهد يکسري تحولات در اين سازمان بوديم به گونه اي که در دهه 80 پليس از وضعيت مطلوبي برخوردار بود که با مطرح شدن پليس اجتماعي، شاهد افزايش اعتماد مردم به آنان بوديم.
به گفته ساجدي نيا، بر اساس نظرسنجي صورت گرفته از سوي معاونت اجتماعي ناجا، شغل پليس جزء 6 شغل برتر انتخابي از سوي مردم است.
رئيس پليس پايتخت با اشاره به استقبال شهروندان تهراني از طرح "سامانه فوريتي 197" و نيز ابراز رضايت آنها، از رشد 20 الي 30 درصدي ميزان تقديرهاي آنان از پليس طي اين مدت خبر داد و گفت: همچنين در کنار شکايات، به انتقادات شهروندان نيز رسيدگي مي شود؛ براي اولين بار ميزان تقدير و تشکر از کلانتري هاي پايتخت نسبت به شکايت هاي آن رشد قابل توجهي داشته که به منظور اطلاع از وضعيت کلانتري ها، هر روز اين موضوع رصد مي شود.
ساجدي نيا در خاتمه با بيان اينکه سرهنگ غلامعلي کريمي طي حکمي از سوي فرمانده نيروي انتظامي به سمت جانشين رئيس پليس تهران منصوب شدند، وي را فردي مؤمن، متعهد، ارزشي، دوستدار پرسنل پليس، آگاه و آشنا به مأموريت هاي متنوع و متعدد ناجا معرفي کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن