تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815579847




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پليس افتخاري زمينه ساز بهره گيري از ظرفيت هاي عظيم شهروندان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ شهريور ۱۳۹۳ (۶:۵۴ق.ظ)
معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامي استان قم: پليس افتخاري زمينه ساز بهره گيري از ظرفيت هاي عظيم شهروندان معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامي استان قم پليس افتخاري را زمينه اي براي بهره گيري از ظرفيت هاي عظيم شهروندان عنوان کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ عليرضا مهاجر با اشاره به طرح جذب پليس افتخاري در استان گفت: اين طرح به منظور مشارکت عيني و عملي مردم در ماموريتهاي پليس به مرحله اجرا گذاشته مي شود.
معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامي استان با بيان اينکه هدف اصلي از تشکيل پليس افتخاري بکارگيري و استفاده از ظرفيتهاي عظيم مردمي در توليد امنيت در جامعه است افزود:نيرو هاي جذب شده در رزمايش ها، ماموريت ها، عمليات ها مطابق چارچوب تعيين شده به عنوان ضابط در امور امنيتي و انتظامي وهمچنين در بخش فرهنگ سازي در مدارس، تربيت مربيان و کارشناسان آموزشي و تذکر و ارشاد بکارگيري خواهند شد.
سرهنگ عليرضا مهاجر با تاکيد بر اينکه پليس هاي افتخاري رابطه استخدامي با نيروي انتظامي ندارد، تصريح کرد: اعطاي پاداش نقدي و غير نقدي به ماموريت هاي موفق، برخورداري از اولويت استخدام در ناجا، شرکت در برنامه هاي اردوهاي سياحتي و زيارتي و اهداء لوح تقدير از امتيازات پليس افتخاري خواهدبود.
معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامي استان در پايان خاطرنشان شد: :داوطلبان مي توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر به مرکز ثبت نام واقع در خيابان ارم، چهار راه شهداء ، پليس امنيت اخلاقي ، واحد ثبت نام معاونت نيروي انساني مراجعه کنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 352]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن