تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802721809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح هادی روستاهای توابع تبریز اجرا شد/ افتتاح نمادین 3800 امين واحد مقاوم سازي شده در بناب


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان شرقی هفته دولت در آذربایجان شرقی/
طرح هادی روستاهای توابع تبریز اجرا شد/ افتتاح نمادین 3800 امين واحد مقاوم سازي شده در بناب
تبریز – خبرگزاری مهر: در هفته دولت سالجاری، شهرهای مختلف آذربایجان شرقی همانند سایر نقاط کشور شاهد بهره برداری از پروژه های متعدد بودند که از این میان می توان به اجرای طرح های هادی روستاهای توابع تبریز و چندین افتتاح نمادین در شهرستان های دیگر استان اشاره کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، هر ساله در دهه اول شهریور و بمناسبت سالگرد شهیدان رجائی و باهنر و هفته دولت، طرح های عمرانی متعددی در گوشه و کنار کشور به بهره برداری می رسد که بر همین اساس امسال نیز در گرامیداشت هفته شاهد شاهد افتتاح پروژه ها و طرح های مختلف در زمینه های گوناگون در سطح آذربایجان شرقی بودیم. افتتاح طرح هادي روستاهاي اسبس و سفيدان عتيق از توابع شهرستان تبريز افتتاح طرح هادي روستاي اسبس از توابع شهرستان تبريز در روز یکشنبه از جمله این پروژه ها بود که با بهره برداری از آن حدود 200 خانوار این روستا با 800 نفر جمعيت در بخش خسروشاه تبریز از امکاناتی چون جدول گذاري، زيرسازي و آسفالت، سنگ فرش پياده رو و محوطه چشمه، نصب صندلي، سطل آشغال و چراغ روشنايي بهره مند شدند . حسين اكرمي وش سرپرست بنياد مسكن انقلاب اسلامي تبريز در مراسم بهره برداری از این طرح با ارائه گزارشي از عمليات انجام شده در اجراي طرح هادي روستاي اسبس گفت: براي اجراي طرح هادي این روستا اعتباري بالغ بر چهار ميليارد و 699 ميليون ريال ازمحل اعتبارات استاني هزينه شده است. حسن شهرتي فر فرماندار تبريز نیز در این مراسم عزم دولت را درخدمت رساني به روستاها بسيار جدي دانست و خاطر نشان كرد: رفع چهره محروميت روستا ها دراولويت كاري و برنامه هاي دولت قرار دارد و خوشبختانه نهاد بنياد مسكن تا بحال توانسته فعاليت هاي قابل قبولی دراين خصوص انجام دهد.

همچنین طرح هادي روستاي سفيدان عتيق ازتوابع شهرستان تبريز نیز بمناسبت هفته دولت به بهره برداري رسيد تا حدود 300 خانوار این روستا با 700 نفر جمعيت از مزاياي آن بهره مند شوند. سرپرست بنياد مسكن انقلاب اسلامي تبريز در مراسم بهره برداری از این طرح هادی نیز اظهار داشت: براي اجراي طرح هادي روستاي سفيدان عتيق اعتباري نزدیک به چهار ميليارد و 143 ميليون ريال ازمحل اعتبارات استاني هزينه شده است. حسين اكرمي وش با تاكيد  بر ضرورت مناسب سازي روستاها و توسعه عمران، آباداني و امكانات رفاهي و فرهنگي  تصریح کرد: بر همین اساس طرح هادی روستاي سفيدان عتيق تبریز شامل عمليات جدول گذاري، زيرسازي و آسفالت، سنگ فرش، نصب صندلي، سطل آشغال و چراغ روشنايي است. اجرای چندین طرح هادي و افتتاح نمادین 3800امين واحد مسكوني مقاوم سازي شده در بناب شهرستان بناب نیز از جمله نقاط آذربایجان شرقی بود که در هفته دولت طرح های بسیاری در آن به بهره برداری رسید که از آن جمله می توان به بهره برداري از خيابان 12 متري روستای خانه برق قديم این شهرستان اشاره کرد که با افتتاح این طرح یکهزار و 306 نفر جمعيت روستا در قالب 362 خانوار از مزایای راه ارتباطی بهره مند شدند. مدير بنياد مسكن شهرستان بناب در مراسم بهره برداری از این طرح با تشريح جزئيات اجرائي پروژه گفت: اعتبار هزينه شده در اين طرح پنج میلیارد و 84 ميليون ريال بوده است. احمد قاسمي همچنین به افتتاح طرح هادي روستاي زاوشت از توابع شهرستان بناب نیز اشاره و تصریح کرد: با بهره برداري از خيابان 25 متري این روستا بطول 650 متر که پنج ميليارد و 264 ميليون ريال براي اجراي آن هزینه شده است، سه هزار و 968 نفر جمعيت آن در قالب یکهزار و 140 خانوار از مزایای این طرح بهره مند می شوند.

افتتاح نمادين 3800 امين واحد مسكوني مقاوم سازي شده درروستاي زاوشت بناب نیز از دیگر برنامه های هفته دولت در این شهرستان بود که از محل اعتبارات طرح ويژه سال 91 با 125 ميليون ريال اعتبار در دو طبقه تجاري و مسكوني به متراژ حدود 260 متر مربع و با هزينه کلی یک میلیارد و یکصد ميليون ريال احداث شده است. در حاشیه این مراسم افتتاح نمادین فرماندار بناب تشكيل و تاسيس نهاد بنياد مسكن توسط امام خميني (ره) را يكي از بهترين و موثرترين يادگارهاي آن بزرگوار درراستاي خدمت به محرومان خواند و خواستار تلاش بيشتر كاركنان اين نهاد وحمايت مسئولان از انجام طرح هاي عمراني درسطح کشور و استان شد. افتتاح نمادين 270امين واحد مسكوني بهسازي شده درروستاي آلاقيه هشترود مدير بنياد مسكن انقلاب اسلامي شهرستان هشترود نیز یکشنبه از افتتاح نمادین 270 امین واحد مسکونی بهسازی شده این شهرستان بمناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: این پروژه از محل اعتبارات طرح ویژه بهسازي مسکن روستایی از ابتدای سالجاری تا هفته دولت 93 بصورت نمادین در روستای آلاقیه با 151 خانوار و از توابع بخش نظرکهریزی شهرستان انجام شده که تا کنون 68 واحد مسكوني آن با دربرگیری تقریبی 45 درصدی مقاوم سازي و نوسازي شده است.

بهمن مهراني فر در ادامه افزود: از ابتدای سالجاری 270 واحد مسکونی بصورت کامل در هشترود به اتمام رسيده و اکنون شاهد افتتاح نمادین اين واحدها هستیم که برای احرای آنها 33 میلیارد و 750 میلیون ریال بصورت وام به روستاییان پرداخت شده است. مدير بنياد مسكن انقلاب اسلامي شهرستان هشترود تصریح كرد: تا کنون سه هزار و 600 واحد مسکونی بصورت کامل در روستاهای شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفته است و مابقی واحدها نیز تا پایان مهرماه به اتمام خواهند رسید كه با توجه کم بودن مبلغ وام پرداختی به روستاییان، خواستار افزایش مبلغ وام ها و همچنین تسریع در ابلاغ تسهیلات سالجاری هستیم.


۱۳۹۳/۶/۹ - ۱۴:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن