تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820966311




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملكرد دولت در سياست هاي اقتصادي به دور از شتابزدگي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ شهريور ۱۳۹۳ (۱۴:۱۱ب.ظ)
معاون برنامه‌ريزي و اشتغال استاندار قم تاكيد كرد: عملكرد دولت در سياست هاي اقتصادي به دور از شتابزدگي است معاون برنامه ريزي و اشتغال استاندار قم در جلسه ي هدفمندي يارانه ها گفت: عملكرد دولت در سياست هاي اقتصادي به دور از شتابزدگي است.
به گزارش خبرگزاري موج، مهندس رضوي در يازدهمين جلسه ي هدفمندي يارانه ها كه در تالار امام رضا (ع) استانداري قم برگزار شد، با اشاره به سياست هاي اقتصادي دولت در طول يك سال گذشته گفت: دولت نشان داده است كه با رصد دقيق و بدون شتابزدگي در مسائل اقتصادي عمل مي كند.
وي با بيان اينكه مهار تورم و خروج از شرايط بحراني جزء برنامه هاي اضطراري دولت بود گفت: با وجود تناقض سياست هاي كاهش تورم و ، دولت در زمينه ي مهار تورم موفق بود.
معاون برنامه ريزي و اشتغال استاندار قم تنظيم سياست هاي پولي را محور فعاليت هاي دولت در شرايط جاري عنوان و خاطرنشان كرد: اين مسئله زمانبر بوده و نيازمند تعامل و هماهنگي همه ي بخش هاي اقتصادي كشور است.
رضوي در ادامه و در تشريح مسئله ي هدفمندسازي حامل هاي انرژي، با بيان اينكه استفاده از شبكه ي شهري راحت ترين و كم هزينه ترين روش مورد استفاده توسط نهادها و سازمانها جهت آبياري فضاي سبز است گفت: شركت آب منطقه اي بايد مراكز مختلف را جهت استفاده از منابع زيرزميني براي اين منظور تشويق نمايد.
وي با بيان اينكه كاشت چمن به جز جنبه ي زيباسازي مبلمان شهري، خاصيت چنداني در تلطيف هوا ندارد گفت: در بسياري از شهرهاي كم آب دنيا، به جاي كاشت چمن از روشهاي ديگري در راستاي زيباسازي استفاده مي شود.
معاون برنامه ريزي و اشتغال استاندار قم اضافه كرد: در جلساتي كه با شهرداري خواهيم داشت، اين مسئله را پيگيري مي كنيم تا اعتبارات روش جايگزين را فراهم و اين روش را عملياتي كنيم.
رضوي همچنين مصرف بالاي برق در معابر،‌ ادارت و منازل را مورد توجه قرار داد و افزود: دولت بايد به جاي صرف هزينه هاي زياد براي ايجاد نيروگاه هاي برق، استفاده از لوازم برقي كم مصرف را ترويج كند.
شايان ذكر است در ابتداي اين جلسه مديران كل اداره امور مالياتي، دفتر فني استانداري،‌اداره كل بهزيستي، شركت آب و شركت برق و رئيس بانك كشاورزي به بيان گزارشات و نظرات خود در رابطه به فاز دوم هدفمندي يارانه ها پرداختند.
به كارگيري كارشناس انرژي در دستگاه هاي اجرايي، حمايت از مددجويان بهزيستي و حمايت از كشاورزان استان از مهمترين مباحث اين جلسه بود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن