تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818946167




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايجاد اشتغال براي مردان در اولويت قرار گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ شهريور ۱۳۹۳ (۱۱:۱۰ق.ظ)
رئيس شوراي اسلامي شهر قم: ايجاد اشتغال براي مردان در اولويت قرار گيرد رئيس شوراي اسلامي شهر قم گفت: مخالف اشتغال بانوان نيستيم ولي ابتدا بايد اشتغال مردان را در نظر داشت ضمن اينکه به‌کارگرفتن زنان در مشاغل کاملا فني و مناسب آقايان در اين شرايط توجيه‌پذير نيست.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام والمسلمين سيد محمد آتش‌زر در هشتاد و سومين جلسه رسمي و علني شوراي اسلامي شهر قم با اشاره به تحقق چهار درصدي بودجه سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قم در سال 92 اظهار کرد: بايد براي حل اين مشکل چاره‌اي انديشيد.
وي افزود: هزينه‌هايي که روابط عمومي يا ديگر بخش‌هاي شهرداري در زمينه فرهنگي و نيز کمک به هيئت‌ها و گروه‌هاي فرهنگي شده را نبايد به حساب سازمان فرهنگي ورزشي گذاشت.
رئيس شوراي اسلامي شهر قم در مورد تذکر رئيس کميسيون فرهنگي شوراي شهر قم مبني بر جذب نيرو بدون جلب نظر مديران عامل سازمان‌ها گفت: يکي از نکات اساسي اين است که اولويت اشتغال در شهرداري با آقايان است و پس از آن مي‌توان به اشتغال بانوان انديشيد.
وي ادامه داد: مخالف اشتغال بانوان نيستيم ولي ابتدا بايد اشتغال مردان را در نظر داشت ضمن اينکه به‌کارگرفتن زنان در مشاغل کاملا فني و مناسب آقايان در اين شرايط توجيه‌پذير نيست.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن