تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819458758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيگيري مصوبات سفر رئيس جمهور در اولويت برنامه هاي دستگاه هاي اجرايي قرار گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > چهارمحال و بختیاری سلیمانی:
پيگيري مصوبات سفر رئيس جمهور در اولويت برنامه هاي دستگاه هاي اجرايي قرار گیرد
شهرکرد- خبرگزاری مهر: استاندار چهار محال و بختیاری گفت: پيگيري مصوبات سفر رياست جمهوري در اولويت برنامه هاي دستگاه هاي اجرايي قرار گیرد.



به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی ظهر پنج شنبه درجلسه  شورای برنامه ریزی با بیان اینکه همکاری خوبی بین مسئولین چهار محال و بختیاری در راستای توسعه این استان وجود دارد، اظهار داشت: مسئولین و تمامی دست اندرکاران این استان در ارتباط با مسائل توسعه استان، مسائل اجتماعی و ... همکاری و هم دلی خوبی با یکدیگر دارند. وی تصریح کرد: لازم است برای پیشبرد اهداف این استان هرکاری به یک گروه داده شود تا بتوان مسائل را بهتر سازماندهی کرد. سلیمانی ادامه داد: اگر مسائل و مشکلات این استان را بتوان به خوبی سازماندهی کرد نتایج مطلوبی را می توانیم به دست آوریم. وی با اشاره به اینکه لازم است پيگيري مصوبات سفر رياست جمهوري در اولويت برنامه هاي دستگاه هاي اجرايي قرار گیرد، اذعان داشت: دستگاه هاي اجرايي چهارمحال و بختياري ملزم به پيگيري مصوبات سفر رئيس جمهور و هيئت دولت به استان و اجراي آنها هستند. استاندار چهار محال و بختیاری با بیان اینکه سفر رئیس جمهور و هیئت همراه دستاوردهای خوبی برای استان به همراه داشته است، عنوان کرد : تصويب اعتبار بهره برداري ۷۹ پروژه با دو هزار و ۷۰۰ ميليارد ريال از مهمترين دستاوردهاي اين سفر محسوب مي شود.

پروژه راه آهن استان چهارمحال و بختیاری در مسیر توسعه قرار می دهد سليماني، از حضور پر شور مردم در استقبال از كاروان دولت تدبير و اميد تقدير  کرد و تصريح كرد: حضور گسترده مردم پشتوانه اي براي پيگيري مطالباتشان به شمار مي رود. وی عنوان کرد: سفر رئیس جمهور سفر پر برکتی برای استان چهارمحال و بختیاری بود و در این سفر پروژه مهم راه آهن اصفهان - شهرکرد - خوزستان تصویب شد. قاسم سلیمانی بیان داشت: پروژه راه آهن یکی از مهمترین پروژه های توسعه ای استان به شمار می رود که استان را در مسیر توسعه قرار می دهد. استاندار چهار محال و بختیاری بیان کرد: این پروژه چه در مصرف انرژِی و چه در هزینه و زمان صرفه جویی بالایی را برای کشور به همراه دارد و امیدواریم این پروژه استان را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهد.


۱۳۹۳/۵/۲۳ - ۱۵:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن