تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عمل اندک و بادوام که بر پایه یقین باشد و در نزد خداوند از عمل زیاد که بدون یقین ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798374224




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نارضایتی مسافران قطار مسیر زنجان - مشهد از وضعیت واگنها/ مدیرعامل راه آهن شمالغرب: 90 درصد قطارها مشکل ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان گزارش خبری/
نارضایتی مسافران قطار مسیر زنجان - مشهد از وضعیت واگنها/ مدیرعامل راه آهن شمالغرب: 90 درصد قطارها مشکل ندارند
زنجان - خبرگزاری مهر: در حالی مسئولان راه آهن شمالغرب تاکید می کنند که وضعیت ناوگان ریلی این منطقه مطلوب است و در تلاش برای نوسازی ناوگان حمل و نقل هستند که مسافران مسیر زنجان - مشهد و بالعکس از وضعیت حاکم بر ناوگان ریلی این مسیر گلایمند هستند و تکرار مشکلات و عدم توجه مسئولان برای حل این مشکلات موجب ایجاد نارضایتی آنها شده است.



به گزارش خبرنگار مهر، فرسودگی قطار زنجان - مشهد، کثیف بودن محیط داخلی قطار، نبود سیستم تهویه، کمبود آب و تاخیر بیش از سه تا چهار ساعته باعث شده شهروندان زنجانی که طی روزهای اخیر در مسیر زنجان-مشهد و بالعکس تردد  کرده اند از وضعیت پیش آمده نارضایی شده و خواستار رسیدگی مسئولان به وضعیت پیش آمده داشته باشند.

مسعود رضایی از شهروندان زنجانی که در طی چند روز اخیر از قطار مسیر زنجان- مشهد و بالعکس استفاده کرده است با انتقاد از وضعیت  موجود در قطار مسیر زنجان-مشهد و بالعکس به خبرنگار مهر می گوید: متاسفانه هیچ گونه امکانات رفاهی در قطار مسیر زنجان-مشهد وجود ندارد. وضعیت بهداشتی قطارهای زنجان - مشهد مناسب نیست

وی با بیان اینکه به هیچ وجه وضعیت موجود در این قطارها مناسب نیست ادامه می دهد: صندلی های قطار به نحوی کثیف و غیرقابل نشستن بود که مسافران مجبور به استفاده از ملافه برای نشستن برای صندلی ها کردند.

رضایی بوی نامطبوع منتشر شده در قطار را یادآور شده و ادامه می دهد: به دلیل نبود تهویه مناسب و گرمای هوای داخل واگن ها متاسفانه بوی نامطلوب در فضای واگن ها و راهرو قطار ایجاد می شود.


وی با اشاره به اینکه قطار زنجان مشهد با تاخیر سه تا چهارساعته وارد ایستگاه مشهد شد می افزاید: طبق گفته خود مسئولان قطار مسیر زنجان-مشهد قرار بود این قطار در ساعت 12 ظهر به ایستگاه مشهد می رسید  در حالی که با یک تاخیر 3 ساعته در ساعت حدود چهار عصر وارد این ایستگاه شد که این روند در ایستگاه زنجان نیز تکرار شد.

رضایی توقف های متعدد در مسیر  به خصوص بعد از ایستگاه تهران تا سمنان و از سمنان به مشهد را یادآور شده و می گوید: متاسفانه شرایط  نامناسب موجود در قطار و توقف های متعدد و همچنین تاخیر چندساعته باعث نارضایتی مسافران شده بود. امکانات رفاهی قطار مشهد مطلوب نیست

همچنین نظری یکی دیگر از مسافران قطار زنجان-مشهد و بالعکس از نبود آب و تهویه در این قطار خبر می دهد و می گوید: با توجه به وضعیت پیش آمده دیگر حاضر به استفاده از قطار مسیر زنجان-مشهد نیستم.

نظری با بیان اینکه حجب و حیایی مردم زنجان باعث شده در خصوص مسائل و مشکلات معترض نباشند می افزاید: این خصلت مردم زنجان همواره باعث تضعیف حقوق آنها شده است.

وی می افزاید: نامناسب بودن وضعیت سرویس بهداشتی،  کثیف بودن صندلیهای داخل واگن ها، نبود تهویه مناسب، بوی نامطبوع داخل واگن ها و همچنین توقف های پی در پی و تاخیر بیش از سه تا چهار ساعت باعث نارضایتی اکثر مسافران شده است. واگنهای قطار فرسوده هستند

این شهروند زنجانی با انتقاد از عدم اختصاص واگن های مناسب برای مسیر زنجان می افزاید: واگن های قطارهای زنجان فرسوده بود و متاسفانه مسئولان در این زمینه دقت و توجه کافی را ندارند به نحوی که در قطارهای مسیر های دیگر شاهد استفاده از واگن های مناسب و نو هستیم.

این ابراز نارضایتی شهروندان زنجانی در حالی است که مدیرعامل راه آهن شمالغرب در گفتگو با مهر از تلاش برای نوسازی ناوگان حمل و نقل ریلی منطقه شمالغرب کشور خبر داده  و می گوید:  با پیگیری های انجام شده قرار است ناوگان ریلی منطقه شمالغرب کشور نوسازی شود. محمدرضا قربانی با رد موارد مطرح شده توسط مسافرین مسیر زنجان - مشهد و بالعکس می گوید: امکان بروز مشکل در زمینه های مختلف بهداشت، تهویه، و تاخیر در موارد بسیار محدود وجود دارد که تلاش داریم با یک برنامه ریزی مناسب همه این مسائل را رفع کنیم. وی با بیان اینکه توقف های قطارها در ایستگاهها خارج از برنامه حرکت قطارها نیست می افزاید: به هر صورت قطارها برای تردد نیاز به هماهنگی در تردد و جلوگیری از حوادث احتمالی و برخورد قطارها با هم دیگر دارند. قطارهای درجه دو سیستم تهویه ندارند قربانی با بیان اینکه طبق بازدید صورت گرفته تقریبا 90 درصد قطارها وضعیت مطلوب دارند و مشکل خاصی  دیده نشد ادامه می دهد: روزانه تردد ریلی در مسیر زنجان-مشهد و بالعکس صورت می گیرد که چهار سالن این قطارها درجه یک و بقیه درجه 2 هستند. مدیرعامل راه آهن شمالغرب کشور با بیان اینکه واگن های درجه 2 سیستم تهویه ندارند می افزاید: قطارهای درجه یک هیچ مشکلی ندارند. قربانی با تاکید بر اینکه توقف های صورت گرفته خارج از برنامه نبوده است  ادامه می دهد: در طول مسیر  طی چند هفته اخیر بازسازی مسیر بوده و به همین جهت توقف ها در این مسیر زیاد بوده است و این توقف ها بابرنامه صورت گرفته است. وی با بیان اینکه به دلیل طولانی شدن زمان سفر و تاخیر پیش آمده امکان دارد زباله ها در زمان مقرر به محل تخلیه نرسد می افزاید: در موارد بسیار خاص به دلیل طولانی شدن زمان سفر از مدت زمان پیش بینی شده امکان دارد به علت ماندن طولانی مدت زباله بوی نامطبوع در قطار پیش آید. به هر حال مسیر راه آهن شمالغرب کشور دارای شبکه گسترده حمل و نقل است که در برگیرندگی این مسیر موجب شده است مسافران زیادی از خدمات ناوگان ریلی این منطقه استفاده کنند همچنین به لحاظ قرار گرفتن استان زنجان در مسیر ترانزیت  اتصال مرکز به غرب و شمالغرب کشور همواره جابجایی مسافر و کالا در این مسیر روند افزایشی دارد و  بهتر استان مسئولان نسبت به رفع  چالشها و مشکلات این مسیر  توجه ویژه داشته باشند.  


۱۳۹۳/۶/۹ - ۰۹:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن