تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزّوجلّ به موسى عليه‏السلام وحى كرد: اى موسى! به زيادى ثروت شاد مشو و در هيچ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798421730




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جوبر ویرانگاه داعشی ها/انهدام کارگاه بزرگ بمب گذاری


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: جوبر ویرانگاه داعشی ها/انهدام کارگاه بزرگ بمب گذاری


ارتش سوریه با عملیات ویژه انهدام تونل های تروریست ها در جوبر، خسارت سنگینی به آنها وارد کرد. ارتش سوریه یک کارگاه بمب گذاری خودرو را نزدیک مرز لبنان منهدم کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،عملیات ارتش سوریه، همزمان با پیشروی های چشمگیر برضد گروه های مسلح تروریستی درمنطقه «جوبر» ادامه دارد.منفجر و نابود کردن تونل ها، یکی از راهبردهای اصلی ارتش سوریه در «جوبر» است که باعث شکست سخت تروریست ها در این منطقه شده است. یکی از افسران ارتش سوریه گفت: نیروهای قهرمان ارتش، برای پاکسازی «جوبر» از لوث وجود تروریست های مسلح، عملیات ویژه ای را در این منطقه اجرا کردند.
ارتش سوریه

وی گفت: درعملیات رصد کردن و تعقیب تروریست ها و هدف قرار دادن مخفیگاه های آنها، تعدادی تونل در منطقه «مناش» کشف و آنها را نابود و خسارت های سنگینی به تروریست ها وارد کردیم. پیشروی نیروها به عمق «جوبر» برای آزاد سازی این منطقه از لوث وجود تروریست ها ادامه دارد.  
دانلود      
همزمان با پیشروی نیروهای پیاده نظام ارتش سوریه، توپخانه ارتش مواضع تروریست ها را در دوما هدف قرار داد که بر اثر آن ده ها تن از تروریست ها به هلاکت رسیدند. یکی از افسران ارتش سوریه گفت: منطقه بسیار مهمی  آزاد شد. وی افزود: اطراف منطقه المِلیحه از سمت شرق و جنوب شرقی در امتداد مناطق الزِبدین و دیر العصافیر و شبعا آزاد شده است. این منطقه  شامل مزارع الطباخ است که تا طول حدودا سه کیلومتر و عرض 1300 تا 1500 متر امتداد دارد.   * انهدام کارگاه بمب گذاری خودرو ارتش سوریه یک کارگاه بمب گذاری خودرو را نزدیک مرز لبنان منهدم کرد.نیروهای ارتش سوریه همچنین چند بمب را در مرز این کشور با لبنان خنثی کردند.نیروهای ارتش سوریه موفق شدند در شمال روستای الطفیله در مرز لبنان پیشروی کردند.  
دانلود     مصاحبه سی ان ان با دو عضو خارجی گروهک تروریستی داعش سی ان ان با دو عضو خارجی گروهک تروریستی داعش در سوریه گفتگوی تلویزیونی انجام داد.بخش زیادی از نگرانی درباره ی تروریسم پرورش یافته در داخل انگلیس،  ناشی از اعدام جیمز فولی خبرنگار آمریکایی است، چون فردی که سر جیمز فولی را از تنش جدا کرد، لهجه ی انگلیسی داشت.
مصاحبه سی ان ان با گروهک تروریستی داعش

آتیکا شوبرت خبرنگار شبکه ی تلویزیونی سی ان ان با دو تروریست غربی عضو داعش درسوریه گفتگو کرد.این دو جنگجوی خارجی قبول کردند که از طریق ارتباط  اینترنتی اسکایپ با سی ان ان گفتگو کنند.این دو تروریست غربی به آتیکا شوبرت گفتند کشتن جیمز فولی را مورد تمجید و تحسین قرار می دهند.
دانلود  
یکی از جنگجویان عضو داعش به سی ان ان گفت: «واکنش شخصی من این بود که این اقدام یک پاسخ مستقیم و مشروع به جنایات آمریکا علیه داعش بود». خبرنگار سی ان ان افزود: این دو جنگجوی خارجی  ابوبکر و ابو انور نام دارند که در داخل سوریه هستند. یکی از این دو نفر انگلیسی است. این دو مدعی اند که به طور کامل به «دیدگاه قرون وسطایی» داعش ایمان دارند. آتیکا شوبرت پرسید: آیا شما شخصا به اعدام هایی این چنینی و جدا کردن سر افراد از تن آنان اعتقاد دارید؟ عضو داعش گفت:«من افتخار می کنم که در چنین اعدام هایی نقش داشته باشم. امیدوارم که خدا این فرصت را به من بدهد که کاری را بکنم که برادر ما با جیمز فولی کرد. برای ما فرقی نمی کند که این فرد اعدام شونده  جیمز فولی باشد، سرباز بشار اسد یا سرباز آمریکا باشد». خبرنگار سی ان ان پرسید: شورای مسلمانان انگلیس، کشتن جیمز فولی را محکوم و اعلام کرد این اقدام بی رحمانه و مشمئز کننده است و هرکس که این باور را دنبال کند گمراه شده است. پاسخ شما به این موضع گیری چیست؟ عضو داعش گفت: «شورای مسلمانان انگلیس یک شورای مرتد و کافر است. آنها مسلمان نیستند. آنها همیشه به همراه دولت انگلیس علیه اسلام نبرد کرده اند. آنها تلاش کرده اند جلوی رفتن افراد جوان به افغانستان، عراق و سوریه را بگیرند. آنها در پروژه های به اصطلاح ضد تندروی شرکت دارند. آنها مسلمان نیستند پس واکنش آنها برای ما تعجب برانگیز نیست». خبرنگار سی ان ان در ادامه ی گزارش خود گفت: این افراد چه کسانی هستند که تمایل دارند مرتکب چنین بی رحمی هایی شوند درحالیکه کل دنیا اقدامات آنها را محکوم می کند. وی گفت: بسیاری از این افراد در فضای آنلاین فعال هستند و ایدئولوژی تندروانه ی خود را عمیق تر می کنند. برخی از این تندروها با باندهای تبهکار در ارتباط هستند اما بسیاری از آنها هم بسیار تحصیلکرده هستند و به خانواده های طبقه ی متوسط تعلق دارند. از این رو تحلیلگران اطلاعاتی می گویند یک اطلاعات واحد آماری درباره ی این تندروها وجود ندارد. وی گفت:« اگر انتخاب دیگری جز بازگشتن به انگلیس و تلاش برای متوقف کردن شما(غربی ها) وجود نداشته باشد، باید این کار را بکنم.  اگر ارتش شما و کشور شما حمله به ما را متوقف نکند من آماده ام که بازگردم و این کار را بکنم». آتیکا شوبرت گفت: اینکه هر جنگجویی هنگام بازگشت به کشورش، جنگ به اصطلاح مقدس خود را  همراه خود بیاورد دقیقا چیزی است که بسیاری از مقامات اطلاعاتی غرب به شدت از آن می ترسند.

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن