تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819006034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستين جشنواره فيلم و عکس با استقبال گسترده هنرمندان رو‌به‌رو شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ شهريور ۱۳۹۳ (۱۹:۵۲ب.ظ)
دبير نخستين جشنواره فيلم و عکس استان قم: نخستين جشنواره فيلم و عکس با استقبال گسترده هنرمندان رو‌به‌رو شد دبير نخستين جشنواره فيلم و عکس استان قم گفت: اين جشنواره که براي نخستين بار در استان قم برگزار شده با استقبال گسترده هنرمندان رو به رو شد.
به گزارش خبرگزاري موج، رضا ابوذر در مراسم اختتاميه نخستين جشنواره فيلم و عکس استان قم که در تالار شهيد آويني اين اداره کل برگزار شد، اظهار داشت: سال‌هاي گذشته، هفته فيلم و عکس در استان قم به صورت رقابتي برگزار مي‌شد که بر اساس تصميمات انجمن سينماي جوانان ايران، مقرر شد اين جشنواره به صورت غير رقابتي در سطح کشور برگزار شود.
وي با اشاره به تقاضاي هنرمندان و فيلم‌سازان مبني بر برگزاري جشنواره‌اي رقابتي تصريح کرد: طرح جشنواره رقابتي فيلم و عکس به انجمن سينماي جوانان ايران پيشنهاد و براي نخستين‌بار در استان قم فراخوان شد.
دبير نخستين جشنواره فيلم و عکس استان قم گفت: اين جشنواره در دو بخش رقابتي فيلم و عکس فراخوان شده که با استقبال گسترده فيلمسازان و عکاسان استان قم روبه‌رو شد.
وي از ارسال 120 فيلم و 350 قطعه عکس به دبيرخانه جشنواره فيلم و عکس استان قم خبر داد و گفت: فيلم‌هاي ارسالي در تالار شهيد آويني اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم اکران شد و عکس‌ها نيز تا 10 شهريور در نگارخانه اين اداره کل در معرض ديد علاقه‌مندان قرار گرفته است.
ابوذر اضافه کرد: فيلم‌ها در چهار قالب داستاني، مستند، تجربي و پويانمايي و دو بخش الف و ب مورد داوري قرار گرفت که آثار فيلمسازان با تجربه در بخش الف و آثار هنرجويان در بخش ب داوري شد.
وي در بخش پاياني سخنان خويش با تقدير از زحمات شهردار قم گفت: شهردار با وجود مشغله کاري که داشت، زماني را در ساعات پاياني يکي از شب‌هاي ماه مبارک رمضان به انجمن سينماي جوانان اختصاص داد و براي رفع مشکلات سينمايي‌ها در قم قول مساعد داد.
مسئول انجمن سينماي جوانان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم خاطرنشان کرد: اين جشنواره در مدت زماني کوتاه با استقبال گسترده هنرمندان رو به رو شد و در سال‌هاي آينده اين جشنواره به‎صورت منطقه‌اي و ملي برگزار مي‌شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن