تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821095206




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمیته امداد امام خمینی(ره)گام های بزرگی در حوزه خودکفایی برداشته است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان انواری:
کمیته امداد امام خمینی(ره)گام های بزرگی در حوزه خودکفایی برداشته است
زنجان - خبرگزاری مهر: سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در حال حاضر کمیته امداد امام خمینی(ره)در حوزه کارآفرینی گام های بزرگی برداشته وتوانسته در زمینه خودکفا کردن خانواده های تحت پوشش دستاوردهای چشمگیری را کسب کند.



به گزارش خبرنگار مهر،  حسین انواری ظهر شنبه در تجلیل از نیکوکاران،نخبگان علمی و کارآفرینان برتر  افزود: غیر از عبادات شخصی، یک تکلیف اجتماعی که خداوند به آن تاکید کرده و آیات و روایات زیاد به آن پرداخته است. انواری با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی به پیوند قلوب  و جذب دل ها که پیامبر گرامی به آن تاکید کردند، افزود: پیامبر اسلام بالاترین حد جامعه بشری است که روش هایش برای جذب و اعلام مدیریت اسوه حسنه بودند که این رمز نهایی اسلام است و هیچ عاملی نمی تواند موجب شکست دشمنان شود. وی با اشاره به اینکه هر عاملی که دل های امت را از هم جدا کند عامل مخرب کننده است، اظهار کرد: برخی مواقع مسئولین در تعاملات سیاسی، اجتماعی خود وحدت را فراموش می کنند که باید همکاری پیوند در جمع همه باید برقرار شود. این مسئول با انتقاد از اینکه برخی از استان ها به خصوص استان زنجان در تفریح و شادابی زندگی کسری دارند اظهار کرد: مسئولین باید بپذیرند که در برخی کسری ها روش خوبی پیدا نکرده ایم و ایام اعیاد نمی توانیم آنطور که شایسته مردم است دلشان را شاد کنیم. سرپرست کمیته امداد کشور با بیان اینکه همه مردم مامور هستند به اندازه محدوده اختیارات سرمایه گذاری خود به افراد نیازمند یاری رسان باشند، ابراز کرد: کلید همه این عناصر دست خداوند است که اگر ما میخواهیم به معبود خود نزدیک شویم باید به هم نوعان خود کمک کنیم. انواری از نگاه مهربان و تبادل با دیگران را در فطرت انسانها دانست و افزود: مردم ایران همه این همدلی را در کمک رسانی در روزهای مختلف نیکوکاری،زکات و تکریم ایتام و انفال نشان دادند. این مسئول از شکوفایی استعدادها در زمینه خوداتکایی گفت و اظهار کرد: در تکریم هم نوعان و رشد استعدادها بزرگترین اسوه ما پیامبر اسلام است که استعدادها را شکوفا می کردند. وی ادامه داد: با عزم و اراده ملی،دولت به دنبال خوداتکایی و تولید کننده است که فضای لازم در این زمینه باید در دستور کار قرار گیرد.


۱۳۹۳/۶/۸ - ۱۷:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن