تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ مرد و زن مؤمنى نيست كه دست محبت بر سر يتيمى بگذارد، مگر اين كه خداوند به اندازه ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820353104




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وضعیت جاده امام صادق روز به روز بدتر می شود/ وضعیت بد نقدینگی وزارت راه و شهرسازی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان سامری خبر داد:
وضعیت جاده امام صادق روز به روز بدتر می شود/ وضعیت بد نقدینگی وزارت راه و شهرسازی
خرمشهر – خبرگزاری مهر: نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی از بدتر شدن روز به روز وضعیت جاده امام صادق این شهرستان خبر داد.



عبدالله سامری درگفتگو با خبرنگار مهر، گفت: وضعیت بد نقدینگی برخی وزارتخانه ها به ویژه راه و شهرسازی که مانع حل مشکلات است و این مساله شامل حال وزارت راه و شهرسازی نیز می شود، به همین دلیل مشاهده می کنیم که حرکت با توناژ بسیار بالای ماشین ها  در جاده ها سبب فرسودگی و خرابی راه های جاده ای شده است.

وی افزود: جاده امام صادق که راه مواصلاتی بین مردم کارون و خرمشهر است و علیرغم مصوبه ای که توسط اداره راه و نفت اروندان و نماینده سابق خرمشهر تصویب شده بود، کاری برای بازسازی آن از پیش برده نشد و این جاده روز به روز در حال خراب شدن است.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به دلیل اینکه راننده ها برای فرار از دید پلیس راهور از این جاده تردد می کنند وضعیت جاده هر روز در حال بدتر شدن است. بارها به راهبر، معاون استانداری و مدیرکل راه و شهرسازی در خصوص رسیدگی نامه داده ایم اما فقط قول و وعده داده اند و عملی صورت نگرفته است.

سامری با تاکید بر اینکه کیفیت جاده هر روز در حال پایین رفتن است، گفت: مطمئنا اگر خرابی جاده بیش از حد ادامه یابد، هیچ شخص و ارگانی نمی تواند از عهده بازسازی آن برآید و مسلما این امر برای مردم مشکل ساز و دردسر آفرین می شود.

وی تصریح کرد: فرماندار خرمشهر در خصوص این مشکل تا به حال نه تنها کاری انجام نداده بلکه جلوگیری هم نکرده است. اینگونه به نظر می رسد که آبادانی و بهسازی خرمشهر برای فرماندار چندان هم مهم نیست و وی کاری به این قضایا ندارد.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس ادامه داد: این جاده روستایی است و تردد ماشین های سنگین در آن خلاف است. توجه به استقرار نیروهای پلیس راهور در این جاده و جریمه کردن رانندگان وسایط نقلیه سنگین به تنهایی نمی تواند در بهبود کیفیت این جاده تاثیر گذار باشد.

سامری عنوان کرد: وزارت راه هم در زمان بروز مشکلات نبود نقدینگی را بهانه کرده و اینگونه از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کند. با این اوصاف معلوم نیست که چه  کسی باید مشکلات مردم را حل کند.

وی خاطر نشان کرد: نمی دانم چرا فرمانداری به عنوان نماینده سیاسی دولت جلوی تخلفات و بروز مشکلات را نمی گیرد و بار حل و رفع مسائل را فقط بر دوش نمایندگان می گذارد. معلوم نیست که فرمانداری چه کار می کند و وظیفه اش در این راستا چیست.


۱۳۹۳/۶/۸ - ۰۶:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن