تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804302078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرنگونی پهپاد صهیونیستی نشانگر اقتدار ایران اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



آیت الله طبرسی:
سرنگونی پهپاد صهیونیستی نشانگر اقتدار ایران اسلامی است خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی با اشاره به سرنگونی پهباد رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: فرزندان ما با اقتدار توانستند این اقدام ارزنده و شایسته را انجام داده و باری دیگر اقتدار و عظمت ایران اسلامی را نشان دهند.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران، امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز استان مازندران با بیان این که تقوا محوری امر ارزنده ای است که انسان باید در راستای آن تلاش کند، گفت: انسان مسلمان باید از اخلاق ارزنده ای برخوردار بوده و اخلاق اسلامی را در برنامه زندگی خود قرار دهد.
وی با گرامی داشت فرارسیدن هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطرات شهیدان رجایی و باهنر، بیان داشت: منافقان با این کار ضربه سنگینی برای ما ایجاد کردند و آن ها در طول تاریخ انقلاب در راستای سنگ اندازی در رسیدن به اهداف انقلاب کار کرده اند که نمی توانند به خواسته خود برسند.
امام جمعه ساری با بیان این که شهیدان رجایی و باهنر با ایمان ارزنده و خدمات والای خود به عنوان افرادی ماندگار هستند، تصریح کرد: این ایمان و خداپرستی مورد قبول ایادی استکباری نبود که آنان خواستند با شهادت این بزرگواران نظام مقدس جمهوری اسلامی را از مسیر خود خارج کرده و ساقط کنند که نتوانستند به اهداف شوم خود برسند.
آیت الله طبرسی با تاکید بر این که هفته دولت فرصتی ارزنده است که دولتمردان خدمات خود را به مردم عرضه کرده و به اطلاع آن ها برسانند، خاطرنشان کرد: دولتمردان باید اهتمام خود را در راستای رفع مسائل و مشکلات مردمی قرار دهند.
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که انتقاد خوب است اما نباید عده ای این امر را وسیله ای برای تخریب قرار دهند، گفت: ملت ایران ملتی هوشیار، بیدار و سیاسی بوده و بحث شخص ریاست جمهوری مطرح نیست و در کل بحث نظام مطرح است که باید به این امر توجه داشته باشیم.
وی، بیان داشت: در بحث جایگاه کشاورزی و با وجود ظرفیت های ارزنده نتوانستیم به آن چه می خواهیم برسیم که همه مدیران باید اهتمام خود را در راستای رفع مشکلات این قشر زحمتکش جامعه به کار گیرند.
نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان این که جوانان بیکار در استان مازندران داریم که نباید کاری کنیم تا زمین های کشاورزی به فروش برسد، افزود: باید حمایت های لازم از قشر کشاورز وجود داشته و در راستای رفع مشکلات آنان گام برداشته شود.
آیت الله طبرسی با تاکید بر مقاومت ارزنده و گرانقدر مردم فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی و به دست آوردن پیروزی از سوی مقاومت، گفت: مقاومت مردم فلسطین سبب ناکامی ایادی استکبار جهانی شده است و آنان نتوانستند به اهداف شوم خود برسند.
امام جمعه ساری در پایان با اشاره به سرنگونی پهباد رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: فرزندان ما با اقتدار توانستند این اقدام ارزنده و شایسته را انجام داده و باری دیگر اقتدار و عظمت ایران اسلامی را نشان دهند./950/پ202/ب



۱۳۹۳/۶/۷






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن