تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802815716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوروزي: هر چه درباره من نوشته‌اند اشتباه بود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نوروزي: هر چه درباره من نوشته‌اند اشتباه بود
رضا نوروزي مهاجم مصدوم پرسپوليس دل پري از رسانه‌هايي دارد که بعد از مصدوميت‌اش شايعات ساختند.

به گزارش "ورزش سه" ، مهاجم پرسپوليس که در بازي با ملوان بعد از به ثمر رساندن اولين گلش با پيراهن اين تيم به دليل مصدوميت زمين بازي را ترک کرد اين روزها به يخ درماني مي‌پردازد تا روز دوشنبه براي مداواي رباط صليبي‌اش پايش را به تيغ بسپارد. رضا نوروزي البته از رسانه‌ها بابت شايعاتي که بعد از مصدوميت‌اش ساختند دلخور است. او در گفت‌ و گو با "ورزش سه" درباره شرايط بدني‌اش حرف زد.

6 ماه ديگر در خدمت‌تان هستم
در حال حاضر يخ درماني مي‌کنم و خودم را براي جراحي روز دوشنبه آماده مي کنم. طول درمان عمل رباط صليبي 5 ماه و 10 روز طول مي‌کشد و بعد از 160 روز مي‌توان بدنسازي کرد و براي کار با توپ آماده شد. تمام تلاشم را مي‌کنم تا خيلي زود و بعد از 6 ماه ديگر به شرايط مناسب باشم و در خدمت‌تان باشم.

تازه راه افتاده بودم اما...
انگيزه زيادي داشتم و با هزار اميد و آرزو به پرسپوليس آمده بودم. تيمي که واقعا دوستش داشتم و محبوبم بود. بعد از دو سال که در کش و قوس قرارداد بستن با اين تيم بودم قسمت شد در خدمت پرسپوليس باشم که اين اتفاق افتاد. بعد از 4 بازي تازه داشتم با شرايط هماهنگ مي‌شدم و به قول معروف راه ‌مي‌افتادم که همه چيز بهم خورد.

همه دارند شيطنت مي‌کنند
درباره خارج شدن نامم از پرسپوليس حرفي با من زده نشده. درباره هر اتفاقي درباره آينده‌ام مطمئنا اول با من صحبت و مشورت مي‌کنند اما برخي‌ها دوست دارند شيطنت کنند. هر چه در دل‌شان مانده بود بعد از مصدوميت گفتند.

در مصدوميت هت تريک نکرده ام
خيلي‌ها مي‌گويند اين سومين باري است که رباط صليبي پاره کرده ام. نمي دانم منطق آنها چيست و بر چه اساسي اين حرف‌ها را مي‌زنند. رسانه نقش زيادي در جامعه دارند و هر جمله آنها اگر بر اساس واقعيت نباشد مي‌تواند مشکلات زيادي ايجاد کند. هر چه درباره من نوشته‌اند اشتباه بود. نوشتند نوروزي در پاره شدن رباط هت تريک کرده است اما اينجوري نبود. تيتر زدند فلان شده و بهمان. دفعه قبل پاي چپم مصدوم شده و اين بار پاي راستم. مشکلي هم براي بازگشت به ميادين بعد از پشت سر گذاشتن اين مصدوميت ندارم.

با تمام قوا برمي‌گردم
 مي‌گويند نوروزي با رباط پاره با پرسپوليس قرارداد بسته. اگر رباطم پاره بود چطور در فصل گذشته بازي کردم؟ چطور به اردوي تيم ملي در اتريش حاضر شدم و 20 روز تمرين فشرده را پشت سر گذاشتم؟ چطور در تمرينات بدنسازي پيش فصل پرسپوليس حاضر شدم؟ چطور در چهار بازي دوستانه و بعد از آن در ليگ براي پرسپوليس بازي کردم؟ شايد خيلي‌ها دوست ندارند من در پرسپوليس بازي کنم اما اين را بدانند با تمام قوا برمي‌گردم چون انگيزه زيادي دارم. باور کنيد زماني که قراردادم را ثبت کردم اينقدر فشار روي من نبود و به نظرم منتظر بودند تا چنين اتفاقي بيفتد!

مشکل پرسپوليس در خط هافبک است
مشکل پرسپوليس خط حمله‌اش نيست. يعني نمي‌توان صد در صد آنها را به خط حمله مرتبط دانست. به طور مثال من در 4 بازي که به ميدان رفتم تنها دو موقعيت گل داشتم. خط هافبک تاثير زيادي دارد. فوروارد بايد به خوبي تغذيه شود تا بتواند گل بزند. وقتي نتوانستيم موقعيت زيادي ايجاد کنيم انتظار نداشته باشيد مهاجمان هم موفق باشند. البته با توجه به بازگشت محمد نوري به ترکيب به نظرم شرايط بهتر شده و بهتر از اين هم خواهد شد.

تمام مهاجمان ما مقابل استقلال گل مي‌زنند
خيلي دوست داشتم در داربي بازي کنم. اما حالا که قسمت نشده اميدوارم تمام مهاجمان ما بتوانند مقابل استقلال گلزني کنند. مهاجمان خوبي داريم و اميدوارم در تمام بازي‌ها موفق باشند و براي‌شان آرزوي موفقيت مي‌کنم.


رضا نوروزي پرسپوليس تهرانليگ برتر


1393/06/07 16:22  تعداد بازدید: 2,193





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن