تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804841227




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابراهيم‌زاده: هيات‌مديره در کار من دخالت نمي‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ابراهيم‌زاده: هيات‌مديره در کار من دخالت نمي‌کند
سرمربي تيم فوتبال پيکان گفت: هيات مديره و مديرعامل در کار من دخالتي ندارند و مطمئنا با بازيکنان با تجربه در آينده شرايط را تغيير مي‌دهيم.

منصور ابراهیم‌زاده در ابتدای نشست خبری پیش از دیدار با نفت تهران اظهار داشت: جا دارد به خبرنگاران عزیز خسته نباشید و خداقوت بگویم که همیشه سرکار هستند و تعطیلی ندارند. ما در ابتدای فصل شرایط خاصی داشتیم و فکر می‌کنم بتوانیم جلوی نفت تهران که سال گذشته سوم لیگ شده و سهمیه آسیایی گرفته فوتبالی قابل قبول ارائه دهیم ما فردا محمد نصرتی را به دلیل 3 کارته بودن نداریم اما مطمئن هستم در نهایت مسیرمان را تغییر می‌دهیم که به موفقیت برسیم.

به نقل از فارس، وی درخصوص تقابل خود با منصوریان و اینکه آیا بازی فردا زیبا خواهد شد یا خیر گفت: حداقل تلاش ما در بازی فردا این است که فوتبالی ارائه کنیم که زیبا باشد و در نهایت می‌خواهیم به گل هم برسیم.

ابراهیم‌زاده در پاسخ به این سوال که ظاهرا شما 3 بازیکن تیمتان را اخراج کرده‌اید و روزنامه‌ها در این مورد مطلب نوشته‌اند گفت: من به احترام شما و سازمان لیگ به اینجا آمده‌ام که در مورد بازی صحبت کنم مطمئنا در طول هفته این فرصت را داریم که در این مورد صحبت کنیم.

وی درباره اینکه بازیکنان مصدوم یا محروم دارد گفت: ما برای بازی فردا همه بازیکنان را در اختیار داریم و فقط محمد نصرتی 3 اخطاره است.

ابراهیم‌زاده درباره مشکل گلزنی پیکان خاطرنشان کرد: مشکل گلزنی ما حل می‌شود اما استرس گل نزدن باعث شده تا الان گل نزنیم و این مشکل هم حل شود وضعیت ما بهتر از این خواهد شد ما بازیکنان با تجربه و آب‌دیده‌ای داریم که می‌توانند خیلی خوب به ما کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره اینکه آیا امتیاز از دست دادن تیم پیکان او را نگران نمی‌کند افزود: نگران که می‌کند و ما هم در خانه مشغول استراحت نیستیم اما اعتقاد دارم تیم خوب ما باید کار کند و مطمئن باشیم اولتیماتومی در کار نیست و اگر اولتیماتومی بود شما خبرنگاران زودتر از ما آن را می‌فهمید.

ابراهیم‌زاده افزود: این صحبت‌ها را شما می‌شنوید اما این را بدانید اگر مسئله دیگری هم در میان بود آنها را هم می شنیدید اما در جامعه ما اینگونه حرف‌ها وجود دارد هرچند که من به مسئولان باشگاه اعتماد و اعتقاد دارم. آنها و باورشان ما را رو به جلو می‌برد و به شما خبرنگاران هم پیشنهاد می‌دهم به جای اینکه تیتر بزنید پیکان واژگون شد بزنید پیکان در حال گاز دادن است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان اظهار داشت: اگر داور بازی ما مقابل استقلال فغانی بود آیا در دقیقه 9 برای ما پنالتی نمی‌گرفت؟ فغانی به جام جهانی رفته بود و این مسائل را می‌دانست وقتی ما 2 بر صفر از استقلال عقب بودیم روی سعید دقیقی پنالتی شد و شاید در این صورت شرایط هم فرق می‌کرد البته در دقیقه 42 می‌توانست برای آنها پنالتی بگیرد اما ما منکر این نمی‌شویم چراکه در طول یکسری از مسابقات این مسائل تاثیرگذار است.

سرمربی تیم پیکان در ادامه صحبت‌هایش تاکید کرد: مطمئنا بچه‌ها همت می‌کنند تا شرایط بهتر شود و شما هم کمک می‌کنید تا اوضاع کمی تغییر کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هیات مدیره و مدیرعامل در بحث فنی شما دخالت می‌کنند یا خیر گفت: اصلا چنین موضوعی نیست و هیچ‌کس در کار من دخالت نمی‌کند. هر کسی در مسئولیت‌های خودش فعالیت می‌کند و همه‌چیز روی اصول است.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که در ابتدای فصل نقل و انتقالات شما بازیکنان خوبی را جذب کردید اما تعدادی از آنها عملکرد مناسبی نداشتند گفت: دلیل این موضوع این است که آنها در یک فضای کاملا جدید هستند آنها از ابتدا نگران این موضوع بودند که نتیجه نگیرند شما یادتان می‌آید هنوز بازی‌ها شروع نشده بود دوستان در مورد ما چه می‌نوشتند؟ شاید شما به آنها بگویید خبرنگار ولی من به آنها می‌گویم دوستان. آنها می‌نوشتند پیکان یک استیل‌آذین دیگر است. به هر حال من هم نوشته‌های شما را رصد می‌کنم و چیزهایی یاد می‌گیرم.

سرمربی پیکان تاکید کرد: اگر از ما انتقادی می‌شود یعنی به ما اهمیت می‌دهند و ما را دوست دارند من هم سعی می‌کنم هرجا که هستم فرهنگ ویژه برخورد را پیگیر شوم. شما سال گذشته دیدید که راه‌آهن هرچه به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شد فوتبال قابل قبول را ارائه می‌داد.

خبرنگاری گفت شما قهرمانی پرسپولیس را هم گرفتید که ابراهیم‌زاده پاسخ داد: اصلا کاری به قهرمانی پرسپولیس و این مسائل ندارم من در آن دوره از بازیکنانی مثل عظیمی، علیزاده، مهدی‌پور و شیرازی استفاده کردم در حالی که در همان مسابقه‌ای که شما اشاره کردید دو بازیکن اصلی‌مان را در اختیار نداشتیم. امسال هم بازیکنانی داریم که هر کدام با تجربه هستند و با تجربیات خود حتما شرایط را تغییر می‌دهند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیکان تیم‌های پایه دارد و شما نظارتی بر آنها می‌کنید یا خیر گفت: پیکان در رده‌های امید، جوانان، نوجوانان، زیر 19، 17 سال به پایین فعالیت دارد و من فقط بازی‌های آنها را تماشا می‌کنم و از بین آنها بازیکن انتخاب می‌کنم.


منصور ابراهيم زاده (سرمربي)پيکانليگ برتر


1393/06/06 14:29  تعداد بازدید: 1,055





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن