تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820249235




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میزبانی اردبیل برای برگزاری مسابقات مینی گلف آسیا بررسی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > اردبیل یوسف شاهی:
میزبانی اردبیل برای برگزاری مسابقات مینی گلف آسیا بررسی می شود
اردبیل – خبرگزاری مهر: دبیر فدراسیون گلف گفت: با توجه به پیشرفت استان اردبیل در رشته ورزشی مینی گلف میزبانی این استان برای برگزاری مسابقات مینی گلف آسیایی در دست بررسی است.



به گزارش خبرنگار مهر، فریدون یوسف شاهی بعد از ظهر پنج شنبه در مجمع انتخاباتی هیئت گلف اردبیل تصریح کرد: در اجلاس آذرماه فدراسیون نسبت به پذیرش میزبانی این مسابقات توسط استان هم اندیشی خواهد شد. وی با بیان اینکه از استان اردبیل نیز برای حضور در این اجلاس دعوت کرده ایم، اضافه کرد: دستاوردهای این استان در رشته مینی گلف قابل توجه است و در چهار سال اخیر این استان در رتبه یک کشوری بوده است. به گفته دبیر فدراسیون گلف حضور کشورهایی مانند آلمان و روسیه در این مسابقات فرصتی است تا اردبیل پتانسیل های ورزشی خود در سطح جهانی را معرفی کند. یوسف شاهی همچنین از حضور استان اردبیل در مسابقات سوپر لیگ گلف خبر داد و افزود: با وجود اینکه سال گذشته این استان تیمی در سوپر لیگ نداشت امسال با حضور تیم موافقت شده است. وی در خصوص همکاری فدراسیون در تامین زمین گلف استاندارد بیان داشت: ورزش و جوانان استان این مهم را پیگیری کند و در کنار آن فدراسیون حمایت لازم را خواهد داشت. اختصاص زمین مشروط به حمایت سرمایه گذار در این مراسم همچنین مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل پیگیری های مداوم اختصاص زمین استاندارد گلف را یادآور شد و گفت: زمین 65 هکتاری در نظر گرفته شده و درخواست خود را با مشئولان استانی طرح کرده ایم. ایوب بهتاج تصریح کرد: با این وجود اختصاص زمین مشروط به حمایت فدراسیون و حضور 100 درصدی اسپانسر است. وی با بیان اینکه بخشی از زمین گلف در محدوده این 65 هکتار اجرا می شود، ادامه داد: در کنار آن می توان کاربری هایی از جمله امکانات رفاهی و اسکان ورزشکاران را تدارک دید. بهتاج معتقد است اجرای این طرح جهش قابل توجهی در گردشگری و ورزش این استان خواهد بود. مدیر کل ورزش و جوانان استان همچنین از میزبانی استان برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری مینی گلف خبر داد و افزود: امسال جوایز ویژه ای برای مدال آوران در نظر گرفته شده است. در پایان این مراسم مهرداد کابلی از 17 رای ماخوذه با 17 رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت گلف استان اردبیل منصوب شد.


۱۳۹۳/۶/۶ - ۱۴:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن