تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821011343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابولا بسيار بزرگ‌تر از تصور ماست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ شهريور ۱۳۹۳ (۱۱:۵۱ق.ظ)
مقام بهداشتي آمريکا: ابولا بسيار بزرگ‌تر از تصور ماست يک مقام بهداشتي آمريکا گفت: شيوع اين بيماري در غرب آفريقا، مشکلي بسيار بزرگ‌تر از آن چيزي است که هرکسي مي‌توانست حدس بزند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، دکتر تام فريدن، مدير مرکز آمريکايي کنترل و پيشگيري بيماري‌ها، گفت ويروس مرگبار ابولا و تازه‌ترين روند شيوع آن در غرب آفريقا، بسيار بيش تر از حد قابل تصور است.
بر اساس اين گزارش، دکتر تام فريدن گفت شيوع اين بيماري در غرب آفريقا، مشکلي بسيار بزرگ‌تر از آن چيزي است که هرکسي مي‌توانست حدس بزند.
اين مقام بهداشتي گفت حتي خود قادر به پيش بيني آن نبود، اوضاع بدتر از آن چيزي است که من از آن مي‌ترسيدم.
طي هفته‌هاي گذشته بيش از يک هزار و 400 نفر به طور رسمي قرباني اين ويروس شده‌اند که دارويي ندارد و آمار نشان مي‌دهد جان دست کم 60 درصد از بيماران را مي‌گيرد.
به گفته اين مقام ارشد بهداشتي آمريکا، هر چه زودتر جهان به کمک ليبريا و کشورهاي غرب آفريقا بيايد امنيت براي همه بيشتر مي‌شود.
در عين حال شيوع بيماري در کشورهاي گينه، ليبريا و سيرالئون، آن را به نيجريه نيز انتقال داده است. همزمان جمهوري دمکراتيک کنگو، دومين کشور بزرگ قاره آفريقا در مرکز آن نيز از شيوع بيماري در مناطق شمالي خود خبر داده است.
وزيران بهداشت کشورهاي بحران‌زده غرب آفريقا قرار است روز پنج‌شنبه در آکرا، پايتخت غنا، گرد هم آمده در مورد اپيدمي تازه گفت‌وگو کنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن