تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819322921




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحقق رونق اشتغال با پیوند جریان متحول کننده


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
تحقق رونق اشتغال با پیوند جریان متحول کننده
معاون توسعه کار آفرینی و اشتغال وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: به منظورتوسعه اشتغال باید تمامی جریان‌های متحول کننده از جمله آموزش تخصصی و سرمایه گذاری با یکدیگر پیوند بخورند.
 حسن طایی معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص رونق اشتغال و کارآفرینی درکشور گفت:‌ تمامی دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی، آموزشی، نهادهای اجتماعی و فرهنگی از جمله عناصر مؤثر در اشتغال و کارآفرینی محسوب می‌شوند.

وی در ادامه با تأکید بر  این که اشتغال و کارآفرینی محصول یک سیاست و عملکرد یک دستگاه به تنهایی نیست تصریح کرد: اشتغال زایی در نتیجه یک سیاست و نظام هماهنگ و با هماهنگی تمامی جریان‌های مؤثر در این  حوزه صورت می‌گیرد.

معاون توسعه و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتمای خاطرنشان  کرد:‌آموزش مهارت تحول تخصص و دانایی، سرمایه گذاری،رشد وتولید محیط مناسب کسب و کار، فضای مساعد و امن برای سرمایه گذاری وجود تقاضا و بازار مناسب بازار یابی و فروش محصولات،جریان تجارت خارجی دو سویه، فرهنگ مناسب و بهره وری کار و خطر پذیری از مؤلفه‌های جریان متحول کننده بخش اشتغال هستند.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن