تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 13 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809305385




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام پيامکي خلاصه سند به دارندگان سند رسمي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ شهريور ۱۳۹۳ (۱۳:۴۳ب.ظ)
رئيس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خبر داد: اعلام پيامکي خلاصه سند به دارندگان سند رسمي از هفته آينده، شماره تلفن همراه دارندگان سند رسمي در متن اسناد رسمي تنظيمي درج خواهد شد و خلاصه سند از طريق پيام کوتاه براي دارندگان سند ارسال مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، احمد تويسرکاني معاون رئيس قوه قضائيه و رئيس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بـا اعلام اين مطلب گفت: بعد از تنظيم سند رسمي، يک رمـز تصديق در اختيار صاحبان سند قرار مي گيرد تا در صورت تمايل بتوانند از طريق درگاه الکترونيکي سازمان ثبت به آدرس: www.ssaa.ir خلاصه سند را ملاحظه کنند کـه اين کـار قـدم مهمي درجهت شفاف سازي و اطمينان بخشي به مـردم در رابطه با خدمات ثبتي مي باشد.
رئيس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهار داشت: در روزهاي آينده در استانهاي مازندران، قزوين، البرز، خوزستان، چهارمحال و بختياري و اردبيل که فاقد کانون سردفتران و دفترياران بودند، اين کانونها تشکيل و ارائه خدمات منظم تر و جدي تر در اين حوزه ادامه پيدا خواهد کرد.
تويسرکاني با اشاره به تحولات عظيم صورت گرفته در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در دوره اول رياست آيت الله آملي لاريجاني بر قوه قضائيه و بروز اين فعاليتها در سنوات آتي در جامعه افزود: در اين دوره با اقدامات و برنامه ريزي هاي موثر، موفق شديم فرآيند سنتي يکصد ساله اين سازمان را پشت سر بگذاريم و امروز با ورود دهها ميليون از سوابق ثبتي بايگاني هاي فرسوده در بانکهاي الکترونيکي، امکان ارائه خدمات الکترونيک در حوزه هاي مختلف فراهم شده است. حدف سالانه ميليونها مکاتبه کاغذي براي ثبت خدمات، حذف دهها ميليون اوراق بهادار و ميليونها مراجعه غيرضروري متقاضيان خدمت از جمله اقدامات مهم صورت گرفته در اين زمينه است.
وي گفت: اين اقدامات در چارچوب سياست هاي مدون و نقشه راه مشخص طراحي شده و امروز در کنار تحول اساسي در حوزه ارائه خدمات ثبتي، شاهد ارتقاء سلامت اداري نيز مي باشيم به طوري که نگاه به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، به عنوان سازماني سنتي و قديمي به دستگاهي پيشتاز با ارائه خدمات مدرن تغيير يافته است.
رئيس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهار داشت: در گذشته درخصوص آگهي هاي فراواني که روزانه در رابطه با ثبت شرکتها و ثبت تغييرات آنها به شکل کاغذي و مکاتبه اي به روزنامه رسمي ارسال مي شد با جعل و خطاهايي مواجه بوديم که خوشبختانه امروز اين آگهي ها در سراسر کشور به صورت الکترونيکي و از طريق سيستم به روزنامه رسمي ارسال مي شود و اين کار باعث پيشگيري از تخلفات شده است.
تويسرکاني با اشاره به معضلات فراوان تمرکز تعيين نام شرکتها و مؤسسات غيرتجاري سراسر کشور در تهران و مراجعات فراوان متقاضيان به پايتخت افزود: اين شيوه دچار تغييرات زيادي شده و در حال حاضر اين کار در مراکز استانها صورت مي گيرد و تقاضاها به صورت الکترونيکي در سراسر کشور دريافت و بررسي هاي ماهيتي و کارشناسي در ادارات ثبت استانها صورت مي گيرد. اين تمرکز زدايي مي گردد و اين کار باعث نظم، دقت، شفافيت بهتر و سرعت در ارائه خدمت شده است.
معاون رئيس قوه قضائيه، افزايش بهره وري و ارتقاء سلامت اداري را نيازمند اصلاح شيوه ها و حرکت سيستمي و برنامه اي براي دستيابي به هدف اعلام کرد و گفت: خوشبختانه اين ذهنيت که تصور مي شود تحول در فرآيندهاي سنتي و پيچيده ثبتي در سازمان ثبت کاري سخت و طاقت فرساست امروزه از بين رفته و گره هاي زيادي گشوده شده است که قطعاًٌ مردم و تمامي خدمت گيرندگان اين تغييرات را احساس کرده اند و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اين آمادگي را دارد که نظرات اصلاحي و ديدگاههاي مردم و صاحب نظران را با گوش جان بشنود و در جهت ارتقاء و دقت و انتظام بيشتر امور به کار ببرد.
تويسرکاني افزود: ارائه مطلوب خدمات ثبتي در برخي فرآيندها نيازمند همکاري دستگاهها و نهادهاي مختلف است و به خصوص براي خدمات الکترونيکي نيازمند شبکه هاي مخابراتي مناسب و همراهي دولت در جهت بهبود کيفيت خطوط مخابراتي و اينترنت هستيم.
رئيس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: امروز بخش هاي مختلف سازمان ثبت به شکل برخط و لحظه اي، اطلاعات هويتي اشخاص حقيقي را از پايگاه هويتي سازمان ثبت احوال کشور استعلام و با اين کار از امکان جعل هويت جلوگيري مي کند.
وي افزود: در مواردي به لحاظ حجم عظيم تراکنشها که گاهي به صورت روزانه به بيش از 500 هزار رکورد از بانک هويتي ثبت احوال نيز مي رسد، متأسفانه در مواردي با اخلال در سيستم ثبت احوال مواجه بوده ايم که با همکاري هاي صورت گرفته، سازمان ثبت احوال گام هاي موثري در جهت رفع اختلالات و پيشگيري از توقف امور متقاضيان خدمات برداشته است.
تويسرکاني اظهار داشت: امروز تصويري بسيار گويا و روشن از مجموعه فعاليتهاي ثبتي و تقاضاهاي مردم در اين زمينه داريم که قطعاً تحليل اين آمار، اطلاعات بسيار ارزشمندي را براي مديريت کشوري در اختيار مي گذارد.
وي با تأکيد بر نقش مؤثر ثبت آني و الکترونيکي اسناد رسمي افزود: حاکميت قبلاً احاطه تجميعي بر اطلاعات مختلف ثبتي نداشت و در بسياري از موارد نيز اطلاعات در يک دفترخانه تجميع مي شد و ممکن بود با يک آتش سوزي از بين برود که خوشبختانه امروزه با اجراي ثبت آني، اقلام مختلف اطلاعاتي به صورت لحظه اي در بانکهاي اطلاعاتي ذخيره مي گردد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن