تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815481555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرهیز از شائبه گرایش سیاسی/ مدیران البرزی حاشیه را وارد حوزه مسئولیت ها نکنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز طهایی:
پرهیز از شائبه گرایش سیاسی/ مدیران البرزی حاشیه را وارد حوزه مسئولیت ها نکنند
فردیس - خبرگزاری مهر: استاندار البرز با بیان اینکه مسئولان باید با تلاش مضاعف برای توسعه روز افزون استان تلاش کنند، گفت: مسئولان باید از هرگونه شائبه و گرایش‌های سیاسی به دور باشند و حاشیه را وارد کار و فعالیت خود نکنند.



به گزارش خبرنگار مهر، حمید طهایی در مراسم افتتاح سالن ورزشی و زمین چمن شهید قدوسی شهرستان فردیس که با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی البرز و امام جمعه شهرستان فردیس عصر سه شنبه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر و تبریک هفته دولت اظهار داشت: شهدای گرانقدر دولت به عنوان الگو و اسوه های فراموش نشدنی در نظام جمهوری اسلامی هستند که باید برای خدمت رسانی به مردم از آنها تاسی کنیم.

وی هفته دولت را زمان ارزیابی عملکرد دولت‌ها در ادوار مختلف دانست و گفت: این ایام فرصت مناسبی است که دولت‌مردان باید با نگاهی واقع‌ بینانه و نقد منصفانه عملکرد دولت‌های گذشته را مورد ارزیابی قرار دهند.

طهایی با تاکید بر لزوم توسعه استان البرز افزود: مسئولان باید با تلاش مضاعف برای توسعه روز افزون استان البرز تلاش کنند و برای تحقق این مهم نهایت توان خود را به کار گیرند و از هرگونه شائبه و گرایش‌های سیاسی به دور باشند و حاشیه را وارد کار و فعالیت خود نکنند.

وی هم‌دلی و هم‌افزایی مسئولان و کارکنان دولت را مورد توجه قرار داد و گفت: اگر همدلی و هم‌فکری بین مسئولان استانی وجود نداشته باشد نمی‌توان از سرمایه‌های موجود به نحو مطلوب استفاده کرد.

استاندار البرز در پایان استفاده از ظرفیتهای این استان را نیازمند بر نامه ریزی های اصولی دانست و یادآور شد: باید با برنامه‌ریزی از این پتانسیل‌ها برای رونق هرچه بیشتر استان استفاده کرد.

ایمانی: دولت، آرامش و امید را به مردم هدیه کرد

در ادامه این مراسم حجت الاسلام علی اکبر ایمانی امام جمعه شهرستان فردیس در سخنانی اظهار داشت: هشتم شهریورماه یادآور عروج بزرگوارانی چون شهیدان رجایی و باهنر است که در اوج تواضع و فروتنی و عشق خدمت به مردم، مسیر رضایت خداوند را پیمودند و جام شهادت را در این راه الهی نوشیدند.

وی افزود: مسیر و سیره متعالی این والامقامان بهترین الگو و نمونه برای همه دولت‌مردان بوده و راه مقدس این مردان الهی، برای همیشه روشنگر مسیر کسانی است که مشتاق خدمت به مردم هستند.

این مقام مسئول نامگذاری این ایام به نام هفته دولت را فرصتی مغتنم دانست و گفت: در این ایام باید با ارائه دستاوردها و اقدامات خدمتگزاران به مردم، روح امید و امیدواری را در جامعه تقویت و با وحدت ملی برای تحقق اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی حرکت کرد.

ایمانی در ادامه به روی کار آمدن دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: از زمان روی کارآمدن دولت یازدهم خدمات قابل توجهی در بخش‌های مختلف از جمله رفع سوءتفاهمات، کاهش آسیب‌های اجتماعی دشمن و بازسازی چهره نظام درعرصه بین‌المللی را شاهد بوده‌ایم که این خدمات قابل تحسین است.

امام جمعه فردیس با بیان این‌که دولت تدبیر و امید با شعار عقلانیت در کار، تدبیر در مسایل اجرایی، اعتدال در مسایل سیاسی و امید بخشی آمده است، افزود: برای تحقق این شعارها وظیفه ماست که دولت را همراهی کنیم.

وی با بیان اینکه حرکت دولت یازدهم در مسیر اعتدال آرامش را به مردم هدیه داده و امید را در دل آنان زنده کرده است،.ادامه داد: به نظر می‌رسد دولت تدبیر و امید خردمندانه عمل می‌کند اما این بدان معنی نیست که هیچ انتقادی به دولت وارد نیست بنابراین باید با همت مسئولین و قشرهای مختلف جامعه مشکلات را برطرف کنیم.

ایمانی تأکید کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها از دولت حمایت کرده‌اند، همه قوا، جناح‌ها و گروه‌ها نیز باید با تأسی از رهنمودهای گوهربار معظم له، از دولت امید و تدبیر حمایت کنند.

امام جمعه فردیس در پایان با اشاره به این‌که مقام معظم رهبری از رئیس جمهوری به عنوان شخصیت دانشمند و کارآزموده یاد کردند، افزود: بیش از یک سال از عمر دولت تدبیر و اعتدال روحانی می‌گذرد و این دولت توانسته با تعامل سه قوه و با حمایت‌های مقام معظم رهبری، آرامش و امید را در دل و جان مردم ایجاد کند و امیدواریم دولت یازدهم بتواند هم‌چنان در خط مشی اعتدال حرکت کند و جامعه را به سمت توسعه روزافزون سوق دهد. بیان مشکلات فردیسی ها با استاندار

استاندار البرز پس از حضور در آیین بهره برداری از پروژه های عمرانی فردیس در اجتماع مردم این شهرستان در مسجد جامع المهدی (ع) حاضر شد و به بررسی مشکلات و نیازهای آنان پرداخت. عمده درخواست های مردم در بخش های اشتغال، وام، مسکن، گاز، برق، آب وفاضلاب، خدمات شهری، عمران روستایی و شهری و کمبود سرانه ها بود.

در این دیدار مردمی بیش از 70 نفر از معتمدین محلات و مردم مشکلات و نیازهای منطقه را به اطلاع استاندار البرز رساندند.

در این دیدار که مدیران کل استان، طهایی را همراهی می کردند مردم خواستار استمرار چنین نشست های شدند. استاندار البرز و هئیت همراه در بدو ورود به صحن مسجد جامع المهدی (عج )، با حضور در گلزار پنج شهید گمنام دفاع مقدس، نثار روح بلند این شهدا فاتحه خواند.


۱۳۹۳/۶/۵ - ۱۲:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن