تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819731264




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خانه های داوطلب هلال احمر ایران الگوی موفق برای سایر کشورها


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اجتماعی > سایر حوزه ها
خانه های داوطلب هلال احمر ایران الگوی موفق برای سایر کشورها
رئیس اداره فعالیت های جوانان و توسعه داوطلبی فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر، خانه های داوطلب جمعیت هلال احمر ایران، الگوی موفق برای سایر جمعیت ملی کشورها در خصوص نگهداشت و استمرار داوطلبان دانست .



به گزارش خبرگزاری مهر، جری لو طی مکاتبه ای با فرح ناز رافع رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، راهکارها، برنامه ها و چشم انداز آتی این سازمان برای توسعه فعالیتهای داوطلبانه و زمینه سازی برای بهره مندی بیشتر از توان آنان در جمعیت هلال احمر را قابل تحسین خواند. وی با بیان این مطلب که کیفیت و کمیت خدمات داوطلبانه ارائه شده از سوی داوطلبان ایرانی بسیار کم نظیر و متنوع است، افزود: راهبری و مدیریت چنین نیروی عظیمی حائز توجه است و با راهبرد اتخاذ شده در این سازمان، اطمینان حاصل برای فدراسیون فراهم آمد که نیازمندان و اقشار محروم ایران از بهترین خدمات داوطلبانه برخوردار هستند. رئیس اداره فعالیت های جوانان و توسعه داوطلبی فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر خاطر نشان کرده است فعالیتهای سازمان داوطلبان به ویژه در خانه های داوطلب تهران و اصفهان از سوی فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر به عنوان یک الگو و نمونه موفق مورد کاوی می شود تا تجربیات ارزشمند و ایده های آنان برای توسعه فعالیتهای بشردوستانه و داوطلبانه در سطح جمعیت های ملی سایر کشورهای دنیا به اشتراک گذاشته شود. جری لو در این مکاتبه با ابراز خرسندی و قدردانی از استقبال اعضا و داوطلبان و مسئولان سازمان داوطلبان، اظهار کرده است :  این همراهی موجب پربارتر شدن ماموریت من شد  و  زمانی که در جمع شما و داوطلبان ایرانی بودم ، واقعا احساس می کردم در جمع خانواده خود هستم. رئیس اداره فعالیت های جوانان و توسعه داوطلبی فدراسیون بین المللی صلیب سرخ، خرداد ماه امسال برای بازدید از فعالیت های جمعیت هلال احمر، به ایران سفر کرده بود.


۱۳۹۳/۶/۵ - ۱۱:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن