تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع): مؤمن نه بدى مى كند و نه معذرت مى خواهد و منافق هر روز بدى مى كند و معذرت مى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813268752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت به روابط مالي با بانک ها پايبند است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ شهريور ۱۳۹۳ (۱۰:۳۸ق.ظ)
استاندار بوشهر: دولت به روابط مالي با بانک ها پايبند است سالاري گفت: با توجه به اينکه کنترل رکود در کنار تورم کاري دشوار است ولي دولت با تقويت بخش خصوصي و بانکها و جلب اعتماد آنان نشان داده که به روابط مالي با آنها پايبند است.
به گزارش خبرگزاري موج، سالاري استاندار بوشهر در شانزدهمين جشنواره شهيد رجايي استان بوشهر افزود: توجه به انضباط مالي و پولي و قرض نگرفتن از بانک مرکزي از سياستهاي دولت يازدهم است که منجر به کاهش تورم لجام گسيخته در جامعه شده است.
سالاري اضافه کرد: تدوين بسته حمايتي و اعلام بدهي خود به بانکها و بخش خصوصي از سوي دولت باعث جلب اعتماد آنها و کاهش رکود در جامعه مي شود.
وي اظهار کرد: افزايش اعتماد و توان مالي سرمايه گذاران زمينه سرمايه گذاري آنان را در جامعه فراهم مي کند و اين نقطه قوت دولت تدبير و اميد است.
استاندار بوشهر سياست تنش زدايي در روابط خارجي را از ديگر سياستهاي دولت تدبير و اميد دانست و گفت: دولت با شيوه هاي ديپلماتيک و مرسوم دنيا از حقوق ملت ايران دفاع مي کند و با تقويت روابط با کشورهاي ديگر باعث توسعه سرمايه گذاري در کشور مي شود.
وي قانون گرايي، احترام به آزادي بيان، آزادي احزاب و گروههاي سياسي، شايسته سالاري و بهبود فضاي کسب و کار، رسيدگي به مسايل واحدهاي توليدي و صنعتي را از ديگر سياستهاي دولت تدبير و اميد ذکر کرد.
سالاري افزود: مسوولان استان با اعتماد به جوانان زمينه کار را براي آنان فراهم کنند چرا که جوانان باانگيزه و تحصيل کرده سرمايه هاي استان در آينده هستند.
وي با اشاره به اهميت بحث راه آهن در توسعه گفت: ترک تشريفات راه آهن به وسيله شرکت مجري در ارديبهشت انجام و با انتخاب مشاوران طرح تفصيلي در تيرماه در تلاشيم تا دو هفته آينده براي سرعت بخشي در انجام امور به استان بوشهر منتقل شود.
سالاري با اشاره به 900 کيلومتر مرز دريايي استان بوشهر با کشورهاي حوزه خليج فارس اضافه کرد: اين موقعيت باعث شده که امروز بوشهر با قطر تفاهم نامه همکاري اقتصادي امضا کند.
وي يادآورشد: در همين راستا با مراوداتي که انجام شده تا نيمه شهريور سرمايه گذاران کويتي به بوشهر مي آيند و همچنين سرمايه گذاران بوشهري نيز به کويت مي روند.
وي ادامه داد: امروز جامعه از نظر آرامش و اميدواري در شرايط مطلوبي قرار دارد و مسوولان اجرايي نيز با دغدغه کمتري براي پيشبرد امور برنامه ريزي مي کنند.
سالاري اضافه کرد: با گذشت يکسال از عمر دولت آرامش، اميد، اعتدال و ميانه روي در جامعه حاکم شده و درچنين محيطي ضمن بروز استعدادها زمينه براي انجام کار مفيد و خدمات رساني بيشتر به مردم نيز فراهم شده است.
سالاري بيان کرد: دستگاههاي اجرايي براي روان سازي امور و خدمات رساني به مردم تشکيل شده اند به همين دليل بايد بهترين خدمات را به مردم ارايه کنند. استاندار بوشهر با اشاره به برگزاري شانزدهمين جشنواره شهيد رجايي گفت: جشنواره شهيد رجايي با هدف ترغيب دستگاههاي اجرايي براي خدمت رساني بيشتر و بهتر به مردم برگزار مي شود.
سالاري افزود: تقدير از گروه و دستگاهي به معني نفي خدمات ديگران نيست بلکه تشويق و ترغيب همه مسوولان، کارکنان و دستگاههاي اجرايي به خدمات رساني و تکريم ارباب رجوع از اهداف مهم اين جشنواره است.
سالاري اضافه کرد: با گذشت يکسال از عمر دولت آرامش، اميد، اعتدال و ميانه روي در جامعه حاکم شده و درچنين محيطي ضمن بروز استعدادها زمينه براي انجام کار مفيد و خدمات رساني بيشتر به مردم نيز فراهم شده است.
سالاري ساماندهي مناطق ويژه استان بوشهر، تقويت خدمات دولت الکترونيک، تقويت زيرساخت تلفن همراه و ثابت، تسهيل سرمايه گذاري و جذب منابع ملي را از سياست خود در استان بوشهر ذکر کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن