تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798680469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستاوردهای سومین روز هفته دولت در شاهرود/ 7 طرح عمرانی و خدماتی با حضور استاندار افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > سمنان گزارش خبری مهر/
دستاوردهای سومین روز هفته دولت در شاهرود/ 7 طرح عمرانی و خدماتی با حضور استاندار افتتاح شد
شاهرود - خبرگزاری مهر، طی آیین هایی با حضور استاندار سمنان، فرماندار شاهرود و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از هفت طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان شاهرود بهره‌برداری شد.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد وکیلی زند استاندار سمنان از ابتدای صبح سومین روز از هفته دولت میهمان شهرستان شاهرود بود، ثمره این برنامه ها که تا پاسی از شب ادامه داشت افتتاح هفت طرح عمرانی و بازدید از پروژه های نیمه تمام و دیدارهای مردمی بود. گلزار شهدای شاهرود در ابتدا میزبان استاندار سمنان بود. در آئین استقبال از استاندار سمنان و هیئت همراه تنی چند از مسئولان شهری و انتظامی با نثار شاخه های گل یاد و خاطره شهدای والا مقام انقلاب و دوران 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشتند و در بازدید از نمایشگاه دستاورد های روستایی و عشایری مغان گام بعدی این برنامه بود.

افتتاح سالن ورزشی شهدای مغان استاندار سمنان همچنین با حضور در آئین افتتاح سالن ورزشی شهدای مغان ضمن بیان این مطلب که هفته دولت درس بزرگی برای مسئولان است، گفت: باید اندیشید که چرا یاد و خاطر شهید رجایی پس از 33 سال هنوز در قلب و یاد مردم زنده و گرامی است. محمد وکیلی صداقت با مردم را به همه مسئولان توصیه کرد و ابراز داشت: ما مسئولان باید با خود یادآوری کنیم که رجایی از جنس مردم و با آنها صادق بود. وی افزود: رجایی به آنچه را که می گفت عمل می کرد و برای آنچه را که باور داشت تلاش می کرد و به همین منظور بود که مردم، از زمان رای دادن به او تا روز تشییع پیکر او با او همراه بودند. ساده زیستی باید در سیره و رفتار مسئولان رعایت شود رئیس شورای عالی اداری استان سمنان با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید رجایی اظهار داشت: ما مسئولان اگر می خواهیم ماندگار باشیم باید راه این عزیزان را ادامه دهیم. وکیلی تصریح کرد: ساده زیستی، خوش اخلاقی و ادب باید در سیره و رفتار مسئولان در برخورد با مردم رعایت شود و حتی اگر امکاناتی برای اجرای امور نداریم، صادقانه با مردم سخن بگوییم. وی، ملت ایران را بهترین مردم دنیا نامید و ادامه داد: از انبیاء نقل است که مردم آخرالزمان ملتی هستند که اسوه همه مردان تاریخ باشند و امیدواریم آن مردم ما باشیم.

اخلاق دکترین امروز سیاست خارجی کشورمان است نماینده عالی دولت یازدهم در استان سمنان همچنین نخستین سالگرد روی کار آمدن دولت دکتر روحانی را گرامی داشت و گفت: امروز مردی با رای شما بر مسند امور نشسته است که می خواهد با تکیه بر خدا و حمایت مقام رهبری در کنار کمک ها و حمایت های شما مردم شریف، در صحنه های داخلی و خارجی از یادگارها، ارزش ها و سنت های الهی جامعه پاسداری کند. وکیلی افزود: در حمایت از دولت تدبیر و امید باید بیشتر سعی و تلاش کنیم و حمایت ما از دولت یازدهم در اصل این است که در راستای سیاست هایش گام برداریم. وی، دکترین امروز سیاست خارجی کشورمان را گفتمان اخلاق نامید و اظهار داشت: از زمانی که مقام معظم رهبری دستیابی به سلاح های کشتار جمعی را حرام اعلام کردند، سیاست خارجی کشورمان بر پایه اخلاق به دنیا مطرح شده است. دنیا باید بداند که به ارزشهایمان پای بند هستیم استاندار سمنان ابراز داشت: دنیا باید بداند که به ارزشهایمان پای بند هستیم و خطوظ قرمز را رعایت می کنیم و این گفتمان است که در دنیا حقانیت جمهوری اسلامی ایران را ثابت می کند. وکیلی با اشاره به این مطلب که شعار دولت یازدهم مبنی بر اعتدال تبیین شده است، گفت: اعتدال یعنی نه تندروی و نه کند روی و در همه برنامه های ما مسئولان نیز نباید بی اعتدالی دیده شود، چرا که می توان با میانه روی به دستاورد های بزرگی دست یافت. وی همدلی را رمز دست یابی به آرامش و نشاط اجتماعی دانست و تصریح کرد: هفته دولت امسال را هفته آرامش و امید نامگذاری شده است و حاصل آرامش وحدت ملی است و در نهایت باید دانست که حاصل وحدت ملی عبور از سختی هاست. کاهش تورم از 45 درصد به 20 درصد در دولت روحانی مقام عالی دولت در استان سمنان با اذعان به اینکه در دولت دکتر روحانی کارهای بسیار خوبی انجام شده است افزود: کنترل سیر صعودی تورم و کاهش آن از 45 درصد به 20 درصد نشان از بازگشت آرامش نسبی به جامعه را دارد که این مهم به نوبه خود کار بسیار مهمی است. وکیلی تقویت تولید ملی و داخلی را راه برون رفت از رکود اقتصادی اعلام کرد و گفت: تولید کننده باید کالایی با کیفیت را با قیمت مناسب عرضه کند و ما نیز باید از محصولات تولیدی داخلی استفاده کنیم تا در راستای اهداف دشمنان نظام گام بر نداریم.

شهید رجایی نامی جاویدان در تاریخ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود نیز در ادامه آئین افتتاحیه سالن روزشی سر پوشیده شهدای مغان،  نخستین سالگرد تشکیل کابینه یازدهم را گرامی داشت و گفت: در این دولت کارهای بسیار خوبی انجام پذیرفته است که طرح جامع بیمه درمانی یکی از آنهاست. سید محمد رضا هاشمی با اشاره به سیره شهید رجایی در دوره کوتاه ریاست جمهوری اسلامی ایران در اوایل دهه شصت، تصریح کرد: شهید رجایی به گونه ای عمل کرد که به عنوان یکی از سربازان ولایت، نامش برای همیشه در تاریخ جاویدان شد. وی افزود: در برنامه‌ریزی و سیاستگذاری شهرستان طرح‌های آبرسانی و تأمین آب‌، تامین جاده‌، بهداشت و مسائل آموزشی در اولویت کاری برنامه‌ریزان قرار دارد. نیازمند ساخت 1500 کیلومتر جاده ای در استان سمنان هستیم مدیر کل راه و ترابری استان سمنان نیز در این مراسم، در گزارشی کوتاه از وضعیت راه های مواصلاتی استان طول شبکه جاده های آن را بالغ بر چهار هزار کیلومتر دانست و گفت: 6.4 درصد از آزاد راه های کل کشور، 1.6 درصد راه های اصلی و 1.2 درصد جاده های روستایی کل کشور در استان سمنان قرار دارند. منوچهر رحمانی با اشاره به کمبود جاده در سطح استان، ابراز داشت: اگر بخواهیم در امر مواصلات جاده ای خدمات بهتری را به هموطنان ارائه دهیم نیاز به یک هزار و 500 کیلومتر دیگر راه داریم که خوشبختانه 500 کیلومتر از آن با اعتباری در حدود 225 میلیارد تومان در مرحله عقد قرارداد قرار دارد. وی افزود: علاوه بر آن 400 کیلومتر دیگر از راه های در خواستی اداره کل راه و ترابری استان سمنان در دست تحقیق و مطالعه است و هنوز 600 کیلومتر دیگر کمبود مسیر در استان احساس می شود. سرانه ورزشی شاهرود به 80 سانتی متر به ازای هر نفر رسید مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان نیز در این مراسم ضمن تشریح مشخصات این سالن سرپوشیده، گفت: مراحل ساخت سالن چند منظوره شهدای مغان، با اعتباری در حدود 400 میلیون تومان، در سال 1391 آغاز شده است که با بهره برداری از این سالن می توان تا حد زیادی نیاز مردم و به خصوص جوانان منطقه را پوشش داد. محمود علیزاده، سالن شهدای مغان را یکصد و نود و چهارمین مکان ورزشی استان سمنان دانست و تصریح کرد: با افتتاح این سالن سرانه ورزشی شهرستان شاهرود به 80سانتی متر به ازای هر نفر افزایش می یابد که در مقایسه با سایر استانها از جایگاه خوبی برخوردار هستیم. وی افزود: با نیاز سنجی می توان بهره وری سالن های ورزشی را تا حد زیادی بالا برد و باید تلاش کرد تا با در اختیار قرار دادن این گونه اماکن ورزشی به دهداری ها و شهرداری ها چراغ سالن های ورزشی را با برگزاری مراسم مختلف، همیشه روشن نگاه داشت.

قرآن راهنمای متقین است استاندار سمنان همچنین با حضور در مراسم افتتاح سه پروژه عمرانی در دانشگاه علوم قرآنی شاهرود با بیان این مطلب که قرآن راهنمای متقین است، گفت: حکومت اسلامی با قرآن مانوس است و هر گاه ما روش و مسلک خودمان را به قرآن مزین کردیم می توانیم امیدوار باشیم که تلاش هایمان به موفقیت می انجامد. وکیلی در ادامه با اشاره به فرمایشات حضرت علی (ع) و سیره آن حضرت تصریح کرد: امروز باید به عنوان خدمتگزاران مردم تلاش کنیم و دغدغه داشته باشیم تا به سوی فرمایشات مولای متقیان گام برداریم. وی ادامه داد: قرآن اگر سرلوحه مسئولان قرار بگیرد هیچ مشکلی در اداره جامعه نخواهد بود و تا کنون هم اگر مشکل یا معضلی در جامعه وجود دارد اثر همین فاصله گرفتن از قرآن است. استاندار سمنان با اشاره به موضوع حجاب و عفاف در جامعه اظهار داشت: اگر عفاف نداشته باشیم مشکل حجاب را نمی توانیم حل کنیم و باید دانست که فرهنگ عفاف هم باید از قرآن گرفته شود. وکیلی اتکا به قرآن را در خنثی سازی شبیخون فرهنگی دشمنان موثر دانست و گفت: با تاثیر از قرآن می توان عفت را در جامعه گسترش داد و امیدواریم ما مسئولان بتوانیم با اتکا به قرآن به مسئولیت هایمان ادامه دهیم. هزینه 600 میلیون تومان اعتبار برای احداث سه پروژه دانشکده علوم قرآنی شاهرود رئیس دانشکده علوم قرآنی شاهرود نیز در خلال افتتاح مسجد امام خامنه ای، کتابخانه آیت الله اشرفی و سالن غذا خوری این دانشگاه در گفتگو با خبرنگار مهر، به تشریح خصوصیات این طرح ها پرداخت و گفت: در مجموع این سه پروژه هزینه ای بالغ بر 600 میلیون تومان را در بر داشته است که 340 میلیون تومان آن از محل سفر پر برکت مقام معظم رهبری به شاهرود تامین شده است. حجت الاسلام محمود شریعتمدار تهرانی ادامه داد: در حاشیه اجرای این طرح ها، 314متر مربع مسجد، 630متر مربع کتابخانه، یک هزار و 250 متر دیوار کشی، 600 متر مربع محوطه و 100متر مربع سالن غذا خوری احداث شده است. وی خواستار تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل سایر نیازهای دانشگاه علوم قرآنی شاهرود از سوی مسئولان شد و تاکید کرد: امیدواریم با عنایت مسئولان بتوانیم شاهد احداث سالن ورزشی برای دانشجویان رشته های علوم قرآنی و معارف اسلامی باشیم.

افتتاح مرکز خرید کوثر شاهرود با حضور استاندار سمنان همچنین افتتاح مرکز خرید بزرگ کوثر واقع در شهرک کوثر شاهرود از دیگر برنامه های روز سوم هفته دولت با حضور استاندار سمنان و تنی چند از مسئولان استانی بود. این مرکز خرید با اعتباری بالغ بر 650 میلیون تومان از محل منابع داخلی شرکت های تعاونی روستایی و تولید از مرداد ماه 1392 لغایت فروردین 1393 احداث شده است. مرکز خرید کوثر دارای 27 غرفه شامل سه غرفه میوه و تربار، دوغرفه مرغ و تخم مرغ، دو غرفه گوشت قرمز، دو غرفه لبنیات، یک نانوایی و سایر نیازهای خانوار است. بارانداز این مرکز خرید به مساحت 120متر مربع احداث شده است که 20متر مربع سرویس بهداشتی زیربنای مرکز خرید کوثر را کامل می کند. افتتاح مرکز نگه داری از کودکان بی سرپرست سبحان مرکز نگه داری از کودکان بی سرپرست سبحان با ظرفیت پذیرایی 11کودک نیز با حضور استاندار سمنان افتتاح شد. این مرکز خیریه تحت نظارت موسسه نورمبین وابسته به بهزیستی شاهرود مهیا و اداره می شود. در این مرکز 11 کودک در محیطی به مساحت 210متر و با امکاناتی نظیر تخت خواب، کتابخانه و کلاس آموزش نگهداری می شوند. با احداث این مرکز برای شش نفر مربی نیز کارآفرینی شده است.

تکمیل و بهسازی باند دوم راه مواصلاتی شاهرود - میامی طرح احداث باند دوم مسیر شاهرود - میامی به طول هشت کیلومتر نیز به بهره برداری رسید. این طرح با عرض راه اصلی 12متری و با هزینه ای بالغ بر هفت میلیارد تومان در مدت شش ماه احداث شده است. سهولت در رفت و آمد و بهبود کیفیت آسفالت و روکش مسیر و در نهایت ایمن سازی بخش عمده ای از این مسیر از جمله مزایای اجرای طرح احداث باند دوم مسیر شاهرود- میامی است استاندار سمنان همچنین در آئین افتتاح شعبه بانک کشاورزی شهر کلاته خیج، با بیان این مطلب که انقلاب ما بر دوش شهدا و خانواده هایشان است، گفت: انقلاب ما بر پایه قرآن و اهل بیت آنچنان می درخشد که همه دنیا در مقابله با دستاوردهای آن در تکاپو هستند. وکیلی، تلاش های استکبار جهانی را برای تزلزل در استقامت مردم ایران بی فایده دانست و تصریح کرد: کرامت انسانی و ارزش دادن به انسان در نظام اسلامی سلطه گری را کنار زده است و این امر سبب شده تا دنیا با تمام وجود در مقابل ما ایستادگی کند. وی افزود: سی و پنج سال از انقلاب ما به رهبری امام خمینی(ره) می گذرد و برای حفظ درخت انقلاب خون های فرزندان این سرزمین اهدا شده است اما استکبار جهانی می کوشد تا چراغ انقلاب ما را خاموش کند. 35 سال است که دشمنان بر سر راهمان سنگ می اندازند نماینده عالی دولت در استان سمنان وضعیت کنونی کلاته خیج شاهرود را با دوران پیش از انقلاب قیاس کرد و گفت: امروز باید تلاش کرد که جامعه ای وسیع تر و آبادتر ساخت هرچند دشمنان ما را مدام تهدید می کنند و 35 سال است که بر سر راهمان سنگ می اندازند اما فرزندان برومند شما همیشه در همه زمینه ها مبارزه می کنند. وکیلی با اشاره به تحریم ها تصریح کرد: تمام بانک های دنیا ما را تحریم کرده اند اما امروز فروش نفت ما به خارج از کشور و ورود مبالغ ارزی آن به داخل به دست جوانان این مرزو بوم بدون هیچ مشکلی صورت می پذیرد. وی افزود: مقابله شما ملت بزرگوار ستودنی است و دولت تدبیر و امید با رهبری مقام عظمای ولایت همه تلاش هود را می کند تا جامعه ما از این مشکلات عبور کند.

در ادامه سفر استاندار سمنان به کلاته خیج، مهندس وکیلی و تنی چند از مدیران دولتی استان از روستاهای خیج، مزج و جیلان دیدار و با مردم این روستاها گفتگو کردند. همچنین از مراحل اجرای جاده جیلان-میامی توسط استاندار سمنان و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود بازدید به عمل آمد. ......................................................... گزارش و عکس از محمد حسن عابدی






















۱۳۹۳/۶/۵ - ۱۰:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن