تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819375880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهسازي قطارهاي مکزيک براي جلوگيري از مهاجرت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ شهريور ۱۳۹۳ (۱۹:۵۶ب.ظ)
بهسازي قطارهاي مکزيک براي جلوگيري از مهاجرت دولت مکزيک با هدف جلوگيري از سوءاستفاده از راه‌آهن اين کشور براي انجام مهاجرت‌هاي غيرقانوني به آمريکا قصد بهره‌گيري از قطارهاي مدرن را دارد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج،دولت مکزيک قصد دارد با يک سرمايه‌گذاري 450ميليون دلاري دست به بهبود زيرساخت‌هاي خط‌آهن خود بزند.
اين طرح نه فقط از حيث نوسازي ريل ها و قطارها که با هدفي ديگر نيز دنبال مي‌گردد. به گفته وزارت حمل‌و‌نقل مکزيک، قطار بهترين وسيله براي مهاجران غير قانوني براي عبور از خاک مکزيک و رفتن به آمريکا است.
مسافران غيرقانوني اغلب با قرارگيري در زير و يا بالاي قطارها اقدام به مهاجرت مي‌کنند که با افزايش سرعت قطار و خريد قطارهاي مدرن تاحد زيادي جلوي اين اقدامات گرفته خواهد شد.
مسير چياپاس-ماياب را به عنوان گذرگاه طلايي براي رسيدن به آمريکا مي‌نامند و حال با اين روش جديد، جلوي اين امر گرفته خواهد شد.
از ديگر اقدامات در اين باره ، افزايش نظارت در مرز گواتمالا-مکزيک خواهد بود. به همين منظور تجهيزات لازم براي بهره‌گيري از تصاوير ماهواره‌اي پيش‌بيني شده است.
بنا به آمار رسمي، همه ساله 200هزار مهاجر غيرقانوني اقدام به عبور از خاک مکزيک و رفتن به آمريکا کرده و غالب کساني که از قطار براي اين امر استفاده مي‌کنند دچار حادثه‌هاي منجر به مرگ و يا معلوليت مي‌شوند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن