تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع): مؤمن نه بدى مى كند و نه معذرت مى خواهد و منافق هر روز بدى مى كند و معذرت مى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802493699




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفر معاون اول رئيس جمهور نقطه عطفي در حل مسائل مربوطه به احياي زاينده رود مي باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ شهريور ۱۳۹۳ (۱۷:۲۳ب.ظ)
استاندار اصفهان عنوان كرد: سفر معاون اول رئيس جمهور نقطه عطفي در حل مسائل مربوطه به احياي زاينده رود مي باشد زرگرپور سفر معاون اول رئيس جمهور به اصفهان را بسيار مهم و سازنده عنوان كرد و گفت: اين سفر نقطه عطفي در حل مسائل مربوطه به احياي رودخانه زاينده رود بود.
به گزارش خبرگزاري موج از اصفهان، دكتر رسول زرگرپور در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه استان به تشريح دستاوردهاي سفر معاون اول رئيس جمهور و وزراي نيرو و جهادكشاورزي، صنعت، معدن و تجارت و ورزش و جوانان و معاون علمي و فناوري رييس جمهور پرداخت و گفت: نتايج اين سفر بسيار مهم و سازنده بود و اميدواريم از بركات اين سفر به بهترين نحو استفاده كنيم.
وي با بيان اينكه معاون اول رئيس جمهور جايگاه ويژه اي را در بخش اجرايي كشور دارند، افزود: ايشان در شوراي عالي آب به نيابت رئيس جمهور شركت مي كنند و در تصميم گيري هاي كلان حضور فعال دارند و بسياري از موضوعات و مسائل مربوط به تصميم گيري هاي آب به ايشان مربوط مي شود.
زرگرپور در ادامه افزود: سفر ايشان به اصفهان بيشتر حول محور آب و خشكي زاينده رود بود كه حضور اين مسئولين باعث شد در خصوص مقوله آب و مشكلات زيست محيطي فرصت خوبي براي حل مشكلات استان فراهم آيد.
وي بازديد هوايي از قسمت اعظم رودخانه زاينده رود و به خصوص شرق استان را بسيار مفيد و موثر ارزيابي كرد و افزود: در ديدار با حضرت آيت اله مظاهري و حضرت آيت اله ناصري سخنان جامع، صريح و كاملي در خصوص مشكلات استان مطرح شد به طوري كه موضوع همه ي اين ملاقات ها مشكل آب زاينده رود بود.
استاندار اصفهان با بيان اينكه تركيب هيات همراه دكتر جهانگيري ، با توجه به مشكلات استان و برنامه ريزي صورت گرفته طراحي و براي حضور در استان دعوت شده بود ند، افزود: اميدواريم اين سفر در رشد و پيشرفت استان شتاب بيشتري ايجاد كند.
رسول زرگرپور سفر رئيس شركت مادر تخصصي متروي كشور را به منظور بازديد از مترو و حل مشكلات اين بخش موثر توصيف كرد و افزود: طبق تفاهمات صورت گرفته 105 واگن جديد و 250 ميليارد تومان اعتبار جديد به مترو اختصاص خواهد يافت و اميدواريم تا سال 95 خط يك مترو تكميل و بخش ابتدايي خط يك نيز در چند ماه آينده به بهره برداري برسد.
مقام ارشد استان به حضور گودرزي وزير ورزش و جوانان نيز در اين سفر اشاره كرد و افزود: با حضور وزير ورزش و جوانان مقرر گرديد مديريت تكميل ورزشگاه نقش جهان به استان واگذار شود و استانداري ظرف3 هفته ي آينده نسبت به معرفي شهرداري و يا فولاد مباركه به منظور تكميل و بهره برداري از اين ورزشگاه به وزارتخانه اقدام كند.
استاندار اصفهان افزود: در شوراي عالي محيط زيست كشور نيز مشكلات محيط زيستي باتلاق گاو خوني در دستور كار قرار گرفت و راهكارهايي براي برون رفت از اين مشكل ارائه شد.
رسول زرگرپور افزود: حضور مسئولين ارشد كشور در استان و درجريان بيشتر مشكلات حوضه ي آبريز زاينده رود قرار گرفتن آنان، از مطالبات مردم در خصوص مشكلات آب استان بود كه خوشبختانه اين مهم تحقق يافت.
وي به نامه خود به رئيس جمهور در خصوص طرح 9 ماده اي احياي حوضه آبريز زاينده رود اشاره كرد و افزود: در هامش اين نامه رئيس جمهور محترم دستور دادند وزارت نيرو در اجراي مصوبات اين طرح تسريع نمايد كه اين نشان از اين است كه مشكل زاينده رود از دغدغه هاي نفر اول اجرايي كشور مي باشد.
زرگرپور در ادامه تصريح كرد: در پايان اين سفر معاون اول رئيس جمهور اذعان داشت كه در دولت بايد اهتمام بيشتري از آنچه كه تاكنون در مقوله زاينده رود مطرح بوده داشته باشيم.
استاندار اصفهان اين امر را اصلي ترين مطالبه مردم و مهمترين دستاورد اين سفر عنوان كرد و گفت: دولت اذعان دارد كه عليرغم اقدامات صورت گرفته در حوضه آبريز زاينده رود، اين اهتمام كافي نيست و بايد در اين خصوص بيشتر كار شود.
وي از موافقت دولت براي تشكيل ستاد ملي احياي حوضه آبريز زاينده رود خبر داد و افزود: در بند 2 مصوبه ستاد ملي احياي درياچه اروميه در خصوص تشكيل اين ستاد براي زاينده رود نيز مواردي آورده شده است و در اين راستا مشكل قانوني وجود نخواهد داشت.
زرگرپور با بيان اينكه در اين ستاد هماهنگي بين دستگاه هاي ملي، اجرايي خواهد شد، افزود: اين ستاد مسئول پيگيري مصوبات و نظارت بر اجراي آنها است و حمايت سازمان ها را در سطح ملي براي اجراي مصوبات فراهم خواهد كرد.
استاندار اصفهان يكي از دستاوردهاي بزرگ اين سفر را متقاعد شدن دولتمردان براي اجراي مصوبات 9 ماده اي و تسريع در اجراي آن عنوان كرد و گفت: وزير نيرو در اين سفر قول دادند كه در 3 ماه آينده طرح بهشت آباد رابه اجرا در آورند.
وي يادآور شد: وزير نيرو عنوان نمود كه تونل كوهرنگ 3 مي تواند از دي ماه اجرايي گردد و برنامه ريزي براي تحويل آب پاييزه به كشاورزان صورت گرفته كه اميدواريم براي كشت پاييز، آب در اختيار كشاورزان قرار گيرد.
استاندار اصفهان در ادامه افزود: طبق قول هايي كه از سوي وزير نيرو عنوان شد در آينده نزديك توقف اجراي تونل گلاب برطرف خواهد شد و مشكلات ايجاد شده با محيط زيست نيز حل و فصل شده است.
زرگرپور با بيان اينكه در هفته ي گذشته دولت 600 ميليارد ريال براي جبران خسارت خشكسالي و پرداخت به كشاورزان به تصويب رسانده است، افزود: از اين مقدار اعتبار 300 ميليارد ريال براي پرداخت به كشاورزان اختصاص يافته و در آينده ي نزديك اين پول به حساب كشاورزان واريز مي شود و بقيه اين اعتبار صرف كمك به جبران خشكسالي و فعاليت هاي عمراني حوزه كشاورزي خواهد شد.
وي شاه كليد احياي حوضه ي آبريز زاينده رود و مهمترين بند مصوبه ي 9 ماده اي را استقرار مديريت يكپارچه در حوضه زاينده رود عنوان كرد و افزود: با استقرار مديريت يكپارچه بستري براي همه فعاليت ها ايجاد مي شود كه در اين خصوص با وزارت نيرو به جمع بندي خوبي رسيده ايم.
استاندار اصفهان در پايان از حل مشكل اشتراكي هاي حوضه آبريز زاينده رود نيز خبر داد و تصريح كرد: در چهارمين جلسه شوراي هماهنگي احياي حوضه آبريز زاينده رود مشكل اشتراكي ها نيز حل شد و با حل اين مشكل تمام مطالبات جدي كشاورزان در سه بخش حق آبه داران، سهم آبه داران و اشتراكي ها توسط وزارت نيرو به رسميت شناخته شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن