تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819860616




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحقق ۹۰ درصدي طرح تربيت حافظ قرآن در گيلان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ شهريور ۱۳۹۳ (۱۲:۴۲ب.ظ)
تحقق ۹۰ درصدي طرح تربيت حافظ قرآن در گيلان مديرکل اوقاف گيلان از تحقق ۹۰ درصدي طرح تربيت حافظ قرآن در استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام" ولي عادلي "در حاشيه برگزاري مراسم اختتاميه طرح نشاط معنوي در رشت با اشاره به تحقق ۹۰ درصدي طرح تربيت حافظ قرآن در گيلان اظهار داشت: در سال نخست اجراي اين طرح هشت هزار و 176 نفر و در سال دوم 9 هزار و 605 نفر ثبت نام کردند و برنامه مصوب امسال ثبت نام از11 هزار نفر است.
وي يادآور شد: ثبت نام از علاقه مندان شرکت در طرح تربيت حافظ سال جاري گيلان تاکنون 90 درصد محقق شده است.
مديرکل اوقاف گيلان با اشاره به شرکت 60 هزار نفردر مسابقات قرآن سال گذشته اوقاف گيلان، گفت: اميدواريم اين ميزان در سال جاري به يکصد هزار نفر برسد.
وي افزود: علاقه مندان به حفظ قرآن مي‌توانند براي ثبت نام در طرح تربيت حافظ قرآن کريم به بقاع متبرکه مجري طرح و يا به ادارات اوقاف سراسر استان گيلان مراجعه کنند.
طرح نشاط معنوي مديرکل اوقاف گيلان با بيان اينکه در طرح نشاط معنوي سالجاري، 16 هزار دانش آموز شرکت داشتند، خاطر نشان کرد: طرح نشاط معنوي با هدف غني سازي اوقاف فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان در 140 بقعه متبرکه گيلان برگزار شد و در اين طرح سه کتاب الفبا تا خدا ويژه مقطع ابتدايي، 30 نشانه يک راه براي دانش آموزان مقطع توسطه اول و نردبان‌ها و پرتگاه‌هاي زندگي براي دانش آموزان مقطع متوسطه دوم تدريس شد.
پوي از فعاليت 140 مرکز فرهنگي قرآني در بقاع متبرکه گيلان خبر داد و گفت: اعضاي مراکز فرهنگي قرآني اوقاف گيلان در برگزاري طرح ضيافت الهي و نشاط معنوي با هيئت امناي بقاع متبرکه همکاري داشتند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن