تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819374737




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو هزار و ۸۳۰ كیلومتر ركابزنی دوچرخه سوار بسیجی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: در حمایت از مردم مظلوم غزه صورت گرفت؛ دو هزار و ۸۳۰ كیلومتر ركابزنی دوچرخه سوار بسیجی خبرگزاری پانا: دوچرخه سوار بسیجی اهل داراب استان فارس در سیزدهمین روز از ركابزنی مسیر ۲۸۳۰ كیلومتری داراب تا مشهد مقدس در حمایت از مردم مظلوم غزه، وارد شهر كریمه اهل بیت(س) شد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۴ شهريور ساعت 11:38



به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، عباس بهمنی که عضو پایگاه امام خامنه ای ناحیه بسیج داراب است، از 12 روز قبل ركابزنی مسیر 2830 كیلومتری داراب تا تهران و سپس تا مشهد مقدس را در محكومیت پدیده تروریسم در جهان اسلام و اعلام انزجار از جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در كشتار مردم مظلوم غزه، آغاز نمود و پس از طی 1600 كیلومتر مسافت، در سیزدهمین روز از حركت حماسی ورزشی خود، با استقبال مسئولان تربیت بدنی سپاه استان قم وارد این شهر و سپس راهی زیارت حرم كریمه اهل بیت(س) شد. وی كه 40 سال سن دارد و معلم زبان خارجه و كارشناس ارشد رشته حقوق جزا و جرم شناسی است، هدف خود از ركابزنی مسیر داراب تا مشهد مقدس را اینچنین عنوان كرد: "رژیم صهیونیستی نماد تروریسم دولتی است و با اعمال وحشیانه خود دل همه آزادیخوهان عالم را به درد آورده است و بنده قصد دارم با حضور در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران پیام مردم و ورزشكاران بخصوص ورزشكاران استان فارس را در اعلام محكومیت این رژیم غاصب و محاكمه آن در دادگاه های بین المللی به گوش جهانیان برسانم." بهمنی كه ركابزنی بیش از هفت هزار كیلومتر مسیر های طولانی در مناسبتهای مختلف و در طول سه سال را در كارنامه خود دارد، افزود: در تابستان 91 همین مسیر داراب تا مشهد مقدس را با شعار بسیج و بصیرت طی كردم و در تهران با سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز دیدار داشتم. وی دومین برنامه دوچرخه سواری خود را در اردیبهشت سال 92 عنوان کرد و ادامه داد: در آن سال به مناسبت سالروز شكست حمله نظامی آمریكا به طبس، مسافت 1600 كیلومتری داراب تا مشهد را از مسیر استان های فارس، یزد و كویر زیبای طبس به سمت خراسان رضوی طی کردم. دوچرخه سوار بسیجی اهل داراب استان فارس، ختم صلوات به نیت شهدا و دیدار با ائمه جمعه، مسئولان و خانواده های معظم شهدا و همچنین حضور بر سر مزار شهیدان بزرگوار را از برنامه های طول مسیر خواند و در خصوص بزرگترین آرزوی خود گفت: آرزو دارم با ظهور حضرت حجت(عج)، اسلام ناب محمدی(ص)در جهان حاكم شود و ندای یاری همه مسلمانان و آزادیخوهان جهان به گوش كودكان بی پناه غزه برسد، آنان بدانند كه هیچگاه تنها نیستند و ظالمان و ستمگران به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید. گفتنی است این زائر بسیجی آستان قدس رضوی(ع)، پس از عبور از استان های فارس، كهكیلویه و بویر احمد، همدان و مركزی و زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، حركت خود را به سمت مرقد مطهر حضرت امام(ره)، حضور در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران و عبور از استان های سمنان و خراسان رضوی به قصد زیارت مضجع شریف ثامن الحجج(ع)، ادامه داد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن