تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805437006




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکت چینی پس از 10 سال شهررویاها را واگذار می کند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان در آیین افتتاحیه شهربازی رویاها مطرح شد:
شرکت چینی پس از 10 سال شهررویاها را واگذار می کند
اصفهان – خبرگزاری مهر: شهردار اصفهان گفت: شركت چینی شریك شهرداری محسوب می شود كه ۲۸ درصد سود این مجموعه برای مدت ۱۰ سال به این شریك خارجی اختصاص دارد و بعد از این مدت كل شهررویاها را به شهرداری تحویل می دهد.



به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی سقائیان نژاد شامگاه گذشته در مراسم افتتاحیه رسمی شهررویاها تفریح و شادی را جزو شاخص های یك زندگی سالم عنوان کرد و اظهار داشت: اگر بخواهیم زندگی سالمی داشته باشیم باید اوقاتی را برای تفریح خود و فرزندانمان فراهم كنیم.

وی ادامه داد: پارك جنگلی ناژوان با یک هزار و ۲۰۰ هكتار فضای سبز، باغ خزندگان، تله سیژ ناژوان، پارك آبی كودكان، پارك كوهستانی صفه، فاز اول تله كابین صفه كه البته اجرای آزمایشی فاز دوم آن نیز شروع شده است، شهربازی های ملك شهر، رویاها، آبشار و شهربازی سیمرغ، باغ گلها، باغ های فرهنگی فدك و غدیر، جزیره بازی، مجموعه شهر عجایب، شهربازی بزرگ جهان نما، باغ های بانوان از جمله مجموعه هایی است كه برای تفریح و شادابی مردم این دیار فراهم شده است.

شهردار اصفهان مساحت شهربازی رویاها را 17 هکتار اعلام کرد و افزود: ۹۶ دستگاه بازی متنوع در این شهر بازی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به هزینه 200 میلیارد تومانی برای راه اندازی فاز اول شهربازی رویاها گفت: از این هزینه ۱۸.۵ میلیون یورو بخش ارزی ، ۱۱.۵ میلیون یورو آورده شركت چینی و ۸ میلیون یورو آورده شهرداری اصفهان است.

سقاییان نژاد ادامه داد: شركت چینی شریك شهرداری محسوب می شود كه ۲۸ درصد سود این مجموعه برای مدت ۱۰ سال به این شریك خارجی اختصاص دارد و بعد از 10 سال كل شهررویاها را به شهرداری تحویل می دهد.

دلیل پیشی گرفتن مشهد در راه اندازی مترو واگذاری اختیارات رئیس جمهور به مسئولان استانی بود

وی در ادامه با اشاره به بازدید معاون اول رئیس جمهور از پروژه قطار شهری اصفهان اظهار داشت: امروز اولین رام شامل ۵ واگن فاز اول قطارشهری اصفهان مورد آزمایش قرار گرفت كه باید تست های اولیه را بگذراند تا كامل شود.

شهردار اصفهان با بیان اینکه خط اول مترو با 2/20 كیلومتر  و خط دوم با 23 كیلومتر و خط سوم با ۱۲ كیلومتر در شهر اصفهان پیش بینی شده است، افزود: بر این اساس با توجه به شکل گیری شرکت مادر تخصصی در تهران تامین واگن های مترو اصفهان و دیگر شهرهای کشور بر عهده این شرکت قرار گرفته است که مشکلاتی را در روند راه راندازی مترو ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: اگر می بینید كه قطار شهری مشهد عملیات اجرایی آن دیرتر از اصفهان آغاز اما زودتر به بهره برداری رسید به این دلیل است كه ریاست جمهوری اختیارات خود را برای خرید واگن به استاندار مشهد واگذار كرد اما در اصفهان وحدت در مدیریت مترو وجود ندارد. سقائیان نژاد با بیان اینکه باید در كلانشهرهایی كه خودشان قدرت اجرایی دارند و اصل ۴۴ قانون اساسی نیز این اجازه را می دهد اختیارات تامین واگن های مترو به مسئولان استانی واگذار شود، ادامه داد:  تنوع بخشی، رقابت پذیری، سرعت و صرفه جویی ایجاب می كند كه تفیض اختیار انجام شود و تمركززدایی در این قسمت صورت گیرد.

وی با اشاره به مشکلات رودخانه زاینده رود نیز گفت: تمام حرف هایی که درباره کم آبی و خشکسالی زده می شود درست است، اما مردم چطور باید قبول كنند رودخانه ای كه ۴ هزار سال جاری بوده از دهه ۸۰ به بعد دچار مشكلات شده است، مگر از آن سال به بعد چقدر جمعیت اضافه شده و یا چقدر با خشكسالی مواجه بوده ایم.

نسخه جامعی برای زاینده رود پیچیده شود

شهردار اصفهان با بیان اینكه شادابی زاینده رود برای آنها تمدن و حیات اصفهان را دارد، گفت: لازم است نسخه جامعی برای زاینده رود پیچیده شود، تا همه مباحث رودخانه را با هم ببینیم و من درخواست می كنم كمك كنید دغدغه زاینده رود حل شود.

وی با اشاره به کاهش ارتفاع ۳۵ متری آبهای زیرسطحی اصفهان و آثارات مخرب آن گفت: زمین در حال نشست كردن است و این مسئله به پل های تاریخی مارنان، شهرستان، خواجو، سی و سه پل كه نمادهای تمدن اصفهان هستند، كشیده شده است.

شهردار اصفهان با بیان اینكه تنها شهری كه ۳ اثر تاریخی ثبت جهانی از طریق یونسكو دارد، اصفهان است، ادامه داد: كمك كنید اصفهان كما فی السابق در خدمت نظام باشد و مردم آن شاداب باشند كه این شادابی زمینه ساز حركت های انقلاب و پشتوانه های نظام است.


۱۳۹۳/۶/۴ - ۱۰:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن